News Flash:

Alimente care scad aportul de calciu

9 Martie 2010
1262 Vizualizari | 0 Comentarii
Exista si produse care pot sa scada aportul de calciu sau cantitatea absorbita de catre organism. Asadar, chiar daca veti consuma din plin alimente bogate in calciu, combinarea lor cu altele periculoase va impiedica sa obtineti maximum de beneficii din introducerea lor in dieta. Pe lista neagra se numara: Cafeina - prea multa cafea afecteaza in mod real echilibrul calciului din organism. De aceea, specialistii recomanda adaugarea in cafea a laptelui sau reducerea si chiar evitarea consumului de cafea. Sarea, consumata in cantitati mari, stimuleaza excretia urinara a calciului. Nu trebuie sa consumati mai mult de 6 grame de sare zilnic. Bauturile acidulate, pentru ca acestea contin fosfati. Un aport exagerat de fosfati va forta organismul sa ia calciul din depozite pentru a reface echilibrul fosfocalcic. Alimentele acide pot sa determine pierderea exagerata de calciu prin urina. Anumite alimente, considerate ca avand proprietati de tamponare a aciditatii dietei, sunt foarte importante deoarece pot restrictiona pierderile zilnice de calciu. Desi multi specialisti accentueaza importanta aportului de calciu, trebuie subliniata si importanta altor elemente care au capacitatea de a fixa calciul si a impiedica pierderea lui, cum este echilibrul acido-bazic al organismului.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1593 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018335 (s)

loading...