Magazin

A fost la un pas de MOARTE dupa ce a luat niste medicamente – IMAGINI SOCANTE

Publicat: 04 dec. 2014
O tanara a fost la un pas de moarte chiar de ziua ei, dupa ce a suferit o reactie foarte violenta la medicamente.
Pielea Danikai Heron a inceput sa arda din interior spre exterior, dupa ce a luat niste medicamente noi pentru epilepsia cu care a fost diagnosticata in urma cu un an. Din cauza medicamentelor, ea a dezvoltat Sindromul Stevens Johnson si Necroliza epidermica toxica.

Citeste si: Ti-ai rupt o alunita? Iata ce trebuie sa faci IMEDIAT. Este considerata o urgenta medicala

Tanara din Sydney, Australia, a trecut prin chinuri greu de imaginat, intrucat pielea de pe mai bine din jumatate din corp i s-a ars. Ranile erau atat de profunde incat a fost bandajata complet.
Danika a fost diagnosticata cu epilepsie la varsta de 18 ani si cu putin timp inainte de a implini 19 ani, medicii i-au prescris doua medicamente noi – Lamictal si Keppra – care ajuta la controlul crizelor. Chiar in ziua in care a implinit 19 ani, ea a observat ca avea buzele si ochii foarte umflati, apoi i-au aparut vezicule pe tot corpul.
Parintii au dus-o la spital, iar medicii i-au prescris un tratament pentru herpes, dupa care au trimis-o acasa. Dupa 4 zile, boala evoluase atat de mult incat tanara a fost internata de urgenta.

Citeste si: Barbatul care traieste ca-n Evul Mediu: Este alergic la…

Danika a stat in spital aproape o luna, timp in care i s-au administrat doar medicamente pentru calmarea durerilor, intrucat nu exista tratamente pentru Necroliza epidermica toxica si Sindromul Stevens Johnson. Acum, tanara este vindecata si in afara oricarui pericol, insa a ramas cu cicatrici.
Sursa: doctorulzilei.ro


loading...

Adauga un comentariu