News Flash:

A apasat o tasta gresita si a avut o factura telefonica record

17 August 2010
1488 Vizualizari | 0 Comentarii
Un roman stabilit in America a avut parte de o supriza nu tocmai placuta in momentul in care a primit factura telefonica. Din cauza ca a apasat o tasta gresit atunci cand dorea sa efectueze o convorbire internationala, tanarul s-a trezit cu o factura de 700 de dolari.

Initial tanarul credea ca este taxat cu trei centi pe minut, insa a fost taxat cu trei dolari pe minut, arata Evenimentul Zilei. Din cauza unei erori, apelurile sale in tara au ajuns prin intermediul companiei la care are abonamentul uzual de telefonie, AT&T, si nu prin compania Telstar, la care primise o oferta buna.

La prima vedere procedura este simpla, mai exact clientul formeaza un cod de acces sau un numar local gratuit care sa-l conecteze la Telstar, de unde, mai departe, un robot telefonic il indruma spre stabilirea conexiunii.

"Sunt abonat al AT&T de vreo 10 ani. Am vazut insa oferta Telstar, cu cei 3 centi pe minut, si am decis sa o incerc vreme de o luna. Mi s-a explicat cum se procedeaza si mi s-a mentionat sa nu apas 'asterix - pound', sau 'star - pound'", cum se face la alte companii. Persoana cu care am discutat initial la Telstar nu mi-a mentionat insa sa nu apas nici tasta verde, cea de trimitere a apelului. Acest lucru apare insa intr-un e-mail trimis mie de Telstar. Recunosc ca nu l-am citit.

Problema e ca, dupa ce am parcurs toate etapele cerute, nu se intampla nimic cu apelul. Asteptam secunde bune si nimic, motiv pentru care am apasat a doua oara tasta verde. In acel moment, eram reconectati la compania de telefonie AT&T si vorbeam in tara prin intermediul acesteia, nu prin Telstar", a declarat tanarul.

Compania AT&T a fost de acord sa ii reduca tanarul factura la 150 de dolari, fiind de acord ca totul s-a intamplat dintr-o eroare.

In acelasi timp Telstar nu ii va oferi nicio despagubire, din moment ce, pana la urma, apelurile acestuia au fost facute prin intermediul AT&T, nu prin Telstar.

"Instructiunile sunt destul de simple, anual milioane de apeluri se efectueaza prin intermediul nostru, dar numarul plangerilor generate de erori de tastare este foarte mic. (...) Tipul acesta de eroare a clientului nu aduce companiei Telstar niciun fel de beneficiu", a anuntat compania.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2531 (s) | 22 queries | Mysql time :0.101862 (s)