News Flash:

Automasajul, relaxare si armonie

27 August 2010
1437 Vizualizari | 0 Comentarii
Automasajul relaxare si armonie
O şedinţă de masaj înseamnă relaxare, bună dispoziţie, atenuarea celulitei, eliminarea toxinelor, tonifierea musculaturii şi multe alte astfel de efecte benefice pentru corpul nostru. In general, masajul presupune timp, bani şi un specialist care să stăpanească această artă. Dacă aceste lucruri nu vă sunt accesibile, există şi varianta automasajului. Invăţand cateva mişcări simple, puteţi să aveţi singure grijă de corpul şi moralul dumneavostră, în intimitatea propriei locuinţe, ori de cate ori dispuneţi de cateva minute libere.

Atentie la starea de sanatate

In primul rand, înainte de începe orice fel de masaj, trebuie avut în vedere aspectul pielii de pe întregul corp. Epiderma trebuie să fie sănătoasă, fără leziuni, inflamaţii sau umflături. Dacă suferiţi de o boală cronică, autoimună, sunteţi însărcinată sau aveţi dubii în privinţa stării de sănătate, consultaţi un medic înainte de a recurge la acest procedeu. De asemenea, dacă sunteţi în faza acută a unei afecţiuni, aveţi o infecţie sau prezentaţi dureri într-o anumită zonă a corpului, masajul nu este recomandat. Dacă durerile sunt musculare sau articulare, puteţi aplica un masaj bland, care să atenueze suferinţa.

Nu fortati nota cu miscari violente

In funcţie de tipul de piele sau de efectul dorit, masajul poate fi făcut uscat sau cu cremă. Masajul la care se folosesc loţiuni sau uleiuri de corp este mai relaxant. Cel uscat are un efect tonic şi energizant. Dacă aveţi pielea uscată, este indicat să folosiţi o bază cremoasă, pentru a uşura mişcările şi pentru a asigura, în acelaşi timp, hidratarea ţesutului. Atat masajul uscat cat şi cel cu loţiuni se fac pe pielea curată. Pielea reacţionează diferit la masaj, astfel încat intensitatea mişcărilor trebuie adaptate în funcţie de fiecare persoană. Mişcările trebuie să fie energice, dar nu violente. Nu trebuie să apară senzaţia de disconfort pentru a considera masajul ca fiind reuşit. Adaptaţi tehnicile de automasaj în funcţie de nevoile dumeavoastră şi după fiecare şedinţă, rămaneţi întinse pe pat, pentru a păstra starea de relaxare şi armonie.

De la picioare inspre cap

Masajul trebuie să înceapă mişcări blande de mangaiere, care poartă denumirea de efleuraj şi se realizează cu întreaga palmă. Cu ajutorul lor veţi încălzi pielea pentru mişcările mai energice de mai tarziu. Masajul se realizează întotdeauna de jos în sus, în direcţia inimii, pentru a stimula circulaţia sanguină. Picioarele şi mainile se masează cu mişcări prelungi, de-a lungul osului, iar articulaţiile şi zonele moi (abdomenul, fesele, sanii) cu mişcări circulare.
După efleuraj, se continuă cu fricţiuni energice, frămantări, mişcări de tocare cu latul palmei, ciupituri sau masaj profund cu pumnul închis. Frămantările, ciupiturile şi masajul cu pumnul închis ajută la diminuarea celulitei. Prin fricţiunile cu mişcări ample, puteţi realiza drenajul limfatic şi eliminarea toxinelor.
La final, se revine la mişcările de efleuraj, pentru relaxarea pielii care a fost stimulată în timpul masajului.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1289 (s) | 22 queries | Mysql time :0.022149 (s)

loading...