News Flash:

Agentiile de turism beneficiaza de proceduri simplificate online, puse la dispozitie de catre Ministerul Turismului, prin intermediul Punctului de Contact

23 Octombrie 2018
245 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6635 RON (+0.0045)
USD: 4.1283 RON (-0.0057)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
PCUe start

Unic electronic - PCUe Conceput sub forma unui catalog al tuturor serviciilor publice furnizate la nivelul administratiei publice centrale si locale, Punctul de Contact Unic electronic, sistem gestionat de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei, institutie aflata in subordinea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale, faciliteaza dialogul pe cale electronica intre cetateni, mediul de afaceri si institutiile publice. Astfel, din perspectiva simplificarii serviciilor gestionate de catre Ministerul Turismului, a fost organizata o intalnire cu peste 80 de reprezentanti ai agentiilor de turism din toata tara, pentru a face cunoscute prevederile noilor acte normative care reglementeaza activitatea in acest domeniu, fiind exemplificata modalitatea simplificata de transmitere si solutionare a solicitarilor, prin intermediul internetului.
In aceste conditii, solicitarile din partea agentiilor de turism referitoare la noua modalitate de licentiere a acestora, raportarile lunare privind numarul de pachete contractate si vandute, valoarea totala a sumelor incasate in avans si achitate de catre furnizori, instrumentele de garantare detinute pot fi transmise cu usurinta, pe cale electronica, prin intermediul Punctului de Contact Unic electronic, sistem disponibil la adresa edirect.e-guvernare.ro .

„Simplificarea si debirocratizarea administratiei publice, eliminarea mersului la ghisee si accesibilitatea, prin intermediul internetului, la serviciile oferite de institutiile statului sunt prioritati pentru mine si pentru intregul Executiv, motiv pentru care venim in sprijinul romanilor prin intermediul unor platforme care aduc relatia cetatean – institutie la un click distanta. Un astfel de exemplu este Punctul de Contact Unic electronic, iar intalnirile, precum cea organizata de Ministerul Turismului si AADR, dovedesc faptul ca sistemele gandite de noi isi ating obiectivul de a digitaliza comunicarea dintre cetatean si institutie daca sunt folosite la adevaratul lor potential”, a declarat Petru Bogdan Cojocaru, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale. Dialogul deschis si transparent intre institutiile administratiei publice, fie ele locale sau centrale, si cetateni, reprezentanti ai mediului de afaceri sau nu, justifica inrolarea autoritatilor in PCUe. „Daca in anul 2011 erau inscrise in PCUe un numar de 10 institutii, in prezent 451 de autoritati, structuri teritoriale si ordine profesionale ofera cetatenilor din tara si din spatiul comunitar posibilitatea de a vizualiza, dar si de a obtine online avize, autorizatii, certificari, calificari prin intermediul unui portal unic la nivel national”, a declarat Liviu Stoica, presedintele Agentiei pentru Agenda Digitala a Romaniei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

catalog serviciilor electronic agentia ministerului comunicatiilor
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1888 (s) | 21 queries | Mysql time :0.026046 (s)