News Flash:

A murit din cauza unor anticonceptionale

25 Iunie 2009
1197 Vizualizari | 1 Comentarii
A murit din cauza unor anticonceptionale
Afisat la 20:18

O britanica de 33 ani a murit la trei luni dupa ce a inceput sa ia un anumit tip de pilule contraceptive. Decesul a fost provocat de formarea unui cheag de sange care a blocat una dintre arterele importante care alimentau cu sange plamanii, scrie tabloidul Daily Mail, citat de Ziare.com.
Helen Schofield s-a prabusit in mijlocul strazii in luna februarie, in timp ce se afla la plimbare cu mama ei, si a murit in scurt timp la spital. Kay Schofield, mama victimei, a declarat ca fiica sa a luat timp de trei luni Dianette la recomandarea medicului ginecolog, fara sa fie avertizata asupra unor posibile efecte secundare, nicidecum sa i se spuna ca ele ar putea sa ii puna viata in pericol. Si totusi asa s-a intamplat. Medicii legisti au stabilit ca pacienta a decedat in urma unui masiv tromboembolism venos iar administrarea de Dianette a fost un factor important in producerea lui.
Autoritatile medicale au deschis o ancheta pentru a se stabili in ce masura anticonceptionalele incriminate ar fi dus la decesul femeii, in conditiile in care aceasta nu suferea de alte boli, fiind doar supraponderala. Un purtator de cuvant al firmei producatoare, Bayer, a anuntat deschiderea unei investigatii, precizand insa ca administrarea oricarui tip de pilula contraceptiva creste riscul formarii unor cheaguri de sange.


Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

eu  | #72822
Se cunosc efectele adverse ale anticonceptionalelor doar ca sunt femei care nu vor sa constientizeze la ce risc se expun consumandu-le.sunt si cancerigene.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1458 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020354 (s)

loading...