News Flash:

Aceasta salata matinala te ajuta sa slabesti frumos si sanatos

18 August 2018
1201 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6662 RON (+0.0012)
USD: 4.0794 RON (-0.0061)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
salata

Salata este prima si cea mai sanatoasa optiune pentru o dieta alimentara. Mai mult, salata a devenit o specialitate a casei in randul familiior care gatesc si se hranesc sanatos. Urmatoarea salata este, cu siguranta, una nu doar sanatoasa, ci si foarte gustoasa. Consumand-o, mai ales dimineata, dar reteta noastra este mai complexa, ai uriase si nesperate beneficii. Ai nevoie de varza cruda, telina cruda si morcov crud in cantitati egale. Se amesteca legumele, taiate foarte marunt sau date pe razatoarea fina, cu suc de lamaie si putin ulei de masline. Adaugati apoi si cateva masline, 1-2 linguri de porumb fiert, patrunjel sau marar tocate fin. Salata se consuma obligatoriu dimineata.

Exista insa si o dieta completa…

La micul dejun consuma o felie de paine prajita si un ou sau o banana si un pahar de suc de grapefruit. La pranz, o farfurie de salata (300 g). Ca gustare poti consuma un mar, iar la cina,o farfurie de salata (300 g).
Timp de 3 saptamani, consuma inainte de mesele principale cate 100-150 g de salata. Poti manca orice, fara probleme, insa trebuie sa reduci portiile si sa eviti alimentele nesanatoase.
Vei slabi, in cele trei saptamani, pana la la 5 kilograme. De asemenea, este foarte important sa te hidratezi suficient. Poate ca e complicat sa urmezi intocmai dieta, dar nu uita sa consumi aceasta salata in zori.

Cateva aspecte uimitoare despre ingredientele folosite…

Varza:

  • Ajuta la detoxifierea organismului
  • Imbunatateste sanatatea gastrointestinala
  • Indicat in tratarea ulcerului peptic

Telina:

  • Reduce presiunea arterial
  • Scade colesterolul negativ
  • Adjuvant in afectiunile articulare
  • Afrodisiac recunoscut de lumea medicala

Morcovul:

  • Imbunatateste vederea
  • Previne cancerul
  • Efect antiimbatranire

Dieta pe baza de salate:
Modeleaza-ti silueta cu ajutorul salatelor de fructe si legume…

  • In cazul in care te-ai decis sa urmezi acest regim pentru slabit, ingredientele pe care trebuie sa le contina salatele tale sunt urmatoarele:
  • fructe si legume de sezon: pepene galben, pepene rosu, caise, piersici, nectarine, banane, mango, cirese, conopida, vinete, morcovi, rosii, castraveti, ardei gras, ardei capia, ceapa, usturoi etc.
  • carbohidrati: orez, paste integrale, paine integrala toast, cereale integrale
  • proteine: fructe confiate, nuci, piept de pui, peste, piept de curcan, branza degresata, tofu, ton
  • grasimi sanatoase: ulei de masline, dar in cantitati moderate

Mic-dejun si cina

Salata de fructe (la discretie), fara alcool sau zahar.

Ziua 1 (pranz)
Salata de spanac si nuci

Ingrediente: 100 g ciuperci, 100 g spanac, o ceapa potrivita, un ou fiert tare, o lingurita de ulei de masline, o lingurita de otet balsamic, miezul de la trei nuci, 50 g mozzarella, sare si piper dupa gust.
Mod de preparare: se spala spanacul, se indeparteaza coditele mari si se zvanta, iar frunzele se rup bucati. Se curata si se spala ciupercile si ceapa verde si se taie felii.
Mozzarella si oul fiert se taie cubulete, iar miezul de nuca se faramiteaza. Toate ingredientele se pun intr-un castron, iar pe deasupra se toarna uleiul de masline si otetul balsamic si se condimenteaza cu sare si piper, dupa gust.

Ziua 2 (pranz)

Salata de orez cu legume
Ingrediente: 1/2 ceasca cu orez, 2 cesti de apa, sare si piper dupa gust, o rosie potrivita, un ardei gras, o ceapa potrivita, 3 catei de usturoi, o lingurita ulei de masline, o lingurita suc de lamaie.
Mod de preparare: se fierbe orezul in apa timp de 20 de minute. Se taie rosia si ardeiul in bucatele mici, iar ceapa in solzisori fini si se amesteca cu sare si piper, ulei de masline si sucul de lamaie dupa gust.
Usturoiul se taie in felii foarte fine si se pune peste orezul rece. Se amesteca apoi toate ingredientele si se lasa la frigider 10 minute, inainte de a se consuma.

Ziua 3 (pranz)

Salata din piept de pui
Ingrediente: o salata verde, 100 g piept de pui fiert sau la gratar, 3 catei de usturoi, un ardei gras, o rosie potrivita, 50 g parmezan ras, 50 g crutoane, o lingurita suc de lamaie, o lingurita ulei de masline, sare si piper dupa gust.
Mod de preparare: se spala bine salata, se usuca si apoi se rupe in bucati. Pieptul de pui se taie cubulete. Rosia, ardeiul gras si usturoiul se taie feliute.
Toate ingredientele se amesteca intr-un castron mare, inclusiv crutoanele, iar apoi se condimenteaza dupa gust cu sare, piper, ulei de masline si suc de lamaie. Parmezanul ras se pune la final.

Ziua 4 (pranz)

Salata de broccoli cu iaurt
Ingrediente: 100 g broccoli proaspat, 80 g ciuperci, 3 rosii mici, un ardei gras, o ceapa rosie potrivita, 8 masline, 50 ml iaurt dietetic, o lingura mustar de Dijon, o lingurita zeama de lamaie, sare si piper dupa gust.
Mod de preparare: se spala bine broccoli, ciupercile, rosiile, ardeii si ceapa, iar apoi se taie felii si se asaza intr-un bol de salata. Mas-linele se adauga peste legume.
Iaurtul se amesteca cu mustarul, zeama de lamaie, sarea si piperul, apoi se toarna peste ingredintele din castron. Se amesteca usor, se acopera cu o folie de plastic si se pune la rece o ora.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

salata sanatoasa alimentara telina
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1637 (s) | 21 queries | Mysql time :0.030784 (s)