Magazin

Alexandru Arsinel, revoltat! Critica dur exploatarea Ioanei Tufar, pentru rating!

Publicat: 08 feb. 2013

Alexandru Arsinel, un bun prieten al regretatei Anda Calugareanu, mama Ioanei Tufar, este de parere ca emisiunile TV unde a fost dezbatut cazul Ioanei au intrecut orice limita.

Mai mult decat atat, marele actor este ferm convinsa ca realizatorii acestor emisiuni sunt constienti de faptul ca Ioana ar avea probleme psihice si ca se folosesc de acest lucru pentru a face rating.

„Ea este, saraca, o fata bolnava. Este rusinos pentru cei care incearca, pentru rating, batjocorirea unei fete care are probleme medicale serioase. Eu stiu ca are probleme. Pana si marile vedete care au murit sunt prezentate, o zi, o saptamana, apoi au incetat… In cazul de fata nu au masura, fac un lucru inuman. Asta e tara in care traim!”, a declarat, pentru Ziarul Ring, marele actor.

Totodata, Arsinel sustine ca Ioana Tufar este o fire care nu poate fi controlata si ca daca ar fi in deplinatatea facultatilor mentale s-ar rusina ea insasi de circul in care este aruncata de atata vreme.

„Nu se poate discuta cu ea, mai vine pe la teatru, o ajutam, dar nu este un copil controlabil. Daca ar fi normala, s-ar rusina de tot ceea ce i se intampla, si-ar da seama ca nu e in regula. Or, cei din jurul ei isi dau seama de asta. Daca ar fi un om in deplinatatea facultatilor mintale, nu ar permite asa ceva. Ca fiica a unei mari artiste, stie ca poate fi mediatizat orice defect al ei, iar ea zambeste, rade, indiferent ce i se face. Ea traieste intr-o lume care este in afara normalului, dupa parerea mea. Imi pare rau de ce se intampla acum, ca am fost bun prieten cu Anda, stim si in perioada aia cat suferea Anda din cauza imposibilitatii de a o controla pe Ioana”, a mai spus actorul, potrivit sursei citate.