News Flash:

Ai patit si tu asta cu Telekom? Un inginer din Iasi blestema ziua cand a semnat contractul cu aceasta firma. Acum se lupta sa isi faca dreptate - FOTO

19 Mai 2018
4284 Vizualizari | 5 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6586 RON (-0.0004)
USD: 4.0976 RON (+0.0122)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

• Ieseanul este client al companiei de aproximativ 10 ani • Desi a mai avut o experienta neplacuta cu aceasta companie de telefonie mobila, nu a renuntat la serviciile firmei • Acum insa e hotarat sa mearga pana in panzele albe pentru a-si face dreptate

Telekom este una dintre cele mai reclamate si amendate firme din Iasi. Iesenii reclama la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor diverse probleme pe care le au cu aceasta companie.

Este si cazul unui inginer din Iasi care a fost pus intr-o situatie greu de acceptat. Dupa ce a incercat prin toate mijloacele sa rezolve problema, a apelat in cele din urma si la Protectia Consumatorilor. Acesta acuza angajatii de lipsa de profesionalism si de faptul ca a fost pacalit de angajatii Telekom.

Abonament prelungit gresit

In urma cu cateva zile, ieseanul a sunat la Telekom pentru a-si prelungi contractul de telefonie mobila. Dupa ce a analizat oferta prezentata de catre angajatul companiei, clientul Daniel Hristea a decis ca cea mai buna varianta pentru el este o prelungire a abonamentului pentru 12 luni.

Crezand ca dupa conversatia cu angajatul firmei acesta a inteles ca nu vrea sa prelungeasca pentru 24 de luni, ci pentru 12 luni, a stat linistit asteptand contractul. O firma de curierat care colaboreaza cu Telekom trebuia sa-i aduca acel contract. Cand a ajuns curierul si i-a lasat noul contract, a citit ce scria pe foaie si a ramas socat. Tot ce-i spusese angajatul Telekom era in zadar. Avea abonamentul pe 24 de luni.

"Sunt client la aceasta firma de peste 10 ani si am dorit sa-mi prelungesc abonamentul. Am sunat la ei pe data de 09 mai 2018 sa fac acest lucru, unde i-am rugat de nenumarate ori sa-mi prelungeasca abonamentul pe 12 luni, un abonament de 6 euro. Le-am zis sa treaca 12 luni, sa nu greseasca si ei au zis da, ca trec 12 luni pe contract, dar de fapt au fost trecute 24 de luni. Astfel, am primit in schimb abonament de 6 euro plus 60 eurocenti pentru antivirus la un telefon Nokia 150, care nici nu suporta Internet din cauza acelui antivirus. In loc de 12 luni, s-a prelungit abonamentul pe 24 luni. Mentionez ca in apelul telefonic am specificat de peste 7 ori ca doresc pe 12 luni. Spun acest lucru, deoarece acum 3 ani cand am reinnoit abonamentul la aceeasi firma am patit aceeasi problema, insa nu am avut curajul sa ma adresez organelor abilitate (deci nu este un caz izolat) si nu as dori sa pateasca si altii ca mine. Cand le-am spus ca renunt la abonamentul la ei, ma sunau de-mi faceau capul patrat. Acum, de cate ori am sunat, m-au pus pe asteptare. Am depus si la OPC (n.r - Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi) reclamatie si mi-au zis ca trebuie sa astept 15 zile. Insa mie imi expira abonamentul in cateva zile", spune inginerul Daniel Hristea.

Citeste si : Oricine poate fi in locul acestui iesean! A crezut ca innebuneste cand a auzit raspunsul primit de la Telekom

Sesizare si la Telekom

Nemultumit de situatia creata, iesenul nu s-a lasat intimidat de faptul ca nimeni din cadrul firmei nu-l mai baga in seama cand suna sa reclame problema sa si a depus o sesizare si la Telekom. Ceea ce il intriga si mai mult este faptul ca are un telefon pe care nu-l poate folosi.

"Am aflat ca am abonamentul pe 24 luni si nu 12, cum as fi vrut eu. Cand am sunat la ei sa ma interesez ce e cu antivirusul care mi-a fost bagat aiurea pe gat la un telefon care nici nu suporta Internet. Degeaba mi-au dat un produs gratis, adica acel telefon Nokia, daca nu il pot folosi? Ca urmare a acestui fapt am deschis la ei sesizarea cu numarul 72178368 din 17 mai 2018. In momentul in care am primit contractul, trebuia sa primesc si un formular de retur in caz ca nu sunt multumit, sa pot returna atat contractul, cat si telefonul primit, insa am fost privat de acest lucru. Practic, nu am cum sa renunt la contract ca nu am primit nici un formular de retur cum trebuia de altfel sa primesc si cum am fost anuntat telefonic. Acum 3 ani mi-au bagat pe gat o extraoptiune, iar acum, un antivirus care mi-a blocat telefonul si nu-l pot utiliza", mai spune inginerul.
Reprezentantii Telekom nu au oferit un punct de vedere pana la inchiderea editiei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

telekom1_copy_copy.JPG
telekom firme comisariatul judetean protectia consumatorilor oferta
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (5)

Kosteakelu  | #652714
Conform legii, contractul se considera prelungit implicit pe perioada nedeterminata, exact in conditiile ultimului contract semnat, daca nu se semneaza alt contract. Contractul nu trebuia prelungit cu un nou contract, ci prelungit implicit. Astfel ai posibilitatea de a pleca oricand in alta retea.
Costea cheala  |  #652717
Asa fac agentii. La telefon se spune NU si gata. Vrei ceva, mergi la magazin si citesti fiecare litera din contract. Dupa aia semnezi, daca iti convine. De fapt ce sa ceri de la o firma care nu este in stare sa emita facturile de abonament la timp ?
Pensionarul  | #652815
Eu am avut o intreaga aventura cu telekom.Dupa ce a decedat mama am mers la un sediu telekom am facut cerere de scadere am atasat copie dupa certificatul de deces si am achitat la zi toate costurile.Ce credeti ca mi-a zis tipa de la ghiseu......sa dau declaratie pe propria raspundere ca mama este decedata.Vazand ca nu ma pot intelege cu ea am lasat cererea si copia dupa certificatul de deces si am plecat(am aplicat proverbul ;din fata prostului si din spatele calului trebuie sa pleci).Aventura a continuat am ajuns la mana unei firme de recuperare,caci intre timp ei au continuat sa ceara bani pe abonament si ajunsese la o suma mare de platit.Cei de la firma de recuperare nu au vrut nici ei sa inteleaga si atunci le-am dat adresa lui mama ( de la cimitir) le-am zis sa o cheme in judecata si sa ceara sa fie condamnata la inchisoare ca nu isi plateste datoriile.Eu intre timp mi-am schimbat nr.de telefon si nu s-a mai intamplat nimic.Prostia se plateste!
Boostera de sales  |  #652817
Din pacate pentru noi e adevarat. Se dau telefoane zi si noapte pentru a te abona, porta, fideliza, reabona, supra-abona, fix, tv, mobil, etc, si cand ma duceam sa platesc facturile cu cardul pauza, cica nu se poate. Si nu era o exceptie. Este incredibil sa nu poti plati o factura cu cardul intr-o retea de magazine cu atatea pretentii. A, cum zicea cineva mai sus, de multe ori facturile nici nu erau emise la timp. Ma intrebau ce suma am de plata
Bine ca am scapat de ei. PS. Cel mai slab call center ! Vai de capu lor.
Costi  | #652908
Daca tot incalca legea si sunt amendati de ce mai sunt lasati sa insele lumea?
De ce in Romania lui 2018 nu ia nimeni masuri?
Nu vrea sa ma gandesc ce pateste o persona trecuta de prima tinerete cum este
inselata sau cati sunt inselati si nu au posibilitatea sa-si spuna oful.
Rusine TELEKOM , sper sa patiti ceea ce meritati!!!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3824 (s) | 23 queries | Mysql time :0.043482 (s)