News Flash:

Aproape 60 de dascali au obtinut detasari in interesul invatamantului

12 Mai 2004
766 Vizualizari | 0 Comentarii
Aproape 60 de cadre didactice iesene isi vor schimba locul de munca in urmatorul an scolar, pentru unul sau doi ani, dupa ce au participat la procesul de acordare a detasarilor in interesul invatamantului. Membrii Consiliul de Administratie al Inspectoratului Scolar Judetean Iasi (ISJ) au analizat in cadrul sedintei de ieri nu mai putin de 74 de solicitari de detasare in interesul invatamantului, centralizate in primele trei zile ale saptamanii trecute. Dintre cele 74 de dosare analizate, care presupun o solicitare din partea unitatii scolare primitoare, acordul unitatii de provenienta si recomandarea inspectorului de specialitate, 28 se refereau la cazurile cadrelor didactice intrate in restrangere de activitate care nu au putut fi solutionate in cadrul sedintelor publice din urma cu doua saptamani. Alte 16 dosare apartineau unor invatatori absolventi de colegii de institutori, care doreau sa fie detasati pe a doua specializare, de profesori, astfel incat sa poata ocupa un post de director sau director adjunct. In sfarsit, restul de 30 de solicitari de detasare au fost primite din partea unitatilor de invatamant, cu girul inspectorilor de specialitate. Din cate a precizat ieri Cristina Valcu, inspector general adjunct in cadrul ISJ, 12 din cele 74 de dosare analizate au fost respinse. "Unele dintre solicitarile analizate erau in interes personal, nu in interesul invatamantului. Mai intai a trebuit sa solutionam cazurile directorilor si de restrangerile de activitate, iar abia apoi ne-am ocupat de celelalte solicitari", a explicat Cristina Valcu.
(D.P.)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1414 (s) | 22 queries | Mysql time :0.019500 (s)

loading...