Titlurile zilei

Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” din Iași! O tânără studentă a fost executată pentru o simplă carie: „Doamna doctor este foarte rece, urmărește doar banii” – FOTO

Publicat: 26 mai 2022
Medicul Andreea Rugină și cabinetul stomatologic din Iași
Pacienții care au trecut pragul cabinetul stomatologic ”Dental Care” au rămas cu un gust amar. Au acuzat lipsa de profesionalism a doctorului Andreea Rugină

La cabinetul stomatologic „Dental Care” Din Iași, pacienții au trăit experiențe traumatizate. O tânără din Iași a povestit că a fost înșelată de doctorița Andreea Rugină. I-a cerut mulți bani pentru plombarea unei banale carii, deși prețurile afișate erau mult mai mici

O tânără studentă din Iași a avut o experiență neplăcută la cabinetul stomatologic „Dental Care” din Iași, strada Sf. Andrei, deținut de medicul Andreea Rugină. Pe data de 22.05.2022, Diana Ciornea a căutat mai multe oferte la cabinetele medicale. Astfel, a apelat la „Dental Care” pentru că prețul părea rezonabil: 150 lei pentru plombarea unei carii. Așadar, a făcut o programare on-line, iar a doua zi,  la ora 12:00, s-a prezentat la cabinet.

„Când am ajuns nu era nimeni la rând, am fost preluată după ce am semnat o declarație că nu sufăr de diverse boli. Trebuia în caz că urma să-mi facă anestezie. Am ales acest cabinet pentru că sunt studentă și aveam nevoie să găsesc prețuri decente. La cabinet nu erau afișate prețurile. Am avut o problemă cu o carie și mi s-a spus că trebuie omorât nervul. Explicația a fost foarte vagă. Doamna doctor era foarte neimplicată, nu-și face meseria cu plăcere. Este extraordinar de rece. Eu am văzut părerile altor pacienți despre acest cabinet, dar am zis că nimeni nu poate să aibă doar recenzii pozitive. De asta m-am dus acolo, dar acum regret”, a povestit Diana Ciornea.

În edițiile trecute ale BZI a fost prezentat și cazul unui pacient nemulțumit de serviciile cabinetului „Art Dentaire”.

Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” păcălește clienții cu prețurile

După terminarea intervenției, medicul Andreea Rugină i-a spus pacientei că trebuie să achite lucrarea la recepție, fără să ofere alte explicații lămuritoare cerute de studentă. Când să achite, era cât pe ce să-i cadă plomba.

„Eu am vrut să înțeleg ce mi se întâmplă, dar nu mi-a oferit nimeni explicații. Când m-am dus să achit, nu mi-a venit să cred. Trebuia să plătesc 600 lei. Am întrebat-o pe asistentă de ce costă atât, dar a dat din umeri. Mi s-a spus că prețurile nu au fost actualizate pe site. Am cerut bon fiscal, dar mi-au dat o chitanță. Am ieșit din cabinet, dar după 5 minute am revenit să vorbesc cu doamna doctor. I-am arătat prețurile de pe site și m-a făcut în toate felurile, mi-a spus că sunt impertinentă pentru că cer explicații și că este o diferență de vârstă de 20 de ani între noi. Am vrut doar să știu de ce prețurile nu au fost actualizate. După ce am plecat, la nici 10 minute, prețurile au fost actualizate la 300 lei, cât era pentru intervenția mea. Doamna doctor este foarte rece, urmărește doar banii”, a continuat studenta din Iași.

Recenziile pacienților nu o pun pe de doctoriță într-o lumină prea bună

Pacienții nemulțumiți de serviciile doctorului Andreea Rugină au scris recenzii negative la adresa cabinetului medical.

„Pe lângă faptul că prețurile de pe site nu sunt actualizate și te trezești că ai de plătit mai mult decât te aștepți, doamna doctor nu comunică ce urmează să facă sau care este mai exact problema pe care o ai, acționând într-un mod deloc prietenesc și neplăcut. Tot ce dă dovadă este lipsa de profesionalism și dezinteres. Nu recomand!”, se arată în recenzia semnată de Alice Doloi, în urmă cu o lună.

Nemulțumirile în mediul on-line continuă.

„Am fost la acest cabinet acum un an și ceva, cu o infecție la măsea. Lipsă de profesionalism, doamna doctor nu are deloc răbdare cu un client ce nu a mai fost la dentist și nu are experiență. Iar acum măseaua mi se umflă iar și face infecție, mi-a omorât mie nervii dar la măsea nu. Nu recomand”, spune și Cristian Racoviță.

În Iași există un singur cabinet stomatologic care funcționează non-stop.

Doctor Andreea Rugină: „I-am spus că are un comportament impertinent”

Contactată telefonic de reporterii BZI, Andreea Rugină a precizat că pacienta ar fi avut un comportament nepotrivit în timpul discuțiilor.

„În general, dacă un pacient are vreo nelămurire, sunt întrebată, iar eu explic. Îmi aduc aminte acum de pacienta respectivă. I-am spus că are un comportament impertinent. Mă refer la tonul și atitudinea folosite. I-am spus că este o diferență între noi de peste 20 de ani. Probabil i s-a părut prea scump. În 20 și ceva de ani activitate am tratat mii de pacienți”, a declarat medicul Andreea Rugină.

Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” din Iași a mai spus că nu i se pare normal să fie reclamată în urma discuțiilor cu pacienții.




Comentarii
  • Studenta are la dispozitie servicii stomato conform asigurarii medicale gratuite, studentesti. De ce sa dai banii de chefuit la mall sau la club cand te poti trata gratis ?

  • Minciuni si material de denigrare! Medicul trebuie sa te trateze, nu sa te mangaie pe crestet…sa-ti sufle in bors… Ai venit pentru un serviciu…dupa o informare…nu erai la urgente. Am fost pacienta d.nei doctor si sunt foarte multumita de prestarea serviciilor.
    Articolul probabil e platit de concurenta…se practica!

  • Articolul este de denigrare voita a medicului. Ppacienta nu s- a plans de neprofesionalism, de dureri etc ci de pret!
    Asta nu e presa!

  • Multi pacienti au impresia ca la stomatolog e ca la piata. Intradevar, a gresit dna doctor ca nu i-a comunicat din start costul interventiei, insa din momentul in care tratamentul era mult mai complex decat credea domnisoara, 600 ron pt o obturatie medie/mare (daca era mica nu trebuia scos de nerv) si un tratament de canal este un cost DECENT. Putea pacienta sa ceara info suplimentare cu privire la costuri in momentul in care a aflat ca nu e vb doar de o carie simpla

  • Articolul e voit denigrator la adresa medicului.
    Pacienta nu s- a plans de actul medical, dureri infectare etc , ci de pret!
    Asta nu e presa ci doar scandal!

  • ABSOLUT , dar absolut toti dentistii fac identic . NU mai trebuie sa le dea voie sa taie chitante si sa nu aiba POS . Sunt efectiv avari . Nu iti scrie ce servicii a prestat (serv stomato) si nici nu te informeaza dinainte .
    Stomatologii sunt un STAT IN STAT . Nepregatiti dar mandri nevoie mare in nestiinta lor , axati doar pe luat bani , nu isi asuma ever nimic . garantie fix pl . etc etc

  • Ar fi trebuit sa scriu ceva negativ…numai de dragul comentariuluii?
    Tu daca te-ai afla intr-o situatie similara…te-ai ruga de cunostinte (pacienti) sa-ti ia apararea? Pentru unii ar fi jenant!! Pam..pam…

  • Un medic care isi respecta clientii le spun din start ce ii face si cit costa!!! Poate fata avea doar 150 lei in buzunar cind a mers la acel cabinet, conform preturilor de pe site! Eu la ce medic am fost (nu ii dau numele sa se interpreteze ca ii fac reclama) nu mi-a lucrat pina nu mi-a explicat ce imi face si cit costa acea interventie!!!

  • Eu cred ca doamna doctor face evaziune fiscala, are afisat un pret si practica altul. Pe langa explicatiile pe care este obligata sa le dea pacientului trebuie sa-i spuna clar si costurile. In niciun caz spaima acestei copile nu trebuia catalogata de doamna doctor drept impertinenta. Exista un cod deontologic pe care doamna doctor ar trebui sa-l cunoasca. De evitat pe viitor cabinetul!

  • Am fost cu fetita acum câțiva ani, pe când era 50 lei o carie. Pur și simplu mi-a traumatizat-o. Este o măcelară. Pentru cine nu crede, sa meargă la dumneaei sa se trateze.

  • Buna, tuturor! Eu sunt studenta in cauza care a patit acest nefericit lucru si m-am gandit sa va ofer cateva detalii, pentru a putea intelege toata lumea despre ce este vorba inainte de a denigra in comentarii sau a spune lucruri in necunostinta de cauza. Incep prin a spune ca nu am avut o problema cu banii pe care i-am platit. Am fost insa socata cand am auzit acest pret deoarece in gandul meu si analizand preturile de pe site nu m-am gandit ca o sa platesc mai mult de 200-250 de lei. In momentul in care au aparut anumite complicatii minore, doamna doctor mi-a spus foarte vag despre nervul meu care trebuie omorat, insa nu si alte detalii si mai ales vreun pret, pentru a-mi putea face o idee. Cum era posibil cu atatea lucruri si instrumente in gura sa stau eu sa intreb de pret? Nu mai logic era sa spuna ea? Am achitat cat mi s-a spus insa dupa ce mi-am dat seama ca ceva este total incorect m-am intors cu cele mai bune intentii ca sa vorbesc frumos cu doamna doctor si sa inteleg totusi de ce preturile nu sunt actualizate si de ce exista o discrepanta atat de mare intre preturile de pe site si preturile reale. Precizez de asemenea ca daca nu ceream bon, nu mi se oferea nici macar acea chitanta. Nu stiu de ce doamna a afirmat ca am avut un ton nepotrivit si o atitudine urata cand eu, printre lacrimi, am incercat sa vorbesc cu ea si nici macar nu mi-a reusit pentru ca ma intrerupea incontinuu si ma dadea afara din cabinet…Au fost lacrimi de frustrare, pentru ca un om care nu ma cunoaste si-a permis sa ma jigneasca si din contra sa tipe ea la mine, nicidecum eu la ea. Precizez ca pe site pretul unei carii era intre 100 si 150 de lei, iar la 10 minute dupa ce am iesit din cabinet au fost actualizate la 250-350 de lei! DUBLU! A fost o experienta foarte urata, momentan nici plomba nu mi s-a vindecat( daca asta o fi termenul corect), ma doare foarte tare zona. Sper totusi, in timp, macar lucrarea sa merite cei 600 de lei. Eu una nu recomand acest cabinet, pentru ca pe langa preturile piperate pe care nu le-ai platii nici la un cabinet de fite din Iasi, nu intalnesti un om bun si dedicat meseriei. Va dati seama ca daca as fi dat peste un medic cu suflet bun, care sa imi explice totul calm, frumos, treptat sa pot intelege ce mi se intampla nu as mai fi indraznit in veci pururi sa comentez de pret. Imi pare rau pentru toate persoanele care au avut de suferit de pe urma ei!

Adauga un comentariu