Diete si regimuri

Alimente bogate in potasiu, pe care sa le consumi mai des

Publicat: 30 dec. 2014
Potasiul este foarte important pentru sustinerea mesei musculare. Aceasta substanta minerala fiind printre cele care asigura momente cat mai rare de oboseala, crampe musculare sau ametelile legate de epuizare.    
In natura putem gasi mai multe alimente care ne pot ajuta la mentinerea unui nivel optim al potasiului in organism, potrivit everydayhealth.com.   
1. Pestele
Pestele este o sursa bogata de potasiu. La o trecere rapida in revista, somonul este considerat una dintre cele mai bune optiuni. In aceeasi masura, dintre alimentele marine, scoicile sunt o recomandate.

Alimente cu un important aport de potasiu 

2. Pepenele galben  
O felie de pepene galben contine peste 300 de miligrame de potasiu. Este un aliment recunoscut ca un bun producator de energie. Totodata, pepenele galben ajuta la intarirea sistemului imunitar si in tratarea afectiunilor ochilor, potrivit adevarul.ro.  
3. Cartofii 
Un cartof dulce de marime medie poate oferi intre 15 si 21% din necesarul zilnic de potasiu. Continutul ridicat de beta-caroten este vazut de nutritionisti drept un alt avantaj pentru care este indicat sa mananci cartofi.  

Banana reduce riscul de accident vascular cerebral 

4. Avocado
Avocado este un aliment pe care il poti include in fiecare data. Un fruct contine aproape 500 de miligarame de potasiu, multe fibre si grasimi sanatoase. Raportat la un alt aliment prezent mai mereu in diete, bananele, avocado are de doua ori mai mult potasiu.


loading...

Adauga un comentariu