Diete si regimuri

6 alimente pe care trebuie sa le eviti la micul dejun

Publicat: 13 oct. 2015
7

1. Cereale procesate cu zahar
Cerealele din comert cu ciocolata au o cantitate exagerata de zahar, aditivi si foarte putine fibre. Alegeti cerealele bogate in fibre si cu un continut sarac in zahar, fulgi integrali de ovaz, grau, orz, secara.

2. Briose, pateuri, cornuri cu ciocolata
Produsele de patiserie contin faina alba lipsita de nutrienti, zahar, sare, margarina, unt, afanatori si coloranti alimentari. Aceste produse afecteaza sistemul imunitar, cresc tensiunea arteriala si duc la aparitia diabetului.

3. Salam, parizer
Salamul si parizerul au in compozitie multa sare, nitrati, dar si conservanti (care prelungesc durata de valabilitate). Aceste substante cresc riscul dezvoltarii diabetului, cancerului de colon si a obezitatii.

4. Margarina
Margarina este plina de grasimi trans-hidrogenate daunatoare sanatatii tale. Trebuie sa stiti ca margarina creste nivelul colesterolului si determina aparitia bolilor cardiovasculare.

7 alimente bune pentru micul dejun

5. Bauturi racoritoare
Chiar daca au zero calorii, acestea contin indulcitori artificiali care sunt mai daunatori decat zaharul.

6. Iaurt cu fructe
Majoritatea sortimentelor de iaurt cu fructe contin mult zahar. Daca cititi cu atentie eticheta veti observa ca aproape toate iaurturile cu fructe contin indulcitori artificiali.

Alegeri sanatoase
In locul iaurtului cu fructe puteti consuma iaurt degresat amestecat cu fructe de padure (congelate sau proaspete). Iaurtul este un aliment sanatos si foarte hranitor care stimuleaza metabolismul si va ajuta sa va mentineti in forma.

Cerealele integrale, somonul, laptele si iaurtul fara grasimi reprezinta doar cateva dintre produsele pe care le poti consuma in fiecare dimineata la micul dejun.

Persoanele care mananca dimineata mai putine grasimi si mai multe fibre au un aport crescut de vitamine precum calciu, fier si magneziu. Fibrele si carbohidratii va ofera senzatia de satietate pe parcursul zilei si va ajuta sa va concentrati mai usor.





Adauga un comentariu