News Flash:

Anticonceptionalele provoaca durerile din timpul actului sexual

4 Mai 2010
2360 Vizualizari | 0 Comentarii
durere
Doua femei din cinci au probleme in timpul raporturilor sexuale. Un studiu recent al Universitatii Heidelberg, citat de Bild pe site, a stabilit cauza acestor dureri: pilulele anticonceptionale. Desi se stia ca metodele contraceptive hormonale pot afecta libidoul, noul studiu confirma din nou aceasta ipoteza. Cercetatorii coordonati de dr. Lisa Maria Wiener de la Universitatea Heidelberg au studiat 1068 de femei, dintre care 97,3 procente erau active din punct de vdere sexual la momentul inceperii cercetarilor. "Problemele sexuale pot avea un impact negativ asupra calitatii vietii si a starii emotionale, indeferent de varsta" a afirmat dr. Wiener. Cercetarile continua acum cu scopul de a stabili care este mecanismul ce provoaca durerile femeii in timpul actului sexual.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3818 (s) | 22 queries | Mysql time :0.225291 (s)