News Flash:

Acestea sunt alimentele care topesc grasimea din corp!

22 Ianuarie 2018
875 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6288 RON (0.0000)
USD: 3.9524 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Grapefruit

Aceste alimente incep sa-ti subtieze talia din momentul in care incepi sa mananci. Asigura-te ca le incluzi in dieta.

Grapefruit - Vitamina C ajuta la metabolizarea grasimilor si la arderea lor. Mananca jumatate de fruct la micul dejun sau cu treizeci de minute inainte de masa.

Piper negru - Piperina reduce formarea celulelor de grasime din corp si accelereaza metabolismul.Scortisoara - Scade nivelul de zahar din sange si suprima apetitul. Adauga in ceai, cafea si iaurt.Oua - Sunt sarace in calorii si contin 7 grame de proteine, precum si alti nutrienti benefici. Daca le consumi la micul dejun, iti reduci numarul total de calorii pe care il ingerezi de-a lungul zilei.

Mere (si fructe, in general) - Au beneficii nenumarate si au un gust bun.Ceai verde - catechinele continute accelereaza metabolismul. Adauga miere si lamaie.Afine - Contin fibre insolubile, antioxidanti si sunt delicioase. O portie are doar 40 de calorii.

Migdale - Contin proteine, fibre si grasimi sanatoase si benefice pentru inima ta. O mana de migdale iti da o senzatie indelungata de satietate.

Ardei iute - Contine ingredientul numit capsaicina care suprima apetitul.Cafeaua - Accelereaza metabolismul in caz ca o bei simpla, fara zahar si frisca.

Legume - Contin nutrienti si fibre care iti dau o senzatie indelungata de satietate.Alte alimente benefice: iaurt grecesc, pepene rosu, cartofi dulci, ovaz si leguminoase.Sursa

Grapefruit - Vitamina C ajuta la metabolizarea grasimilor si la arderea lor. Mananca jumatate de fruct la micul dejun sau cu treizeci de minute inainte de masa.

Piper negru - Piperina reduce formarea celulelor de grasime din corp si accelereaza metabolismul. 

Scortisoara - Scade nivelul de zahar din sange si suprima apetitul. Adauga in ceai, cafea si iaurt.

Oua - Sunt sarace in calorii si contin 7 grame de proteine, precum si alti nutrienti benefici. Daca le consumi la micul dejun, iti reduci numarul total de calorii pe care il ingerezi de-a lungul zilei.

Mere (si fructe, in general) - Au beneficii nenumarate si au un gust bun. 

Ceai verde - catechinele continute accelereaza metabolismul. Adauga miere si lamaie. 

Afine - Contin fibre insolubile, antioxidanti si sunt delicioase. O portie are doar 40 de calorii.

Migdale - Contin proteine, fibre si grasimi sanatoase si benefice pentru inima ta. O mana de migdale iti da o senzatie indelungata de satietate.

Ardei iute - Contine ingredientul numit capsaicina care suprima apetitul.

Cafeaua - Accelereaza metabolismul in caz ca o bei simpla, fara zahar si frisca.

Legume - Contin nutrienti si fibre care iti dau o senzatie indelungata de satietate. 

Alte alimente benefice: iaurt grecesc, pepene rosu, cartofi dulci, ovaz si leguminoase.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grapefruit piper negru mere migdale ardei iute legume
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1700 (s) | 21 queries | Mysql time :0.038490 (s)