Local

Abonamentul de la Orange i-a adus o surpriza socanta unui iesean

Publicat: 15 nov. 2013

@ Una dintre cele mai importante firme de telefonie mobila a fost prinsa pe picior gresit @ Un iesean vroia sa renunte la abonamentul facut la Orange, insa a fost refuzat @ Operatorul de telefonie mobila a fost sanctionat cu 4.000 de lei

Una dintre cele mai cunoscute companii de telefonie mobila a primit o amenda drastica pentru un comportament incorect fata de consumator. Firma Orange a fost amendata de comisarii OPC cu 4.000 de lei, in urma unei reclamatii primite de la un iesean. Acesta avea un abonament la Orange si vroia sa renunte le el, de aceea a trimis mai multe solicitari prin care cerea acest lucru. Insa a ramas socat de raspunsul pe care l-a primit de la operatorul de telefonie mobila, in momentul in care a vrut sa rezilieze contractul cu acesta.

Orange l-a refuzat, pe motiv ca solicitarea a fost transmisa la adresa punctului de lucru din Iasi al firmei, si nu la sediul social al societatii. Conform reclamatiei, ieseanul a transmis din Franta catre operatorul economic o solicitare de reziliere a contractului, dar care nu a fost luata in considerare. Initial, cererea a fost transmisa in scris, iar ulterior, prin intermediul contului de pe site-ul Orange. Pentru ca cererea a fost refuzata, ieseanul a depus reclamatie la OPC. Analizand documentatia pe care au avut-o la dispozitie, comisarii au constatat faptul ca persoana care a depus reclamatia a expediat pe data de 3 septembrie, catre punctul de lucru din municipiu al operatorului economic, o scrisoare prin care a solicitat rezilierea contractului incepand cu data de 1 octombrie. Reprezentantii punctului de lucru au refuzat insa primirea corespondentei. Pentru neregulile constatate, comisarii OPC au sanctionat firma de telefonie mobila.

„Avand in vedere acest aspect si in lipsa unor prevederi exprese din contract, agentul constatator a apreciat ca aceasta conduita a operatorului economic de a refuza corespondenta este incorecta. Astfel, in conformitate cu practicile corecte de piata si cu principiul general al bunei credinte, in mod corect, scrisoarea trebuia primita si analizata, iar in functie de situatie, trebuia transmis un raspuns consumatorului. Fata de aspectele expuse, rezulta incalcarea prevederilor legale, sanctiunea fiind o amenda in cuantum de 4.000 lei”, a declarat Marian Grigoras, comisar-sef in cadrul Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorului Regiunea Nord-Est. Reprezentantii Orange nu au oferit niciun punct de vedere legat de aceasta situatie.



loading...

Adauga un comentariu