Diete si regimuri

12 alimente care sunt sănătoase doar ca aspect

Publicat: 14 ian. 2020

Alimente sănătoase doar ca aspect. Din greșeală, în imaginația comună, considerăm că multe alimente sunt sănătoase și aproape esențiale pentru organismul nostru. În realitate, nu este cazul și este întotdeauna recomandabil să citiți eticheta ingredientelor din interior.

Incercăm să ne tratăm bunăstarea fizică cu o dietă sănătoasă și considerăm anumite alimente deosebit de benefice, dar vom vedea dimpotrivă că este mai bine să evităm să le consumăm.

Aditivi nocivi, amidon și culori modificate sunt doar câteva dintre ingredientele care pot fi găsite în aceste alimente și cu siguranță nu ar trebui consumate pentru a menține o alimentație sănătoasă.

Să aflăm cele 12 alimente care sunt doar aparent sănătoase.

1. Chipsuri de banane

Când doriți o gustare rapidă și sănătoasă, mai ales când sunteți afară și nu aveți mult timp, cel mai bine este să mâncați fructe uscate. Ele sunt bune și mai practice de transportat decât fructele de sezon și, în cele mai multe cazuri, fructele uscate sunt benefice pentru organism. Dar acest discurs nu se aplică tuturor fructelor uscate. De fapt, chipsurile de banane nu sunt sănătoase. Acestea, spre deosebire de bananele proaspete, care sunt benefice, sunt prăjite și, prin urmare, mult mai calorice. În plus, pentru a crește gustul bananelor, producătorii adaugă aditivi.

2. Tartine de orez

Cine acordă atenție siluetei sale ar putea fi tentat să înlocuiască pâinea cu tartinele de orez, gândindu-se naiv că acest aliment este într-adevăr bun pentru sănătate. Dar realitatea este cu totul alta. Într-adevăr, consumatorul ar trebui să acorde întotdeauna atenție etichetei produsului pe care dorește să îl cumpere. Prăjiturile din orez, pentru a nu fi dăunătoare, trebuie să conțină absolut amidonuri și coloranți modificați.

3. Alimente sănătoase doar ca aspect. Alimente fără gluten

Există multe persoane care suferă de intoleranțe alimentare, inclusiv intoleranță la gluten. Pentru acești oameni, este esențial să mănânce alimente fără gluten pentru a se simți bine. Dar fii atent! Nu toate alimentele fără gluten sunt foarte bune pentru tine. De fapt, conțin adesea aditivi nocivi. Tot în acest caz, este întotdeauna cel mai bine să verificați cu atenție eticheta produsului.

4. Fructe uscate

Pe lângă chipsurile de banane, trebuie să acordați atenție fructelor uscate în general. Într-adevăr, ele sunt adesea tratate cu fungicide și dioxid de sulf. Acest proces împiedică fructele uscate să dezvolte ciuperci și să își schimbe culoarea. Din aceste motive, nu ar trebui să mănânci prea multe fructe uscate.

5. Alimente sănătoase doar ca aspect. Conserve de legume și fructe

În dulapurile din aproape fiecare casă, este ușor să găsești o aprovizionare cu conserve. De asemenea, ar fi mai bine să consumăm aceste fructe și legume proaspete. De fapt, se adaugă zahăr, sare și alte substanțe inutile la conservă. De aceea, este indicat să consumi mereu fructe de sezon.

6. Legume bogate în amidon

Legumele cu amidon conțin mult mai puține fibre, vitamine și minerale, în comparație cu conținutul foarte ridicat de calorii. Astfel, anumite legume precum cartofii, dovlecelul și porumbul nu sunt foarte benefice pentru organismul nostru. Prin urmare, este indicat să le consumăm în cantități mici.

7. Iaurturi cu fructe

Iaurtul este considerat de asemenea un aliment sănătos și ușor. În realitate, acest lucru nu este întotdeauna asa, în special pentru cele care au gustul fructelor. Sunt foarte bogate în zaharuri, coloranti și conțin foarte puține proteine. Din acest motiv, este mai bine să înlocuiți un iaurt cu fructe cu unul alb, fără a adăuga zaharoză.

8. Alimente sănătoase doar ca aspect. Muesli

Micul dejun este considerat de specialiștii alimentari ca fiind una dintre mesele principale ale zilei. Din acest motiv, multe persoane consumă muesli zilnic, gândind greșit că este un aliment foarte sănătos. În realitate, zahărul și grăsimile sunt adesea adăugate și acest lucru nu este benefic pentru organism.

9. Paine cu cereale multiple

Alegerea pâinii dvs. este întotdeauna o chestiune importantă. În acest caz, pentru a avea un produs sănătos, este mai bine să-l cumpărați alb, comparativ cu pâinea cu multe cereale. De fapt, acesta din urmă este produs cu o bază de făină rafinată, care nu este foarte sănătoasă.

10. Batoane de cereale

Batoanele pe bază de cereale au adesea aceleași calorii ca un baton de ciocolată delicios. De obicei, sunt produse prin adăugarea de zahăr, ulei de palmier și siropuri.

11. Alimente sănătoase doar ca aspect. Sos de salată

Pentru a va menține silueta, nu este niciodată bine să înlocuim condimentele pentru salată cu sosuri deja pregătite. De fapt, chiar dacă acestea pot fi considerate mai gustoase, sunt foarte bogate în zaharuri.

12. Sirop de agave

Siropul de agave, folosit de obicei ca un substitut sănătos al zahărului, conține de fapt mai mult fructoză.



loading...

Adauga un comentariu