Funny

A cumparat de Black Friday un televizor cu 500 de lei. Ce a descoperit cand a deschis coletul

Publicat: 22 nov. 2018
9

Pentru unii romani Vinerea Neagra a cumparaturilor a fost chiar neagra. Produsele dorite au ajuns la ei defecte dupa ce au avut, cel mai probabil, de suferit in timpul transportului.

Firmele de curierat recunosc situatia si sustin ca a aparut pentru ca au avut cu 30% mai multe comenzi ca anul trecut, iar ei s-au grabit sa livreze totul in cateva zile.

In vinerea neagra a reducerilor, romanii au cheltuit peste un miliard de lei pe televizoare, telefoane, haine, anvelope sau masini. 70% dintre produse au plecat deja din depozitele comerciantilor, iar dintre acestea 80% au fost deja livrate fapt neintalnit anii trecuti cand unele comenzi au ajuns la cumparatori dupa Craciun.

Pentru ca volumul de marfuri livrate intr-un timp atat de scurt a fost mare, 5% dintre produse au fost avariate in timpul transportului, recunosc reprezentantii firmelor de curierat.

O tanara, de pilda, a cumparat de Black Friday un televizor cu 500 de lei, iar cand a deschis coletul a descoperit ca aparatul are ecranul spart. Tanara sustine ca a luat legatura cu firma de unde a cumparat televizorul si a cerut sa ii fie inlocuit, ori sa primeasca banii inapoi. Pana acum insa, nu ar fi rezolvat nimic.

Raluca Petrutescu: “Ecranul televizorului era tot spart. O sa dureze o vreme pana fac procedurile sa vada din vina cui este, dar nu imi garanteaza ca voi primi banii inapoi. Momentan suntem si cu banii luati si cu televizorul spart.”

Pe retelele de socializare, si alti oameni se plang ca au patit la fel. O femeie din Dambovita s-a ales cu un aragaz defect.

Corina Raducan, client: ″Aragazul e lovit, nu functioneaza, nici ochiurile nu stau foarte bine. Am sunat la service, ne-au trimis de colo-colo. Doamna de la service mi-a spus ca ei i se pare normal ca produsul sa fie inlocuit daca a venit gata spart. Cei de la magazin spun ca ei nu il pot inlocui pana cei de la service nu acorda un document prin care sa se spuna ‘bai produsul asta trebuie inlocuit’”.

Si cei care si-au facut cumparaturile din magazinele clasice acuza ca au primit produse deteriorate.

Este si cazul unei femei din Republica Moldova care a venit special in Romania pentru Black Friday.

Corina Granaci, client: “Au spus ca nu e nevoie sa-l verfice pentru ca baietii controleaza la receptie. Am avut incredere. Cand il despachetam aveam surpriza: are ecranul spart.”

Potrivit legii, comercinatii sunt obligati sa repare, ori sa inlocuiasca toate produsele defecte sau sa le dea clientilor banii in apoi. In plus, in cazul produselor cumparate on-line, comanda poate fi returnata fara nicio justificare in termen de doua saptamani, iar vanzatorul trebuie sa restuie integral valoarea ei.





Adauga un comentariu