News Flash:

Angajatii, cheia succesului companiei tale

23 Noiembrie 2009
631 Vizualizari | 0 Comentarii
Angajatii cheia succesului companiei tale
Afisat la 19:02

Indiferent de profilul companiei pe care o conduci, indiferent daca angajatii tai intra sau nu in contact direct cu clientii, trebuie sa stii ca oamenii care lucreaza pentru tine sunt cei care iti reprezinta afacerea in lume.

Companiile sunt minisocietati, iar angajatii formeaza o comunitate. Parerea lor despre companie, de obicei, nu difera cu mult fata de parerea potentialilor clientilor, scrie New York Times.

Asadar, daca angajatii tai nu sunt fericiti, parerea lor despre companie nu va fi una favorabila si acelasi lucru il vor simti si clientii.

In ultimii zece ani, studiile au aratat ca firmele trebuie sa faca astfel incat imaginea lor in ochii publicului sa fie similara cu cea a angajatilor.

Insa o lucrare ce va fi publicata curand in Strategic Management Journal arata ca nu este un lucru rau ca parerea angajatilor sa fie diferita de cea a potentialilor clienti, atat timp cat prima este mai buna.

Intervievand 4.307 clienti si angajati de la 56 de filiale a 9 companii ce ofera servicii, cercetatorii au descoperit ca profitul firmelor este cu atat mai mare cu cat angajatii au o parere mai buna despre compania la care lucreaza decat publicul carora acele servicii li se adreseaza.

Michael A. Kamins, un profesor de economie de la Universitatea Stony Brook si unul dintre autorii lucrarii citate, arata ca acei consumatori care erau putin impresionati de o anumita companie tind sa uite repede acel sentiment.

Insa, daca este vorba despre o companie unde atitudinea angajatilor este una extrem de pozitiva, perceptia consumatorilor urmeaza acelasi trend, astfel ajungand sa placa acea companie si sa aleaga serviciile oferite de ea.

Kamins spune ca aceasta schimbare de atitudine a consumatorilor poate fi explicata ca "o reactie disproportionata la o surpriza".

"Iti abandonezi convingerile initiale si preiei atitudinea care iti este sugerata de oameni asemeni tie, dar care detin informatii mai multe", deci sunt oameni in care poti sa crezi, spune Kamins.

Astfel, angajatii tai trebuie sa fie optimisti, sa arate ca sunt multumiti de ceea ce fac si de ceea ce primesc in schimb. Totodata, daca firma la care lucreaza este una de servicii, ei trebuie sa foloseasca acel serviciu pentru ca in momentul in care pleaca de la munca ei se integreaza intr-o alta comunitate pe ai carei membri compania vrea sa-i transforme in clienti.

Daca angajatul nu este multumit de serviciile comapaniei, de modul in care este platit in comparatie cu munca pe care trebuie sa o faca sau de modul in care este tratat, el va transmite aceasta nemultumire tuturor celor cu care intra in contact, acestia preluand atitudinea negativa fata de companie.

Astfel, succesul companiei tale sta in modul in care iti tratezi angajatii, asa ca inainte sa ii faci zile negre unuia dintre ei gandeste-te de doua ori.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2585 (s) | 22 queries | Mysql time :0.141848 (s)

loading...