News Flash:

Adolescenta intoxicata cu haloperidol

12 Martie 2004
926 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6660 RON (-0.0003)
USD: 4.0348 RON (-0.0072)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
O adolescenta a fost transportata la Spitalul "Sf. Maria" din Iasi, dupa ce a baut o supradoza de haloperidol, un medicament folosit in tratamentul bolnavilor cu afectiuni neurologice. Gabriela M., in varsta de 15 ani, din Iasi, a fost adusa la spital direct de la scoala, fiind diagnosticata cu intoxicatie medicamentoasa. La internare, fata avea stare de somnolenta, sindrom extrapiramidal (tulburari ale sistemului muscular). Aceasta a spus medicilor ca a vrut sa-si indulceasca sucul, dar cadrele medicale nu au crezut acest lucru. Dupa efectuarea spalaturilor gastrice si administrarea tratamentului specific, Gabriela a fost internata in Clinica de gastroenterologie a spitalului mentionat. Ingerarea unei supradoze de haloperidol duce la aparitia starii de coma. (M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1550 (s) | 21 queries | Mysql time :0.021964 (s)