Local

Afacere profitabila pe seama naivitatii oamenilor. Setea pentru oferte a iesenilor speculata de smecheri

Publicat: 29 aug. 2014

@ Produse gratuite care ajung sa coste milioane @ Tombole care te fac sa golesti buzunarele @ Cum poti fi pacalit de vanzatorii ambulanti

O noua metoda de a pacali clientii mai putin vigilenti infloreste in marile centre comerciale si hipermarketuri din Iasi. Metoda de operare este foarte simpla. Clientii sunt abordati de unul sau doi agenti de vanzari cu un debit verbal deosebit de mare care ii invita pe trecatori sa extraga un bilet dintr-un cosulet. Biletul va fi intotdeauna unul „castigator”, chiar daca oamenilor li se flutura un bilet scos de prin buzunare pe care scrie „necastigator”.

Dupa ce sunt felicitati pentru marea reusita, potentialilor clienti, deja prinsi in joc, li se prezinta „premiul” pe care l-au castigat. Acesta poate fi un parfum sau un alt produs cosmetic despre care agentii firmelor de acest gen spun ca ar costa sume considerabile. Inainte de a primi produsul, oamenilor li se spune ca acesta nu este singurul premiu, ci ca mai pot primi inca un produs la fel de valoros, dar ca pentru a beneficia de aceste produse trebuie sa cumpere doar un mic set de maruntisuri, gen sampon, gel de dus sau o crema care costa chiar si peste 100 de lei. Tentati de posibilitatea de a avea doua produse scumpe, un parfum sau ceva asemanator doar in schimbul achizitionarii catorva produse cosmetice, oamenii scot banii si cad in plasa vanzatorilor vorbareti.

Schema de lucru este evidenta. Produsele care beneficiaza de o reclama agresiva sunt de fapt produse fara o calitate deosebita, astfel incat pretul lor real este extrem de scazut. Cumulate, toate cosmeticele care ar intra in „oferta speciala” nu fac nici jumatate din suma ceruta oamenilor, insa ideea unui castig, a unui chilipir obtinut fara prea multi bani, intuneca de multe ori judecata corecta a oamenilor. 



loading...

Adauga un comentariu