News Flash:

Alimentele care iti fura calciul din organism. Le consumi zilnic!

6 Martie 2019
1476 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7354 RON (+0.0002)
USD: 4.2876 RON (-0.0103)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Calciul, mineral esential pentru buna functionare a corpului, furnizeaza energie pentru inima, muschi, nervi si sange. Cand aceasta substanta lipseste din corp, organismul are de suferit. Palpitatiile, lesinul, insomniile sau pierderile minore de memorie sunt cateva dintre semnalele pe care corpul ti le transmite pentru a te avertiza ca nu are suficient calciu.

Doza zilnica de calciu (800-1.200 mg) asigura nu doar buna functionare a organismului, ci ajuta si la mentinerea greutatii si imbunatateste starea de sanatate.

Laptele si branzeturile degresate, iaurtul cu continut scazut de grasimi, ouale, soia, pestele de apa sarata (sardine, ton) sau somonul, susanul, alunele, nucile, migdalele, semintele de floarea soarelui, fasolea uscata, conopida, broccoli si telina sunt bogate in calciu. 

Pe de alta parte, exista cateva alimente care "fura" calciul din organism, pe care ar trebui sa le consumi cumpatat. Iata care sunt acestea: 

Alimentele care iti fura calciul din organism

SAREA
Consumul excesiv de sare poate duce la cresterea tensiunii arteriale si la boli cardiovasculare. Mai mult, consumul mare de sare poate favoriza excretia renala a calciului. Prin acest lucru, creste si riscul de aparitie a osteoporozei.

Cu toate acestea, studiile arata ca romanii o utilizeaza in cantitati mari pentru asezonarea alimentelor. Iata cateva ponturi pentru a reduce utilizarea sarii in alimentatie. Iata cu ce o poti inlocui.

CARNEA
Atentie sporita necesita si consumul de carne, fiindca aceasta contine aminoacizi care, atunci cand depasim un aport de 100 g pe zi, se transforma in acid uric. Acesta se elimina din organism impreuna cu calciul.

CAFEAUA
Consumul de cafea a fost asociat cu un risc crescut de fracturi in unele studii observationale. La fiecare ceasca de cafea pierdem pana la 6 miligrame de calciu, iar daca o bem zilnic riscam mai mult decat cei care nu beau cafea sa facem osteoporoza. Pe de alta parte, efectul poate fi combatut prin consumul de alimente care contin calciu. 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sarea carnea cafeaua
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1578 (s) | 21 queries | Mysql time :0.037382 (s)