Diete si regimuri

Alimente sanatoase pentru un mic dejun care sa te ajute sa slabesti

Publicat: 17 mai 2019
25

Unele dintre cele mai populare alimente pentru micul dejun sunt extrem de bogate in grasimi si calorii. De exemplu, ouale gatite in unt, carnati,bacon, unt de arahide si chiar fulgi de ovaz cu toppinguri  pot spori substantial consumul total de energie, ceea ce face mai greu sa piarzi in greutate. Insa, daca vei reduce cateva calorii la micul dejun si consumi doar un baton proteic sau o ceasca de cafea, probabil ca iti va fi foame in jurul orei 10 sau 11 si te vei duce la automatul cu produse alimentare junk. Cheia este de a echilibra caloriile pentru micul dejun, in primul rand. Apoi, concentrati-va asupra calitatii calorice.

Nu exista un numar magic de calorii pentru micul dejun perfect pentru pierderea in greutate. Deci, atunci cand vedeti articole care se concentreaza pe micul dejun cu 300 de calorii sau pe micul dejun pentru mai putin de 500 de calorii, acest lucru nu inseamna ca 300 sau 500 reprezinta numarul corect de calorii de mancare dimineata. Numarul fiecaruia este diferit. Pentru a obtine numarul potrivit pentru dvs., stabiliti mai intai numarul total de calorii pe care trebuie sa le consumati in fiecare zi pentru a pierde in greutate. Apoi impartiti caloriile la numarul de mese si gustari pe care le consumati in timpul zilei. Probabil veti face cateva experimente pana veti descoperi exact ceea ce vi se potriveste.

Abia dupa ce stiti cate calorii ar trebui sa consumati pentru micul dejun, este timpul sa alegeti cele mai bune alimente pentru micul dejun care sa va ajute sa slabiti. Calitatea nutritionala conteaza la fiecare masa, dar este deosebit de importanta dimineata atunci cand incercati sa pierdeti in greutate. Expertii nutritionali au descoperit ca persoanele care aleg dimineata alimente dulci sau cele cu amidon sunt mai expuse poftelor si fac alegeri alimentare proaste in intervalul orar 10-12. Specialistii va recomanda sa gasiti alimente care furnizeaza fibre si proteine ​​deoarece aceste substante nutritive va ajuta sa va simtiti satul mai mult timp. Alimentele cu grasime sunt, de asemenea, satioase, dar ele va pot face sa va simtiti grei si obositi.

Desigur, alegerea caloriilor de calitate nu inseamna ca trebuie sa renunti la alimentele preferate, inseamna doar ca trebuie sa faceti cateva ajustari sanatoase. Daca va place bagelul, pastrati-l in meniu. Alegeti unul din cereale integrale si asociati-l cu somon si o cantitate mica de crema de branza. Daca iubiti fulgii de ovaz, continuati sa-i mancati! Combinati-i cu iaurt si bucati de fructe proaspete sau preparati un terci in care adaugati afine proaspete, migdale tocate, sau chiar felii de mere pentru a obtine aroma savuroasa sau dulceata dorita.

Preferi dimineata sunca si oua? Nu sunteti singuri. Nu trebuie sa scapati de aceasta rutina, dar pentru a mentine grasimile si caloriile sub control, luati in calcul aceste sfaturi: pregatiti ouale intr-o tigaie fara adaos de grasime; de asemenea, puteti amesteca oua intregi cu albusuri de ou ramase de la alte preparate pentru a reduce grasimile si caloriile. Sunca de curcan este uneori (dar nu intotdeauna) mai scazuta in grasimi si calorii decat cea de porcslanina traditionala de porc.

Si daca esti un iubitor de cereale? Multe cereale ofera o doza sanatoasa de nutrienti, in special cele care sunt integrale. Cheia este sa tineti cont de marimea portiei. Masurati cerealele, avand in vedere ca o singura portie este de obicei o jumatate de cana, apoi adaugati lapte degresat -150 ml. 





Adauga un comentariu