News Flash:

Alimentatia influenteaza inclusiv viata sexuala. Vezi cum!

25 Mai 2010
1271 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca libidoul tau are de suferit, solutiile pot fi gasite si in... frigider. O friptura, un desert cat mai dulce plus cateva pahare de alcool, seara, ne face somnorosi , iar cheful de sex dispare. Libidoul creste atunci cand suntem sanatosi, relaxati si avem o greutate normala, deci alimentatia ar trebui adaptata pentru a atinge aceste scopuri. Pentru femei, soia contribuie la un libido normal pentru ca fitohormonii continuti ajuta la lubrifierea naturala a vaginului si tin depresia la distanta. Aceeasi planta îi poate ajuta si pe barbati pentru ca ea contribuie la buna functionare a prostatei. Pentru ambele sexe sunt indicati ardeii iuti si ghimbirul, care îmbunatatesc circulatia si stimuleaza terminatiile nervoase, astfel ca toate atingerile sunt resimtite mai intens.

Dulciurile îti dau energie si pofta de viata pe moment, însa dupa ce le consumi glicemia îti creste brusc, urmand ca apoi sa scada la fel de brusc, moment în care te simti foarte obosita si fara vlaga. Acelasi efect îl au painea alba, cartofii, zaharul, dar si cafeaua sau bauturile energizante. Ca sa fii „în priza” o zi întreaga, ia-ti energia nu din dulciuri, ci din cereale integrale. Astfel, zaharul se elibereaza treptat în sange, glicemia ramane constanta si seara nu mai simti nevoia sa te prabusesti pe canapea. Tot ca sa fii în forma seara, evita sa iei o cina bogata. Alege o gustare usoara, care sa-ti potoleasca foamea fara sa te trimita direct la culcare. Daca un pahar de vin este chiar indicat pentru un libido crescut, excesul de alcool nu-ti face deloc bine.

Varza, ceapa, fasolea sunt alimente care fermenteaza, producand gaze în sistemul digestiv. Pe ele trebuie sa le eviti, dar si sucurile acidulate sau apa minerala. Ca sa nu ai probleme cu constipatia, consuma cat mai multe legume, fucte, cereale integrale, dar si lichide. Ca sa fii mai odihnita si mai rezistenta la efort, ai nevoie de fier pe care îl gasesti în carnea de vita, în spanac si alte legume cu frunze verde închis.

Pentru ca libidoul depinde în mare parte de hormoni, sunt foarte importante si grasimile ce asigura secretia lor. Este vorba de grasimile nesaturate, pe care le gasesti în uleiuri vegetale, nuci, alune, peste. Tot ce dauneaza inimii si circulatiei sanguine dauneaza si erectiei. Tot ce este benefic pentru inima asigura o erectie sanatoasa. Aici sunt incluse si grasimile nesaturate, dar si miscarea. Acestea previn ateroscleroza, adica acumularea colesterolului pe peretii vaselor de sange. La barbatii cu ateroscleroza circulatia este defectuoasa si, pentru ca ajunge prea putin sange în zona genitala, apar problemele de erectie. O alimentatie bogata în sare mareste tensiunea arteriala deci înrautateste circulatia, efectul fiind acelasi: disfunctii erectile.


Sursa: Unica
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1391 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014924 (s)