News Flash:

Asa ceva nu s-a mai pomenit! In cateva nopti, o ieseanca a reusit sa rupa PATUL! Nervoasa, a mers la OPC sa reclame TOTUL!

23 Septembrie 2017
6443 Vizualizari | 4 Comentarii
• A avut parte de surpriza vietii sale dupa ce a cumparat o piesa de mobilier de la o firma cu renume din Iasi • Clienta a incercat sa discute cu reprezentantii magazinului pentru a solutiona problema • A primit un raspuns halucinant: "Au tipat la mine, spunandu-mi ca nu stiu sa-l folosesc",  a spus clienta nemultumita

O ieseanca a vrut sa-si schimbe mobila din dormitor si dupa ce a cautat mai multe oferte la firmele de profil, a gasit exact ceea ce cauta: un pret acceptabil, cu un produs ce parea de calitate. S-a dus la magazinul respectiv, a platit suma ceruta si a plecat acasa cu patul achizitionat. Dupa ce a folosit produsul cateva luni, au inceput sa apara problemele. Satula fiind de amanari si promisiuni, a apelat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi.

Citeste si : Ieseni tepuiti de o firma de mobila de renume din Iasi

"Mi-au spus ca nu stiu sa folosesc patul"

Clienta Radu M. a cumparat pe data de 27 februarie anul acesta un pat in valoare de 1.600 de lei de la firma Roberto Cristiano, magazin de mobila cunoscut in Iasi. Firma s-a infiintat in anul 1994 si se recomanda ca fiind unul dintre cei mai seriosi furnizori de mobila din Iasi, care ofera produse de calitate si durata, care sunt atent verificate si corespund standardelor in vigoare.

De asemenea, colaboreaza cu producatori din Cehia, Polonia sau Germania. Tocmai din aceste motive a ales si ieseanca R.M sa cumpere patul de la Roberto Cristiano. Multumita fiind de alegerea facuta, a plecat acasa si dupa ce i-a fost adus patul, l-a folosit timp de 5 luni. Apoi au inceput sa apara problemele.

"La 5 luni au cazut suruburile de la pat. Dupa inca 2 zile s-a stricat lada. Au venit cei de la firma, au reparat patul, iar dupa 3 zile, a cazut o bara de fier care sustinea patul. I-am sunat din nou sa vina sa-l repare. Insa nu mi-am imaginat ca se comporta asa cu clientii", a spus ieseanca. Aceasta a contactat telefonic operatorul economic si aproape ca a inceput sa planga cand a auzit raspunsul primit. "Cel de la firma, un barbat, care nu s-a recomandat, a inceput sa tipe la mine si mi-a spus ca nu stiu sa folosesc patul. Cum adica nu stiu sa-l folosesc? Doar nu am sarit pe pat sau i-am facut nu stiu ce? Le-am cerut sa-mi restituie contravaloarea produsului, dar nici macar nu m-au mai bagat in seama", a spus clienta nemultumita.

Aceasta a depus reclamatie la CJPC Iasi si asteapta un raspuns. "Petenta a depus sesizare, iar daca aceasta este intemeiata, vom lua masurile necesare legale ce se impun in aceasta situatie", au declarat reprezentantii CJPC Iasi.

Citeste si : EXCLUSIV! Angajatul unei companii din Iasi a fugit cu banii din gestiune. Patronii au innebunit cand au aflat pe ce a cheltuit o avere - FOTO

"I-am inlocuit canapeaua"

"Daca ma suna atunci cand i s-a defectat produsul, se rezolva problema. Numarul meu de telefon este scris pe factura, la sectiunea cu reclamatii. Avea numarul de telefon si nu m-a sunat. Poate doamna de care vorbiti nu a stiut ce sa ceara, nici nu a stiut ce sa reclame. Stiti cati oameni depun reclamatii si nu stiu nici ei ce sa ceara? Daca produsul e in garantie, se poate schimba sau repara. Dar daca un client il izbeste de perete, nu are grija de el, eu cum sa ii inlocuiesc produsul? Oricum verific si va spun despre ce doamna e vorba", au declarat reprezentantii Roberto Cristiano. Acestia au revenit cu lamuriri, sustinand ca au inlocuit canapeaua clientei nemultumite cu una noua.

"Reclamatia facuta de doamna Radu este rezolvata. Canapeaua a plecat catre ea, i-am inlocuit-o, desi nu trebuia sa facem asta. Conform legii, daca se strica ceva din cauza noastra, in 30 de zile, cat e garantia, noi reparam produsul. In situatia doamnei, nu noi suntem de vina. Dar pentru ca suntem firma serioasa, i-am solutionat problema in 24 de ore. Doamna voia sa-i inlocuiesc canapeaua cu una noua si cealalta veche sa o scot la vanzare. Cum sa vand ceva deja folosit? Doamna a venit la noi joi (21 septembrie n.r) sa ne spuna problema si astazi (22 septembrie n.r) i-am rezolvat problema", au mai spus reprezentantii Roberto Cristiano.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

protectia consumatorilor iasi magazin producatori clienta reclamatie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

Robu  | #626203
Niste mincinosi. Cu toti clientii nemultumiti fac la fel. Daca nu le faci reclamatie la OPC si ziare nu se rezolva.
Baiatdebaiat  | #626213
Si la magazine e problema, la unele modele, la cele sub 2.000 lei nu mentioneaza complet din ce material este.
Dan  | #626234
Niste golani cu datorii imense la fisc si pe deasupra si amenintatori, astia sunt de fapt Roberto Cristiano!!!!
XS..ZS  | #626244
Nu mai spune...Angajat.Sau SEFUT..DE MAGAZAN?Omul cumpara mobila si o izbeste de perete?Sa moara mata izbita de perete....Ca asa este..Eject scursurilor de orice fel.Clientul este prioritate
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2342 (s) | 23 queries | Mysql time :0.106850 (s)