Diete si regimuri

6 super-alimente de consumat în această toamnă

Publicat: 23 sept. 2020
varza
Pe lângă faptul că varza este cunoscută a fi aliment anti-cancer, aceasta este bogata în substanțe nutritive

Toamna si-a intrat in drepturi, acasa ca este timpul să alegem fructele și legumele de producție sezonieră. Cu siguranță, supa de dovleac este mai puțin plină de farmec decât salata de fructe proaspete. Dar știați că dovleacul portocaliu este plin de betacaroten, care vă ajută să păstrați aspectul frumos al pielii și să luptați împotriva ridurilor? După ce ne-am pus pielea la încercare, la soare, toată vara, este alimentul de neratat! Iata 6 super-alimente de consumat în această toamnă!

Venirea toameni nu este doar sfârșitul unei perioade, ci este și întoarcerea la consumul de super-alimente puternice în nutrienți și vitamine! Pentru a vă pregăti pentru debutul iernii, iată alimentele pe care să le consumați in aceasta perioada!

În multe dintre ele, găsim vitaminele A, B și C care vor fi esențiale pentru a ne menține bateriile pline pentru iarnă. În plus, previn dezvoltarea bolilor oculare asociate îmbătrânirii.

Varză

Pe lângă faptul că varza este cunoscută a fi aliment anti-cancer, aceasta este bogata în substanțe nutritive! Începând cu potasiul care este foarte bun împotriva hipertensiunii și ajută la reducerea pietrelor la rinichi, micsorand si riscul de accident vascular cerebral. Varza roșie este deosebit de interesantă pentru proprietățile sale antioxidante.

Super-aliment de consumat în această toamnă: porumbul

În primul rând, porumbul are un conținut scăzut de gluten și, de exemplu, poate înlocui pastele la cină. Apoi, este bogat în vitamine A, util pentru sistemul imunitar, ideal pe măsură ce se apropie iarna! De asemenea, conține o doză mare de vitamina B și carotenoizi. Aceștia sunt în special antioxidanți interesanți pentru sănătatea ochilor.

Fenicul

Feniculul este un aliat care slăbește! Este sățios și foarte scăzut în calorii (20 de calorii la 100 de grame). De asemenea, este concentrat în fibre moi și favorizează tranzitul intestinal. Conține vitamina C, utilă în lupta împotriva oboselii de toamnă, vitamina B9 (acid folic), potasiu și magneziu. În cele din urmă, ajută in lupta împotriva formării gazelor intestinale, dar si la calmarea durerilor abdominale, cum ar fi gastrita.

Super-aliment de consumat în această toamnă: sfecla roșie

Sfecla este utilă pentru îngrijirea ochilor și stimularea corpului sportivilor! Puternic bogata în antioxidanți, ajută la prevenirea bolilor oculare datorate îmbătrânirii datorită luteinei și zeaxantinei. De asemenea, face posibilă o mai bună circulație a oxigenului în organism: concentrează nitrații care fac posibilă lărgirea vaselor de sânge.

Dovleacul

Dovleacul este bogat în fibre! Deci ideal pentru lupta împotriva problemelor de constipație. Mai ales că acesta conține și manitol, un carbohidrat cu proprietăți ușor laxative. De asemenea, este bogat în beta-caroten. Vă ajută astfel să luptați împotriva îmbătrânirii celulare și, desigur, a ridurilor. De asemenea, este asociat cu un risc redus de a dezvolta cancer de proteză, esofag și intestine, deoarece este bogat în vitamina A.





Adauga un comentariu