News Flash:

Altex acuza clientii de neglijenta

12 Februarie 2007
8437 Vizualizari | 18 Comentarii
• In urma publicarii de catre ZIUA de Iasi a unui material in care se arata cum sunt tratati unii dintre clientii Media Galaxy, Altex a trimis un drept la replica in care se spala pe maini si vede doar fata frumoasa a lucrurilor • Mai mult, reprezentantii Altex arunca vina doar in carca clientului, sustinand ca seful de magazin si-a facut treaba corect • Una dintre precizarile care trebuie facute se refera la refuzul celor de la Media Galaxy, locul unde s-a petrecut incidentul, de a arata clientului inregistrarile video cu momentul in care a fost dat telefonul mobil, deoarece clientul nemultumit a sustinut ca acesta a fost dat din raft, insa reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa recunoasca acest lucru


Sub deviza "Media Galaxy acorda atentie clientilor sai si asigura servicii profesionale", reprezentantii Altex arunca vina pe clienti, fara a lua insa in calcul comportamentul oamenilor din subordine si al vanzatorilor care lucreaza direct cu clientul, asa cum sustine intr-un drept la replica remis redactiei ZIUA de Iasi. "In data de 5 februarie 2006, un client a solicitat schimbarea unui produs pe care l-a defectat prin folosire necorespunzatoare. Cum situatia este imputabila consumatorului, inlocuirea produsului achizitionat nu mai este de datoria magazinului (conform Ordonante nr. 21/1992 cu completarile si modificarile ulterioare)", sustin reprezentantii Altex. In acest mod, reprezentantii firmei nu fac decat sa arunce toata vina in carca clientului, sustinand ca seful de magazin si-a facut treaba corect. Materialul publicat de cotidianul ZIUA de Iasi facea referire mai mult la modul in care persoana inselata a fost tratata de reprezentantii firmei. Acest lucru este negat cu vehementa de firma care sustin ca vina este exclusiv a clientului, ca de obicei. "Clientul a achizitionat vineri 2.02.2007 un telefon GSMKG800PINK. Telefonul a fost prezentat clientului folosind o mostra din raft, apoi i s-a oferit un produs intr-o cutie sigilata, cu certificat de garantie, iar dupa plata s-au facut probele aferente produsului si s-au completat documentele de garantie. Luni, 5.02.2007, clientul s-a intors cerand schimbarea telefonului, specificand un defect: "telefonul nu incarca". Verificat de Asistentul Vanzari si Raion Manager, telefonul avea conectorul de incarcare deteriorat mecanic (rupt si impins inauntru aproximativ 2 mm din 8 mm). In aceste conditii, produsul nu mai face obiectul reparatiilor in garantie si implicit al inlocuirii, fapt adus la cunostinta celui in cauza", sustin reprezentantii Altex. In acest conditii, in care un telefon care costa aproximativ 10 milioane lei (o mie RON), aproximativ trei salarii minime pe economie, este greu de apreciat calitatea produsului care s-a deteriorat la prima incarcare, fapt care nu a fost luat in calcul de reprezentantii Altex. Trebuie mentionat ca valoarea totala a produselor cumparate de client, odata cu acest telefon, se cifreaza la cateva zeci de milioane lei, plata fiind facuta in numerar la cariera magazinului, nefiind vorba despre o achizitie cu plata in rate.

Reactie agresiva?

Dupa ce nu a fost luat in seama de reprezentantii Media Galaxy, clientul nemultumit a renuntat la telefon si l-a izbit pur si simplu. Acest lucru este vazut de Altex ca o reactie anormala (cine nu s-ar enerva?). Una dintre precizarile care trebuie facute se refera la refuzul celor de la Media Galaxy, locul unde s-a petrecut incidentul, de a arata clientului inregistrarile video cu momentul in care a fost dat telefonul mobil, deoarece clientul nemultumit a sustinut ca acesta a fost dat din raft, insa reprezentantii Media Galaxy au refuzat sa recunoasca acest lucru.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

reactie agresiva
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (18)

ana  | #6873
Sincera sa fiu, inclin sa il cred pe client. Si eu am fost intr-o situatie asemanatoare, doar ca era vorba despre o masina de spalat care dupa in an de utilizare s-a defectat. Am fost purtata pe drumuri mai bine de jumatate de an, intre M G si service, dar fara nici un folos. s-au facut mai multe interventii la masina, am schimbat si tabloul electric (pt ca s-a ajuns sa se dea cu presupusul ca as avea probleme de la tablou...o alta cheltuiala destul de inutila avand in vedere ca am platit mai bine de 3 milioana pt lucrarea repectiva), si pana nu am citit Hotararea Guvernului nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilorsi "m-am luminat", efectiv nu am reusit sa o scot la nici un capat cu personalul de la Media Galaxy. Dupa ce am citit legea, am facut reclamatie la OPC si in cateva zile am primit raspunsul favorabil, ca am dreptul si ei au OBLIGATIA sa imi inlocuiasca masina de spalat, si uite asa s-a rezolvat acest cosmar. Si il numesc asa pentru ca timp de mai bine de sase luni de zile nu am putut sa rezolv cu vorba buna acesta situatie foarte neplacuta pentru mine. Eu aveam masina de spalat acasa, nu o puteam folosi sub nici o forma pt ca nu mergea, plateam ratele in continuare si D-nii de la Media Galaxy si cei de la Liv Service efectiv si-au batut joc de rabdarea mea. Sper sa nu mai ajung niciodata pe la ei. Chiar daca a trecut ceva timp de la acesta intamplare neplacuta, nu m-am putut abtine sa nu scriu despre ei.
Bogdan  | #6874
Cred ca face parte din politica aLTEX ca angajatii sa isi bata joc de clienti. Ar trebui sa aratati si modul in care supermarketul gIMA isi inseala clientii prin afisarea unui pret la raft si incasarea unui alt pret la casa (bineinteles in dezavantajul clientului). Mi s-a intamplat in mai multe randuri acest lucru iar managerul magazinului m-a rugat sa consult cataloagele cu produse inainte sa cumpar ceva de la ei. Chiar ma vad cautand vreo 20 de produse in catalogul lor in dorinta de a le cumpara.
misu  | #6875
In US, de exemplu la Best Buy, iti schimba sau iti returneaza banii fara sa te intrebe de ce ai renuntat la produs: "money back guarantee" in cazuri de genul asta.
unu"  | #6876
Consider ca OPC-ul nu-si face datoria . Controale mai severe , mai dese si mai la obiect. Nu aranjamente mana in mana cu firmele respective.Ca si la OPC salariatii trebuie sa traiasca ..
DAN. D.  | #6877
Parerea mea despre Altex: Da, au preturi mici la unele produse atunci cand le cumperi cu cu Cash si pe loc, dar daca cumperi in rate efectiv te FURA , ajungi sa platesti aproape dublu pe un produs care la ora can ai terminat cu ratele nu mai valoarea nici pe sfert din cat ai dat pe el. DECI : NU CUMPARATI IN RATE ESTE CEA MAI MARE TEAPA PE CARE O PUTETI LUA.
Vine amarutul de la tara care habar nu are il "aburesc cu creditul doar cu buletinul" si eventual "dobanda 0" , LUCRU CARE NU EXISTA, si isi cumpara produsede ... milioane dupa care daca nu platesti vine si-ti ia casa, sunt nenumarate procese pe rol cu oameni care pentru un televizor si o masina de spalat, raman fara un acoperis deasupra capului. DOAR TREBUIE SA SE IMBOGATEASCA SI ALTEX NU??? DOAR ASA AU AJUNS ASTIA "MILIONARII DE CARTON" TAPUIND POPORUL CU "CREDITUL FARA DOBANDA SAU DOAR CU BULETINUL"
misu  | #6878
il sfatuies sa-l repare pe banii lui, apoi sa-l returneze pe motiv ca nu este multumit de el
tibi-canada  | #6879
E regretabil asa ceva . Aceasta se intampla din cauza ca li s-a dat prea mult nas acestor magazine , gandidu-ma inclusiv la Flanco . Stateau oamenii afara ca animalele in frig in luna decembrie sa cumpere " la dobanda 0 sau numai cu buletinul " semnand niste contracte de rate" fara sa stie ca de fapt garantau cu casa si ca dobanda era inclusa in pretul produsului . Aici este si vina cumparatorului , care nu are o educatie a " cumparatului ". Imi aduc aminte ca am intrebat pe cineva acum 3-4 ani , ce marca a cumparat si mi-a spus ca nu stie , a luat ce i-au dat cei de la Flanco sau Altex , ca nu mai retin exact de unde cumparase . ce a scris Misu , inaintea mea este adevarat , nu numai la Best Buy ci la toate ti se schimba produsul fara sa te intrebe de ce . Si legislatia in Romania face ca dupa ce produsul a iesit pe usa magazinului sa fie in responsabilitatea producatorului sau importatorului pentru service . Oricum ce am observat la aceste Magazine , mai ales la Flanco - lipsa mare de respect fata de client , se discuta cu clientul ca si cand i se dadea de pomana , nu ca si atunci cand platea bani grei pe acele produse .
Florina  | #6880
Profesionalismul dumnoeavoastra , domnule Jireghie lasa de dorit.Sa va fie RUSINE!Nu aveti habar.
Alina  | #6881
De unde, domnilor redactori Ziua, aceasta indarjire de a ataca anumite firme? Din nefericre, interesele in presa sunt mult prea mari si unoeri prevaleaza intereselor publicului. ar trebui sa primeze interesul publicului si sa aveti mereu ca linie directoare dorinta de a afla si de a transmite adevarul. in primul rand, faptul in sine ca ati publicat un articol polemic care nu implica parerile ambelor parti implicare lasa de dorit... ar mai trebui sa treceti pe la o facultate de jurnalism si nu sa scrieti dupa ureche! RUSINE!!!
Cosmin  | #6882
Avem in Romania multe persoane cu drepturi si pretentii europene , dar cu cel mai pur comportament Balcanic. Si printre aceste persoane, din pacate, se numara si clientii, indiferent carui magazin ii apartin.
Atata vreme cat mergi sa cumperi fara sa stii de fapt ce vrei sa cumperi, fara sa ai cea mai vaga idee asupra propriilor tale nevoi, atata vreme cat ii consideri pe reprezentantii de vanzari ca fiind slugile tale personale si nu le acorzi nici macar dreptul la demnitate, atata timp cat iti strigi sus si tare drepturile tale europene fara sa constintizezi ca drepturile implica si obligatii printre care si aceea de a avea mereu bunul-simt la purtator, nu poti sa acuzi pe nimeni. Reprezentantii din magazinele Media Galaxy sunt si ei oameni si trebuie priviti ca atare. NU sunt slugile nimanui, nici macar a dumneavoastra domnilor clienti. Va multumesc
d@ke  | #6883
la altex de obicei se da produsul fara proba, eventual dupa ce s-a completat si semnat deja certificatul de garantie in care este specificat `s-a efectuat proba` oricum ar fi in 48 ore poti sa il dai inapoi daca nu functioneaza dar nu faceti greseala sa va duceti la oamenii de pe raioane ci direct la seful unitatii, daca nu rezolva pe loc amenintati cu OPC, 99% functioneaza !!
Razvan  | #6884
Daca ar fi fost corecti , cei de la Altex , ar fi prezentat inregistrarea video .... in caz contrar este clar ca sunt vinovati !
Gabriel  | #6885
Dragii mei... eu zic mai bine (asa cum spune si Cosmin) sa va ganditi inainte sa scoateti o perla din gura .... 1. trebuie sa stii de ce stai in frig la rate. 2. nu cred ca te-a tras/bruscat un angajat Flanco sau Altex si ti-a spus ca daca nu faci rata la ei te decapiteaza, cat despre asistentii de vanzari .... draga mea ... eu zic sa iti iti cumperi un TV(pentru a te documenta, nu pentru a viziona telenovele) ! eu stiu cum ma comport cu clientii mei, clientul meu este stapanul meu ! Dar eu in niciun caz nu o sa ma duc la fel de zambitor la un client care imi pocneste din deget si imi spune: "pustiu, hai, scoate si mie ala !" sau clientul: unde ai fost ? eu: imi cer scuze pentru intarziere, cu ce va por ajuta ? te-am intrebat unde ai fost ??? eu: in pauza de masa, acum va pot ajuta cu ceva ? el: ma c*c in mancarea ta, lasa vrajeala si vino aici !
Si nu stiu de ce ... am impresia ca si clientul din articol este tot un "taran" din aceeasi categorie ... ca un om cu capul pe umeri stie din start de ce vine in magazin si in primul rand cum se incarca un telefon LOL ! este si normal sa fac garantia dupa ce achitati, multi dupa ce le completezi garantia pana la casa ... este drum lung si te trezesti cu garantia completata si fara vanzare, cum mai dau eu produsul ala a doua oara ? bine ca ati imprumutat numai aroganta din alte tari ..., cat despre aberatiile cu "alt produs nou pe loc" ... nu suntem in alte state, la capitolul birocratie suntem printre primele locuri, daca nu stiai in alte state se returneaza un produs in 60 de zile nu 48 de ore ca in Romania dar nu te supara .... acolo fiecare service vine in magazin si isi ridica produsele defecte, in felul asta nu stau nici eu ca firma sa alerg pentru client si nici clientul prin serviceuri de nebun.
Mihai Marian  | #6886
Am avut o experienta total negativa la altex. Akum o saptamana am cumparat ceva(sistem 5.1 SPA2600 Philips) si nu mi sa eliberat certif de garantie. PRodus bineinteles nu a funct mult si m-am intors cu el la magazin. Akolo baeti mi-au spus ca pt acel produs nu se elib certif de garantie pt ca NU SE REPARA ci doar se schimba in per de garantie de 2 ani. Concluzia mea despre produsele oferite de altex.....fakute pe vapoare!!!
nicoleta  | #6887
buna...cautram si eu impresii despre altex in general si sunt tare surprinsa de lipsa unora de...materie cenusie.a trecut ceva timp de la vorbele scrise aici dar poate unii se gandesc ceva mai mult ...macar acum,in al 12-lea ceas!!!este foarte usor sa arati cu degetul,ca doar tu clientule esti Dumnezeu.m-am saturat sa aud de faimoasa "au vrut sa ma insele....un pret la raft,altul la casa"....stie careva cum sta treaba cu schimbatul preturilor?sau se vorbeste degeaba?am fost casiera in altex si apoi asistent de vanzari.nimeni nu stie doar cel care a lucrat in firma asta.daca sunt neglijente in serviciu,majoritatea sunt de la sediu central,adica bucuresti.se verifica preturi noi in fiecare dimineata,se schimba etichete,se munceste!!!dcati dintre cei care au patit cu alte preturi la casa nu si-au varsat nervii pe casiere?cati clienti idioti si-au spus ofurile casierelor?unele modificari de preturi nici macar nu apareau dimineata cand verifam preturile.totul este electronic.preturile nu se schimba in magazin,se schimba de la sediu.si acolo se greseste,dar se remediaza.n-a murit nimeni.referitor la unele produse la care nu s-a eliberat certificat de garantie.....domnule dar esti dus?nu stii ca treb sa ceri certificat?iar daca nu ai, macar pastreaza bonul fiscal...este suficient.daca e vorba de un produs philips....da!sunt unele produse din gama philips care sunt inlocuibile.nu spun secrete,sunt lucruri stiute.poate ca ar trebui mai multa seriozitate si din partea angajatilor dar si din partea clientilor,pt ca angajatii unei firme,oricare ar fi ea,nu sunt slugi,sunt oameni care lucreaza,de cele mai multe ori cu animale,nu cu oameni asa cum ar trebui sa fie.esti in comert,trebuie sa vinzi.este un loc de munca unde esti platit sa faci ceva,nu-ti convine pleaca!
nicoleta  | #6888
a da...si inca ceva.referitor la rate....obliga cineva pe altcineva sa fac rate?cel care spune ca saracii oameni,au stat,au patit........toata lumea are probleme,cei care au bani nu-si fac rate nu?pentru cei multi,cu probl financiare sunt diverse oferte de creditare,au fost si acu 2 ani sunt si acum.omul poate alege.daca ofiterul de credite are capacitatea de a manipula atat de mare ,incat clientul semneaza fara sa citeasca....toata stima si respectul.clientul greseste,ca oricum,majoritatea semneza fara sa citeasca.si fiecare om normal ar trebui sa se intereseze dinanite cu ce banca se va face creditul...nu suntem in anul 1900 toamna ,si sa nu ai posibilitatea sa te informezi.daca ai muscat-o ghinion...ceva nu ai facut bine.nu se poate ca doar firma sa greseasca,clientul pagubit sa nu aiba nici o vina.am fost acolo si stiu exact cum au stat treburile.intr-adevar sunt si voi fi loiala altexului pentru ca acolo am invatat tare multe,nu imi pare rau de nimic,nu regret nimic.daca cineva are impresia ca o munca usoara .....se inseala amarnic.doar cel apt,si puternic psihic poate sa reziste si sa nu clacheze.bravo voua.....voi cei tepuiti,cei inselati....sper ca nu aveti defecte,si sper ca intotdeauna in existenta voastra mai mult sau mai putin fericita,nu ati fost intelesi altfel sau gresit!
....traseul clientului in magazin....merge omul in magazin,se plimba,vede ceva,sau nu....il abordeaza un asistent de vanzari....cumpara ceva....merge la cxasa,da banii,in gand injura firma..."cine m-a pus sa-l cumpar?chiar aveam nevoie de produsul asta?".....este trimis la bancul de probe....este lume in fata lui....n-are rabdare dar totusi asteapta....i se face proba,garantie...este salutat....iar el tot injura in gand...."ce servicii,ce om,ce faca avea aia de la casa!"....sunt oameni mereu nemultumiti,care considera ca datorita lor noi avem loc de munca....pentru mai multe detalii...angajati-va in altex si apoi vorbiti
hbb  | #99536
Ziarul Ziua prosteste cititori.
In momentul in care clientu a cumparat marfa i sa facut proba la fata locului, la alt telefon din cutie sigilat. Dar daca clientul acasa a tras de el sau la scapat nu este vina AV sau Altex. Sunt convins ca patitoru este unul dn jurnalisti de la Ziua care are probleme grave de sanatate.
catalin  | #138659
Am cumparat de la altex (cel de la etajul 1 al magazinului real vitan) un aparat de ras (bierberit) marfa Rohnson daca nu ma insel. Am platit produsul (340 Ron) iar cand am ajuns acasa am constatat ca bierberitul cu acel aparat e destul de dureros, mai mult smulgea parul de pe fata decat i-l taia. M-am dus repede inapoi la magazin ( la vreo 2 - 3 ore dupa ce l-am cumparat). Le-am explicat problema, le-am explicat ca daca vroiam sa imi smulg parul de pe fata cel mai probabil imi luam un depilator. Au refuzat sa imi dea banii inapoi pe motiv ca l-am folosit (a fost folosit maxim un minut) si ca trebuie dus la un service ca cei de acolo sa constate ca intr-adevar nu poate fi folosit). Dupa ce m-am certat cu aia de la casierie m-am decis sa le las cadou aparatul de ras, l-am lasat pur si simplu pe masa si am plecat. Asa ca nu cumparati de la altex, au si produse prost calitatil si nici nu restituie banii inapoi.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1651 (s) | 22 queries | Mysql time :0.022502 (s)