Magazin

Alimentele probiotice- un plus pentru sanatate!

Publicat: 22 apr. 2014
1

Alimentele probiobitice nu trebuie sa lipseasca din dieta ta pentru ca aduc un plus sanatatii si combat boli sau tulburari precum constipatia cronica, diareea sau colonul iritabil.

Stresul, fumatul si o alimentatie proasta, toate duc la dereglari ale sistemului digestiv. Uite ce alimente probiotice trebuie sa consumi.

Citeste si: Astea sunt ceaiurile care stimuleaza digestia – Ce trebuie sa bei pentru a reduce balonarea

Varza murata – cauta varianta proaspata din supermarket-uri. O poti consuma cu friptura din carne de porc sau pui. La fel de benefice sunt si alte tipuri de muraturi.

Fisticul –  nu contine probiotice insa ajuta la producerea acestora in intestine si stomac. Este o gustare usoara si delicioasa.

Branza fermentata – nu toate felurile de branza contin probiotice insa tipurile fermentate iti vor ajuta cu siguranta digestia.

Citeste si: Pericolul din spatele DIETEI CU SUCURI

Laptele batut – este sarac in calorii si bogat in bacterii probiotice. Il poti consuma ca atare sau ca dressing in salate.

Ceaiul de Kombucha – denumit si ceaiul ciuperca se obtine prin culturi vii in ceaiul negru sau cel verde. Licoarea are proprietati miraculoase asupra sistemului digestiv.
sursa: kfetele.ro





Adauga un comentariu