News Flash:

Ambitiile noului director al Regionalei CF Iasi - Iasul va avea o gara de elita

30 Iulie 2000
906 Vizualizari | 0 Comentarii
•Georges Apostol i-a luat locul lui Mihai Nicolaiciuc •Siguranta circulatiei ramane prioritatea Regionalei CF Iasi •Va fi pus in functiune sistemul de telecomunicatii prin fibra optica •Principalele gari vor fi modernizate

Rep: - Care este prioritatea regionalei iesene a Companiei Nationale de Cai Ferate?
Dir. Genu Georges Apostol: - Prioritatea o reprezinta siguranta circulatiei. De la acest capitol nu se face nici un rabat. Eforturile facute s-au reflectat si in activitatea noastra. De la inceputul anului 1999 si pana in prezent, nu s-a inregistrat nici un eveniment de cale ferata. Din acest punct de vedere, Regionala CF Iasi sta cel mai bine dintre celelalte regionale din tara. Activitatea in domeniu a fost elogiata si de specialistii occidentali. Ei au fost uimiti de faptul ca dispunem, pentru o retea mult mai mica decat a lor, de intregul echipament care permite desfasurarea in siguranta deplina a traficului pe calea ferata. As vrea sa amintesc aici si noul sistem de telecomunicatii interne cu fibra optica. Pana in vara anului 2001 se va renunta la sistemul clasic si va intra in functiune cel modern. Sistemul de telecomunicatii interne va permite transmiterea datelor din orice compartiment aflat in componenta retelei de cale ferata. Va putea fi utilizat de la centralizarea vanzarii de bilete, pana la asigurarea intercomunicarii intre computerele care ne deservesc in desfasurarea activitatii. Pana in prezent, a fost realizat montajul sistemului intre Tecuci si Iasi. In luna august va fi definitivat tronsonul Pascani - Iasi, iar in septembrie vom inaugura tronsonul Ilva Mica - Pascani - Adjud. Punctul final al lucrarii va fi conectarea interregionala. Daca avem in vedere ca intreg sistemul de telecomunicatii, investitie cifrata la 32 de milioane de euro, este construit cu ajutorul unui program PHARE, atunci putem afirma ca suntem credibili prin eforturile pe care le-am facut si le facem pentru mentinerea in top la capitolul siguranta circulatiei.
Rep: - Ce masuri au fost luate pentru igienizarea garilor?
Dir. G.G.Apostol: - Este arhicunoscut ca majoritatea garilor lasau de dorit in ceea ce priveste curatenia. Peste 200 de gari au beneficiat de lucrari de igienizare. Acolo s-a zugravit, au fost reparate acoperisurile cladirilor si refacute grupurile sanitare. Masura s-a inscris intr-un plan mai amplu, care a insemnat renovarea principalelor gari din Regionala CF Iasi. S-au investit pana acum, pentru acest plan, peste 100 de miliarde lei. Gara din Cimpulung Moldovenesc a fost definitivata anul trecut. Pe 24 iulie am inchis gara Burdujeni, pe care o vom moderniza. La fel vom proceda si cu garile Moldovita, Bacau, Vaslui si Iasi. Despre Gara Iasi va pot spune ca va fi una de elita. Astfel, incet-incet, vom putea intra in randul tarilor civilizate, atunci cand ne referim la conditiile de igiena din gari.
Rep: - Ce lucrari preconizati pentru tronsoanele mai aglomerate?
Dir. G.G. Apostol: - As vrea sa ma refer la tronsonul Vicsani - Brazi, pe care este transportat petrolul provenit din Ucraina. Compania Lukoil trimite zilnic prin Vicsani cate sase navete catre rafinaria de la Brazi. Este cel mai aglomerat traseu pentru transportul de marfa. Pentru imbunatatirea conditiilor de trafic si sustinerea transportului avem in vedere electrificarea acestui tronson.
A consemnat Ovidiu MARDARE
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1384 (s) | 22 queries | Mysql time :0.033354 (s)

loading...