News Flash:

Ambasada Austriei, speriata de falimentul RATP

26 Iunie 2010
2365 Vizualizari | 2 Comentarii
• Scrisoarea partenerilor austrieci ai Regiei Autonome de Transport Public, ingrijorati de o posibila falimentare a institutiei, a agitat spiritele printre reprezentantii administratiei publice locale • Ambasada Austriei a solicitat lamuriri vizavi de soarta regiei, dar si a contractului privind restaurarea tramvaielor austriece • Sefii RATP sustin ca vor continua contractul cu austriecii, dar vor solicita schimbarea conditiilor de remunerare pentru tramvaiele reconditionate Scrisoarea transmisa de catre Alfred Fleissner, reprezentantul MT-Eisenbahnbedarf, care detine Muzeul tramvaielor din Mariazell (Austria), publicata in exclusivitate de BUNA ZIUA IASI, a pus pe jar conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP). La cererea ambasadei Austriei, acestia vor trebui sa ofere lamuriri legate de viitorul RATP, dar si de colaborarea pe care o au cu MT-Eisenbahnbedarf. Prin scrisoarea transmisa reprezentantilor municipalitatii de catre Alfred Fleissner, acesta solicita o comunicare oficiala intrucat auzise ca Primaria intentioneaza sa falimenteze RATP. Asta ar duce implicit la pierderea contractului pe care austriecii l-au incheiat cu regia ieseana pentru restaurarea unor tramvaie construite in secolul trecut. Pana acum, RATP a restaurat 10 tramvaie, pentru care a primit de la austrieci piese de schimb, sine, macazuri, material de linie de alimentare aeriana si chiar troleibuze. Pe langa acestea, in curtea regiei mai sunt sase vagoane motor, an de constructie 1899 - 1928, precum si un vagon remorca din 1923, care urmeaza a fi restaurate. Austriecii mai au si un bonus de 100 mii euro oferit celor de la RATP. In replica, sefii regiei sustin ca nu vor rezilia contractul cu partenerii austrieci, dar vor continua colaborarea doar daca austriecii vor plati pentru activitatea de restaurare. Astfel, pentru fiecare tramvai reconditionat, RATP va solicita minim 50 mii euro. "Le vom comunica ca nu vom rezilia contractul, dar vom solicita schimbarea conditiilor trecute in acesta. Nu vom mai primi piese de schimb sau alte agregate oferite de austrieci, dar vom solicita plata pentru reconditionarea vagoanelor. Un vagon restaurat la Iasi se ridica la cel putin 50 mii euro. Vom solicita insa majorarea acestui prag, intrucat cheltuielile de reconditionarea a acestora au crescut foarte mult in ultima perioada", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP. Compartimentul de restaurari tramvaie a fost infiintat in 1998, cand RATP a incheiat un contract pentru reconditionarea tramvaielor austriece. De atunci, au fost restaurate zece tramvaie, care au ajuns in orase ca Viena, Salzburg, Saint Polten sau Baden.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

ionut  | #112366
hotie mare la RATP cum sa nu ne arate cu degetul austriecii ...dupa ce ne-au dat atatea plus un bonus de 100 mii eur ... acum smecherii de la RATP vor sa schimbe conditiile ..pai nene termina-ti ce ai luat in avans apoi schimbi conditiile ... nu fi roman!!! huuuuuuuuuuuuuooooooooooooooooooooo RATP!!!
acelas  | #112451
Eu ma intreb, daca austriecii dau sine de tramvai si macaze, cum deconteaza PRIMARIA acestea , fiindca au luat imprumut o caruta de euroi ca sa reabiliteze sinele existente. Nu este "o economie" sau cum se numeste asta ?????
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4068 (s) | 23 queries | Mysql time :0.298486 (s)