Magazin

30 de trucuri pentru silueta ta

Publicat: 21 dec. 2013

Daca ti-ai propus sa dai jos cateva kilograme, acum e momentul. Se apropie Sarbatorile si ar fi pacat sa nu te imbraci asa cum vrei. Cu trucurile pe care ti le prezentam noi, dieta nu ti se va mai parea un calvar.

Stop!

De fiecare data când vezi o farfurie apetisanta, imagineaza-ti cum arata delicatesele respective pe soldurile tale.

Pusculita

Nu pastra maruntisul în buzunare sau în portmoneu, pentru ca vei fi tentata sa îl cheltuiesti pe un pateu sau o Cola. Mai bine baga-l într-o pusculita. Ca avans pentru rochia cea strâmta pe care ti-o vei cumpara în curând.

Educa-ti stomacul

Portiile mari îti largesc stomacul. Asadar, obisnuieste-te sa nu îti pui în farfurie cât pentru doi. Nici macar când e vorba de salate, care nu îngrasa.

Cine este seful?

De când faci tu ceea ce vrea o felie de tort? Tu esti seful, tu detii controlul.

Bauturi calde

Bauturile calde îti dau senzatia de satietate. Un efect foarte bun îl au ceaiul si sucul de rosii.

Periajul limbii

Dupa fiecare masa, spala-te pe dinti si curata-ti bine limba cu periuta (de preferinta cu pasta de menta). Poti fi tentata sa manânci ceva, doar pentru a scapa de gustul neplacut din gura.

Culoarea neagra

Din farfurii negre sau bleumarin manânci mai putin decât din cele de culoare deschisa.

Mirosuri împotriva foamei

Un studiu efectuat de cercetatori americani a relevat ca anumite mirosuri îi transmit creierului semnalul ca stomacul este plin. Este valabil pentru mirosul de menta si cel de mere verzi.

Parfum în loc de ciocolata

Parfumul puternic îti taie pofta de ciocolata. Pune câteva picaturi pe o batista si inspira adânc.

Cordon strâns

Leaga-ti cordonul sau încheie cureaua în asa fel încât sa te strânga putin. Îti va aminti ca e cazul sa te opresti dupa doua portii.

Mâncarea care nu se vede se uita

Nu lasa la îndemâna nimic care te-ar face sa poftesti. Pune mâncarea care ramâne dupa masa la congelator. Poti sa o dezgheti înaintea mesei urmatoare.

Foc mic

Când gatesti sau prajesti la foc mic, folosesti mai putina grasime.

Pauza de reclame

Reclamele de la televizor te pot face sa poftesti. De aceea, este bine sa îti faci de lucru în alta camera în pauza în care se difuzeaza reclame.

Spune NU

Ti se pare nepoliticos sa îi spui cuiva „Nu”, când te serveste cu o bomboana sau un fursec? Atunci spune-i „Nu, multumesc”.

Lumina difuza

Lumina puternica activeaza toate simturile – inclusiv pofta de mâncare. În concluzie: când cinezi, aprinde doar o veioza sau, si mai bine, câteva lumânari.

Împarte la patru

Ca sa fii sigura ca te hranesti corect, împarte farfuria în patru portiuni. Pune pe trei dintre ele legume sau fructe si pe cea de a patra carne sau produse lactate.

Telina cruda

Când te uiti la televizor, înlocuieste alunele sau snack-urile cu o radacina de telina. Are gust bun, e hranitoare, stimuleaza digestia si, în plus, 500 de grame contin doar 75 kcal.

Pâine împotriva foamei

Îti este foarte foame, desi mai e mult pâna la ora mesei? Roade o felie de pâine uscata. Calmeaza papilele gustative.

Cura de dezintoxicare

Din când în când, alege câte o zi pentru dezintoxicarea organismului. În acea zi, renunta complet la cafea. Înlocuieste-o cu ceai de urzici. Bea cel putin 1,5 l de apa. Manânca doar castraveti, cartofi, rosii, ardei, patrunjel si ananas.

Miscare

Joggingul, mersul pe bicicleta si înotul sunt cei mai buni aliati ai tai, daca ti-ai propus sa slabesti. Alege-ti una dintre variante si practic-o de cel putin 5 ori pe saptamâna, câte 30 de minute. Va avea un efect benefic asupra metabolismului tau.

Sosuri usoare

Când faci un sos, înlocuieste smântâna cu lapte pentru cafea. Scapi astfel de o mare cantitate de grasimi.

Fa muschi

Gaseste-ti timp pentru gimnastica si antreneaza-ti muschii. Masa musculara îti va fi de mare ajutor la arderea caloriilor.

Ajutor în timpul dietei

Substantele continute de Ginseng maresc capacitatea de concentrare si rezistenta la stres, dar au si un efect energizant. Cu alte cuvinte: te vor ajuta sa fii în forma si în perioada în care tii dieta. Se gaseste la farmacii sau plafare.

Cartofi cu iaurt

Îti plac cartofii frantuzesti? Înlocuieste smântâna cu iaurt. Vor avea un gust la fel de bun, dar vor contine mult mai putine grasimi.

Dusuri alternative

Când circulatia sângelui e optima, si metabolismul functioneaza cum trebuie. De aceea, fa în fiecare dimineata timp de 2 minute un dus cu apa când calda, când rece.

Smochine la desert

Smochinele contin multe vitamine si minerale, sunt satioase si stimuleaza digestia. Când ti-e pofta de ceva dulce, înlocuieste ciocolata (50 g = 16 g grasimi si 246 kcal) cu smochine uscate (50 g = 0 g grasimi si 35 kcal).

Ulei cu pensula

Un mod de a economisi calorii când gatesti: foloseste o pensula pentru a unge tigaia cu ulei. Astfel vei fi sigura ca mâncarea nu va contine grasimi în exces.

Lapte

Combina laptele cu lapte degresat (raport 50: 50). Nu vei simti diferenta de gust. În schimb, la fiecare pahar de 200 ml vei consuma cu 3 grame mai putina grasime.

Friptura fara grasime

Asaza carnea pe folie de aluminiu si nu te zgârci cu condimentele. Astfel, poti sa faci friptura fara sa folosesti ulei sau untura.

Mere în loc de snack-uri

Marul contine multa vitamina C, cel mai important aliat al tau în timpul curei de slabire. Stimuleaza producerea unor hormoni responsabili cu dizolvarea grasimilor.

Sursa: Unica.ro


loading...

Adauga un comentariu