Diete si regimuri

8 trucuri pentru muraturi perfecte

Publicat: 25 sept. 2016
7
Unul dintre cele mai mari avantaje ale muraturilor este acela ca pastreaza calitatea nutritiva a legumelor in mod integral. Muraturile in saramura sunt considerate probiotice, iar otetul folosit la muraturi poate reduce indicele glicemic al alimentelor bogate in carbohidrati consumate la aceeasi masa. 

1. Legumele nu trebuie înghesuite, fiindca au nevoie sa respire.

2. Alege cu grija condimentele: usturoiul, hreanul, boabele de muştar, foile de dafin, mararul (seminte, tulpini şi flori), frunzele de telina. Pe langa faptul ca dau gust, au şi un rol antibacterian şi sunt sanatoase.

De ce este bine sa mananci muraturi 

3. Amareala castravetilor poate fi înlaturata daca, dupa ce sunt taiati felii, se introduc zece minute în lapte putin sarat.

4. Muraturile nu vor face mucegai daca se pune în borcan un saculet din panza rara umplut cu boabe de mustar, care sa acopere bine suprafata muraturilor pana la marginea borcanului.

5. În ceea ce priveste legumele uscate (telina, morcov, pastarnac), acestea se pot conserva de la un an la altul în saculeti de panza prin care sa patrunda aerul.

6. Pastrarea verzei murate un timp mai îndelungat este posibila daca se adauga din cand în cand cate o bucata de zahar.

7. O alta metoda ar fi smaltuirea cu smoala neagra a butoiului de lemn în interior.

8. Varza nu se acreste tare în cazul în care în butoi se pune o bucata de lemn de mesteacan.

Cum pregatesti muraturile care sa te insanatoseasca si care sunt afectiunile ce pot fi tratate prin consumul de muraturi 





Adauga un comentariu