Eveniment-Social

Activități culturale desfășurate de echipa Colegiului Național Pedagogic „Vasile Lupu” din Iași în cadrul proiectului Erasmus+ – FOTO

Publicat: 04 oct. 2022
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Activități culturale desfășurate de echipa Colegiului Național Pedagogic Vasile Lupu din Iași în cadrul proiectului Erasmus - FOTO
Colegiul Naţional Pedagogic "Vasile Lupu", Proiect Erasmus + nr.2021- 1- RO01-KA 121- VET-000007514

Colegiul Naţional Pedagogic „Vasile Lupu”, Proiect Erasmus + nr.2021- 1- RO01-KA 121- VET-000007514

Activitatea de practică din timpul săptămânii a fost completată de activităţile culturale din week-end : vizitarea staţiunii Nerja cu minunatul balcon al Europei, Feria en Torrox şi vizitarea obiectivelor culturale din Malaga, capitala provinciei: muzeul Picasso, muzeul Malaga, catedrală, cetatea regilor mauri Alcazaba şi portul Malaga.

Proiect Erasmus+, desfășurat de Colegiul Național Pedagogic „Vasile Lupu” Iași

Proiectul ERASMUS + learning agreement – job shadowing Nr. 2021-1-RO01-KA121-VET-000007514. Un alt proiect Erasmus + în derulare la Colegiul Naţional Pedagogic „Vasile Lupu” din Iaşi. Opt profesori de diferite specialităţi beneficiază în perioada 25.06.2022 – 02.10.2022 de un stagiu de formare profesională organizat de INSPE (Institut Naţional Supérieur du Professorat et de l’Education – Université de Poitiers) din Niorţ, Franta. Nevoia de formare continuă a profesorilor normalişti, implicaţi în pregătirea viitorilor învăţători şi educatoare, a dus la pregătirea şi implementarea acestui proiect coordonat de prof. dr. Irina Ofelia Cosovanu.

Timp de o săptămână profesorii Colegiului Pedagogic din Iaşi – prof. Boroda Simona (muzica), prof. Coman Dana (geografie), prof. Gavrilas Roxana (limba engleză), prof. Furedi Irina (TIC), prof. Hristodor Claudia (chimie), prof. Robu Adriana (limba romană) , prof. Romila Amalia (matematica) şi prof. Rusu Liliana (limba franceză) – sunt implicaţi în activităţi de formare profesională având următoarele obiective:

• observarea practicilor de predare a incluziunii în învăţământul francez la diferite niveluri de şcolarizare;

• identificarea modalităţilor de formare a competentelor eco responsabile şi de protecţie a mediului înconjurător în vederea unei dezvoltări durabile;

• dezvoltarea competentelor de comunicare în limba franceză şi sporirea competentelor interculturale.

Organizarea stagiului centrat pe obiectivele proiectului se datorează profesionalismului durectoarei INESPE – ului din Niorţ SARAH PIGEAUD cât şi formatorilor instituţiei – ANNE-CECILE PICARD şi MURIELLE PIGEAUD -BOUTET cu sprijinul şi bunăvoinţa lui MARIE SOULISSE.

Un program intens şi interesant a fost deja parcurs în primele două zile de formare sub semnul INCLUZIUNII în cadrul Şcolii incluzive ( Ecole inclusive). Profesorii romani au participat la cursuri magistrale, la ateliere de lucru, dezbătând alături de colegii francezi teme importante legate de incluziune. Comunicarea formală şi informala cu colegii şi formatorii din Franta a reprezentat pentru noi un real context de dezvoltare personală şi profesională.

Adauga un comentariu