Peste 50 de milioane de abonați pe YouTube, difuzări pe Netflix, Roku, Alibaba sau Spotify sunt doar câteva dintre realizările celor de la LooLoo Kids. Cristina și Alexandru Badan sunt cunoscuți în lumea întreagă pentru conținutul educativ adresat copiilor, sub forma videoclipurilor 3D, a canalelor TraLaLa și LooLoo Kids. Cea mai bună animație este „Johny, Johny, Yes Papa“, ce a înregistrat peste 6 miliarde și jumătate de vizualizări
Joi seară, 29 septembrie 2022, în cadrul festivității YouTube Days, echipa celor de la LooLoo Kids a fost premiată pentru depășirea pragului de 50 de milioane de abonați pe YouTube. Acesta este primul canal de YouTube din Europa Centrală și de Est care atinge această performanță, iar echipa din spatele LooLoo Kids este din Iași. În cadrul evenimentului, au fost prezenți zeci de colaboratori și parteneri, atât din țară, cât și din străinătate, precum și mare parte din echipa Google Româna.
LooLoo Kids este cunoscut în lumea întreagă pentru cântecele și conținutul educațional pentru copii ce este prezentat sub forma animației 3D. Conținutul este oferit în 17 limbi: engleză, cea mai mare parte, la care se adaugă română, rusă, spaniolă, portugheză, turcă, franceză, germană, italiană, coreeană, chineză, indoneziană, arabă, norvegiană, lituaniană, poloneză și albaneză.
Lansat în august 2014, canalul are, în prezent, peste 50 de milioane de abonați și mai mult de 30 de miliarde de vizualizări.
Cea mai mare parte a publicului vine din Statele Unite, cu aproximativ 4 miliarde de vizualizări, urmat de Indonezia, India, Tailanda, Marea Britanie și Brazilia.
Cea mai cunoscută animație este „Johny, Johny, Yes Papa“, al treilea cel mai vizionat videoclip din lume, având peste 6 miliarde și jumătate de vizualizări. Calitatea animației și muzica captivantă pentru cei mici au reprezentat rețeta succesului pentru familia din Iași ce a lansat TraLaLa.
„Noi cântăm și dansăm pentru copii, iar acest lucru ne bucură cel mai mult. Ca să-i distrăm, dar mai ales ca să-i învățăm, într-un mod cât mai adaptat vârstei lor. Această reușită de a depăși 50 de milioane de abonați este o satisfacție enormă pentru întreaga echipă, dar cel mai mult ne bucură aprecierea care vine din partea părinților și a educatorilor, fie că sunt din Buenos Aires sau din Suceava!”, declară Alexandru Badan, cofondator LooLoo Kids.
Compania care deține canalul LooLoo Kids este Mora TV din Iași. LooLoo Kids este cel mai mare canal YouTube dintr-un ecosistem de peste 30 de canale, catalogul lor muzical și de animații fiind prezent pe toate platformele și pe toate dispozitivele pe care le folosesc familiile cu copii. Portofoliul Mora TV cuprinde și TraLaLa, un canal cu peste 5 milioane de abonați, cu cântece și animații 3D pentru copii, dar și canale cu desene animate dublate în limba română. Mora TV a fost înființată în 2012 de doi ieșeni, Cristina și Alexandru Badan, și a început cu canalul de YouTube TraLaLa, cu scopul de a crea conținut original pentru copii.
„LooLoo Kids înseamnă mai mult decât animații. În ultima perioadă, am muncit enorm pentru a face disponibile animațiile pe cât mai multe platforme, astfel încât avem aplicații mobile, distribuim către televiziuni, putem da play pe Netflix, Roku, Alibaba sau Spotify. În România, am lansat de 1 an TraLaLa TV, tot din dorința de a prezenta familiilor opțiunea de a urmări împreună cu copilul cântecelele copilăriei“, precizează Alexandru Badan, cofondator LooLoo Kids.
Ideea le-a venit atunci când au vrut să le ofere propriilor copii un conținut educativ și melodii adecvate. Vizualizările s-au adunat cu zecile de mii pe lună, semn că părinții din România erau în căutare de conținut educativ, oferind canalului o creștere accelerată.
În viitor, cei de la LooLoo Kids vor să realizeze o serie de 52 episoade a câte 2 minute fiecare.