News Flash:

Alergie la aspirina si la paracetamol

11 Decembrie 2002
1889 Vizualizari | 0 Comentarii
•Si alimentele care au fost conservate cu aspirina pot provoca reactii alergic

Consumul medicamentelor, chiar al celor banale, fara recomandarea unui medic poate provoca reactii adverse. Cele mai intalnite sunt alergiile la aspirina, paracetamol, antinevralgic si la medicamentele din grupa antiinflamatoriilor steroidiene (calmante pentru dureri). Reactiile adverse se manifesta la nivelul tubului digestiv (ulcere) si scaderea numarului de globule din sange. Totodata, alergia la medicamente se poate manifesta cu urticarie, aparitie echimozelor (pete vinete asemanatoare celor rezultate in urma unor lovituri), si chiar exista riscul declansarii unei crize de astm. Sensibilizarea se manifesta prin stranut, polipoza nazala (polipi). xDe cele mai multe ori, alergiile care ajung la noi rezista la tratament. Mai mult, exista situatii in care sensibilizarea este necunoscuta. Pacientii spun ca nu au ingerat nici un medicament, dar declara ca au consumat produse care au fost conservate cu aspirina. Singura recomandare ce in asemenea situatii nu poate fi decat aceea de a evita automedicatiax, a spus prof. dr. Georgeta Sinitchi, seful Sectiei de Alergologie. Zilnic, la consultul medicilor sectiei mentionate, cu asemenea afectiune se prezinta cel putin un caz. (C.D.)
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2088 (s) | 22 queries | Mysql time :0.089806 (s)