News Flash:

Automate de bilete pentru autobuze si tramvaie

1 August 2008
1100 Vizualizari | 1 Comentarii
Incepand cu anul viitor, reprezentantii Regiei Autonome de Transport in Comun (RATP) Iasi intentioneaza sa modernizeze transportul public de calatori. Astfel, conducerea Regiei va organiza pe data de 28 august licitatia pentru implementarea unui sistem de gestionare, dispecerizare si ticketing a mijloacelor de transport in comun. "De la anul, dorim sa introducem sistemul integrat de management al transportului urban de calatori, prin care sa venim in sprijinul clientilor nostri. Este vorba de un sistem complex, care va asigura o legatura continua intre mijloacele de transport in sine, dispecerat si statiile de calatori", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. Aspectul cel mai important al proiectului il reprezinta asigurarea legaturii permanente intre mijloacele de transport in comun si panourile de informare din statiile de calatori. Astfel, panourile vor afisa denumirea statiei, traseul mijlocului de transport, respectiv ora si durata in minute dintre doua mijloace de transport. De asemenea, oficialii Regiei sustin ca, in timp, vor disparea tonetele de bilete, acestea urmand sa fie inlocuite cu automate de bilete pentru tramvaie si autobuze, respectiv cu tichete electronice. Circulatia pe rutele fara o legatura directa, asigurata de un singur mijloc de transport, se va face cu carduri electronice, astfel incat calatorii nu vor mai fi nevoiti sa achizitioneze doua sau mai multe bilele, ca in prezent. "Noul sistem va prezenta date cu privire la numarul de kilometri parcursi de mijlocul de transport, situarea acestuia in timp si spatiu, respectiv nivelul carburantului din rezervor. Totodata, prin intermediul programului se va face pontarea soferilor si a vatmanilor si se va cunoaste numarul de calatori cu bilete si cel cu abonamente. Sistemul nu este nou, functioneaza de multi ani in Occident, cu rezultate foarte bune", mai precizeaza directorul RATP Iasi. De mentionat ca RATP Iasi a mai organizat in luna iunie o licitatie pentru implementarea sistemului de gestionare, dispecerizare si ticketing a mijloacelor in comun. Licitatia a fost blocata atunci de doua dintre firmele participante, SC Cognitive Consult SRL din Bucuresti si SC Alien Concept SRL din Oradea. Acestea s-au adresat Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), fiind nemultumite de cerintele din caietul de sarcini. Valoarea proiectului se cifreaza la suma de 3,5 milioane Euro.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

adrian  | #39828
Bani care sunt practic aruncati pe fereastra.De ce nu se pune accent pe parcul auto care este la pamant,pe curatenie.Se vine cu proiecte de 2020 cand practic transportul in comun este la nivelul anilor 80.
Am vrea sa stim cat va costa intretinerea acestui sistem,in cati ani se va amortiza aceasta cheltuiala.Sunt banii iesenilor in joc.
Vreau sa va spun ca in realitate cei de la RATP nu stiu ce vor.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1340 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023810 (s)