News Flash:

Alimente care ne pot mentine ficatul sanatos

14 Februarie 2018
702 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6639 RON (0.0000)
USD: 4.1179 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Grapefruit

Organismul tau are nevoie constant de o alimentatie echilibrata si de un stil de viata sanatos pentru a te mentine pe linia de plutire ti fara prea multe vizite la medicii specialisti. Astfel ai nevoie sa introduci in alimentatia ta alimente care sa ajute organele la refacerea lor. Iar unul dintre organele catre care ar trebui sa iti indrepti atentia este mai ales ficatul, rezerva de sange a organismului.

Alimente care favorizeaza eliminarea toxinelor

Unul dintre acestea este usturoiul, datorita enzimelor din compozitia sa, odata ajuns in organism va curata ficatul de toxine si il va fortifica. Alicina si seleniul sustinand acest proces, astfel tinand sub control doua probleme de sanatate reprezentate de valorile marite ale colesterolului si trigliceridelor. Incearca sa consumi usturoi proaspat, nu mai mult de un catel de usturoi doi pe zi.

Grepfrutul, sursa de vitamine si antioxidanti

Ideal pentru a-ti mentine ficatul sanatos, oferindu-ti o sursa buna de vitamina C, pectina si antioxidanti, grepfrutul este indicat a fi consumat chiar si dupa o masa copioasa. Poti sa iti incepi dimineata cu un pahar de suc de grepfrut sau sa mananci fructul cu tot cu pulpa. Astfel iti vei intari sistemul imunitar si te vei bucura de continutul lui benefic de vitamina E, tiamina, riboflavina, niacina, potasiu, acid folic, zinc, acid pantotenic, fosfor, mangan si cupru. Un alt aspect favorabil la consumul de grepfrut este acela ca previne formarea pietrelor la rinichi, insa ai grija daca te afi sub tratament medicamentos deoarece acest fruct poate interactiona cu anumite medicamente. Consumul sau periodic accelereaza metabolismul, ajuta la arderea grasimilor in exces.

Sfecla rosie, sursa de betacaroten

Considerata una dintre cele mai importante surse de betacaroten, sfecla are numeroase beneficii asupra organismului tau, printre care si aceea de a ajuta celulele ficatului sa se regenereze. Introdu o sfecla pe zi in alimentatia ta, in salate, sucuri sau smoothie-uri. Bucura-te de sanatate si observa schimbarile in bine pe care ti le aduce natura!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2018 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1733 (s) | 21 queries | Mysql time :0.040226 (s)