Software & Hardware

Ai instalat aplicatia Instagram pe smartphone? Trebuie sa stii acest lucru neaparat

Publicat: 02 nov. 2014
5

Instagram nu mai este o retea de socializare inocenta. Asemeni altor servicii de acest fel, si platforma de partajare a imaginilor a primit acum reclame, sub forma de clipuri scurte de 15 secunde, deloc diferite fata de materialele care pot fi urcate de catre utilizatori. Avand in vedere ca pana acum nu au existat astfel de metode de promovare pe acest serviciu, este normal ca utilizatorii sa nu fie multumiti.
 
Totusi, Instagram este gratuit si nu a cerut niciodata utilizatorilor bani pentru acces. Este normal ca Facebook sa doreasca sa faca bani de pe urma lui, mai ales dupa ce a platit un miliard de dolari pentru achizitie. Desi functionalitatea principala a serviciului este dedicata fotografiilor, sunt evidente motivele pentru care compania a depus efort sporit in ultima vreme pentru consolidarea componentei video.

Navigand prin fluxul de noutati, veti putea intalni clipuri care pornesc automat, asemeni clipurilor video de pe Facebook, care promoveaza diverse servicii sau produse. Primele patru reclame de pe Instagram sunt ale companiilor Banana Republic, CW, Disney si Activision si promoveaza articole vestimentare, seriale, filme de animatie si jocuri video, intr-o maniera diferita. Reclamele sunt constranse de limita de 15 secunde, iar stilul abordat pentru acestea pare sa fie mai degraba unul viral decat unul bazat pe produse propriu-zise.

Reclamele nu apar inca pentru toti utilizatorii, insa in cateva saptamani nu vor mai ramane conturi care sa nu fie afectate. Cea mai mare problema a implementarii publicitatii in Instagram este faptul ca reclamele video sunt in general greu de ignorat, iar clipurile video vor aduce de la sine trafic mai mare de internet, o problema majora in spatiul mobil, unde Instagram este cel mai popular.





Adauga un comentariu