News Flash:

Alimente bogate in calciu: Cum sa iti maresti aportul de calciu fara sa consumi lactate

14 Noiembrie 2018
358 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Alimente bogate in calciu

Alimente bogate in calciu. Calciul este indispensabil pentru oase sanatoase, dar acesta nu trebuie sa vina neaparat din produse lactate.

Afla mai jos care sunt cele 5 alimente bogate in calciu, niciunul dintre ele nefiind inclus in categoria lactatelor.

Legumele cu frunze verzi in topul alimentelor bogate in calciu
Aici ne referim la spanac, salata, urzici. Ele contin calciu si alte vitamine si minerale care sunt esentiale intr-o dieta sanatoasa. O salata cu spanac si somon la pranz iti va oferi energia necesara sa iti continui ziua la capacitate maxima, si calciu pentru a iti intari oasele.

Portocalele, alimente bogate in calciu
Cele mai iubite citrice contin si o doza importanta de calciu. Portocalele sunt o solutie foarte buna cand esti pe fuga, iti vor intari imunitatea datorita vitaminei C, dar si sistemul osos, multumita calciului.

Migdalele, alimente bogate in calciu si vitamina E
Migdalele contin de-o potriva vitamina E, dar si calciu care iti imbunatatesc sanatatea parului si a unghiilor. Serveste-le drept gustare intre mese sau la micul dejun in bolul de cereale si-ti vei asigura o parte din doza zilnica necesara de calciu pentru organism.

Fasolea, un alt aliment bogat in calciu
Contrar parerii noastre romanesti, fasolea nu este „mancarea saracului”, ieftina si fara beneficii. Fasolea este un aliment foarte apreciat in strainatate. Fasolea este bogata in proteine, fibre si calciu. Este o cale, economica intr-adevar, de a-ti face alimentatia mai sanatoasa. Nu o ocoli si pregateste-o in toate modurile: fiarta in salate, in mix mexican, iahnie sau batuta.

Alimentele aditivate, o sursa importanta de calciu
Mancarea procesata are o reputatie din ce in ce mai rea. Asta nu inseamna ca toate intra in aceasta categorie. Exista si alimente imbunatatite cu vitamine si minerale precum calciu. Cerealele sunt un exemplu. Consumate la micul dejun, cerealele sunt o cale indicata de a introduce acesti nutrienti in dieta. Trebuie doar sa ai grija la cantitatea de zahar adaugat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

legumele frunze verzi portocalele migdalele fasolea
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1550 (s) | 21 queries | Mysql time :0.034322 (s)