News Flash:

Ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti reactioneaza la SCANDALUL izbucnit de la reportajul SKY NEWS

14 August 2016
1179 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7231 RON (-0.0084)
USD: 4.2103 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Ambasadorul britanic, Paul Brummell a fost intrebat de jurnalistul Emanuel Rosu de ce nu a facut Ambasada Marii Britanii de la Bucuresti nici un comentariu referitor la scandalul provocat de reportajul trucat al postului de televiziune Sky News. Acesta a prezentat un raspuns, precizand ca este constient de plangerile depuse de cetatenii romani la OFCOM, autoritatea britanica de reglementare din domeniul comunicatiilor, in ceea ce priveste reportajul trucat al jurnalistului Stuart Ramsay despre traficul ilegal de arme din Romania. Insa, Paul Brummell a amintit ca postul de televiziune Sky News este detinut de o entitate privata, iar prin urmare reprezentantii guvernului britanic nu pot comenta activitatea jurnalistilor acestei televiziuni.

Vezi si NEWS ALERT. Este STIREA MOMENTULUI in ROMANIA. DEZVALUIRE-BOMBA in direct

De asemenea, ambasadorul a precizat ca "Marea Britanie apreciaza cooperarea cu autoritratile din Romania in ceea ce priveste combaterea amenintarii traficului ilegal de arme, carne vie si droguri". Reactia diplomatului britanic vine la aproape o saptamana de la difuzarea controversatului reportaj despre traficul ilegal de arme din Romania, care a dus la declansarea unei anchete DIICOT. Vineri seara, un judecator de la Curtea de Apel Bucuresti a decis arestarea preventiva a fratilor Atilla Csaba Pantics si Levente Pantics, precum si a intermediarului, Mihai Aurelian Szanto, pentru infractiunile de constituire a unui grup infractional organizat, nerespectarea regimului armelor si munitiilor si comunicarea de informatii false.

Vezi si “Ramsay, lasa prostiile. Armele alea sunt de rahat". Adrian Nastase, REACTIE DURA dupa reportajul celor de la Sky News

Cei trei cetateni romani au aparut in reportajul trucat al jurnalistilor Sky News despre traficul ilegal de arme, in care au citit scenariul prezentat de echipa de productie a lui Stuart Ramsay. Pentru realizarea "investigatiei jurnalistice", Szanto a primit de la jurnalistii britanici 2.000 de euro, din aceasta suma pastrand 1.000 de euro. Postul de televiziune Sky News a anuntat, miercuri, ca sustine in totalitate, in continuare, materialul publicat duminica, privind presupusii traficanti de arme din Romania. De altfel, Sky News a postat din nou pe site miercuri materialul filmat de jurnalistul Stuart Ramsay. Jurnalistul Stuart Ramsay a scris pe Twitter ca informatiile prezentate sunt reale si a negat ca ar fi vorba despre o inscenare, mentionand ca au loc arestari si ca executivul roman este pus in dificultate de aceasta situatie. Ulterior, in cursul noptii de miercuri spre joi, Ramsay a postat pe Twitter inca trei mesaje in care da asigurari ca materialul nu este regizat si afirma ca in imaginile inregistrate de camerele de supraveghere ale hotelului unde au fost cazati apar numai membrii echipei de filmare, nu si "intermediarul" din reportaj.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

paul brummell ambasada marii britanii bucuresti comentariu scandalul
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2647 (s) | 21 queries | Mysql time :0.126165 (s)