Eveniment-Social

Atentie, soferi! Reguli noi in traficul din Iasi

Publicat: 09 oct. 2012
1

@ Municipalitatea a anuntat ca vrea sa scoata din oras traficul greu pana anul viitor  @ Cei din Palatul Roznovanu au anuntat si mutarea serviciului de vamuire in parcarea de la Tehnopolis, in cel mai scurt timp posibil @ Anuntata interzicere a aprovizionarii magazinelor pe timp de zi, cu masini mari mai grele de 1,5 tone, va declansa cu siguranta un scandal cu iesenii, care vor fi treziti de camioanele ce vor descarca marfa pe timp de noapte

Primaria pune la cale un plan pentru a scoate tirurile din municipiu. Dupa ce joia trecuta, un tirist a spulberat pe strada Canta un autobuz si trei masini, bagand sase oameni in spital, Primaria pune la cale o adevarata revolutie in trafic. Ieri, dupa o intalnire a oficialilor din Prefectura, Directia Regionala de Drumuri si Poduri (DRDP), Directia Regionala Vamala (DRV), impreuna cu Politia, Consiliul Judetean si Primaria Iasi, au decis ca prima masura mutarea serviciului de vamuire a tirurilor la Tehnopolis, pe bulevardul Poitiers. „Pentru a scoate traficul greu, trebuie sa mutam serviciul de vamuire. Solutia este Tehnopolis, unde s-au gasit spatii de birouri, iar parcarea este suficienta pentru fluxul de 50 de camioane si tiruri care sunt verificate zilnic la DRV Iasi”, a precizat viceprimarul Mihai Chirica. Mutarea vamii la Tehnopolis se va face imediat ce Autoritatea Nationala a Vamilor va aviza acest lucru.

Regulament pentru transportul din municipiu

Cu strazile blocate de santier, sarbatori si accidente, cei din Primarie au decis formularea unui regulament de transport care sa reglementeze circulatia tuturor categoriilor de autovehicule de transport care circula acum prin oras. „Vom formula un regulament care va intra in aplicare de anul viitor. O luna ne trebuie pentru a-l formula, una pentru a-l pune in dezbatere publica si inca una pentru a-l trece prin plen”, a completat Mihai Chirica. Regulamentul va fi facut pe capitole, Transport marfuri, Tranzit, Activitate Vamala, Transport Persoane, urmand a fi contopite toate deciziile luate pe aceasta problema de catre municipalitate. Astfel, din ianuarie, aprovizionarea cu marfa a agentilor economici ieseni din municipiu se va face ziua cu transporturi de sub 1,5 tone, iar noaptea, cu transporturi mai mari. Betonierele vor circula cu maxim 3 metri cubi de materiale, pentru cantitati mai mari urmand a fi taxate suplimentar. „Vom stabili prin regulament rute de ocolire pentru Iasi, inclusiv prin varianta soselei de centura. Cei care, de exemplu, vor sa mearga la Sculeni, vor folosi traseul Letcani – Bogonos – Sculeni. Pe acest traseu CJ trebuie sa asfalteze 250 de metri de drum intre Letcani si Bogonos”, au explicat reprezentantii municipalitatii.





Comentarii
  • La Pascani zace nefolosita o cladire intreaga cu utilitati. Si este gratis. Adica a vamii.Fosta vama Pascani. De ce nu s-ar muta vama Iasi la…Pascani? BZI poate sa verifice acest lucru si sa popularizeze cheltuirea ineficienta a banilor publici.

    • nu se poate, pentru ca toti grasii si toate grasele care lucreaza la vama ar trebui sa isi miste fundurile lor grase tocmai la pascani, or asta nu se poate la domniile lor…

  • De asta nu imi iesea mie la socoteala… ce ocol ar fi trebuit sa faca astia pana pe poitiers…. si tot in oras ajungeau…

    Daca ar mai face si un giratoriu in dreptul soselei de centura… cred ca ar vedea mai multi tiristi ca este un drum la dreapta care ….. unde duce oare? 😀

Adauga un comentariu