News Flash:

Alergici la capsuni si pastile de slabit

11 Iunie 2009
1047 Vizualizari | 0 Comentarii
Iesenii cu alergii au inceput sa ingroase randurile pacientilor care se adreseaza Unitatii de Primire Urgente (UPU) din cadrul Spitalului Sf. Spiridon. O studenta de 22 ani care a inceput o cura de slabire cu produse medicamentoase a venit la spital foarte speriata. Studenta a povestit medicilor ca ii amortesc picioarele si mainile, are o stare de lesin si simte un nod in gat. O alta femeie, de 59 ani, din Iasi, a dezvoltat o reactie alergica. Cu pielea rosie si plina de bube, femeia nu a putut preciza exact ce anume i-a provocat alergia. Aceasta a povestit medicilor ca a spalat cu clor, a mancat capsuni si apoi a luat o pastila pentru slabit. Un alt tanar iesean s-a prezentat la spital cu aceleasi simptome alergice, dar ceva mai agresive dupa ce a mancat capsuni. Dorin B. de 22 ani a precizat medicilor ca a mai avut alergii, dar niciodata nu a urmat un tratament de specialitate. Dupa ce a beneficiat de primul ajutor, ieseanul a fost trimis la medicul specialist pentru a primi tratament specific. "Am avut doi pacienti cu alergii dupa ce au consumat capsuni. Doar o singura persoana se stia alergica si am redirectionat-o catre medicul alergolog pentru un tratament de specialitate. Am avut si o pacienta care a dezvoltat o alergie la un produs de slabit, care prezenta amorteala mainilor si picioarelor, stare de lesin si simtea un nod in gat. A primit tratament si nu a avut nevoie de internare", a declarat dr. Diana Cimpoesu, medic sef al UPU de la Spitalul Sf. Spiridon Iasi. Medicii recomanda persoanelor care se stiu alergice la diferite produse si alimente sa le evite pe cat posibil.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4237 (s) | 22 queries | Mysql time :0.301805 (s)