IT&C

Badoo, platforma de „întâlniri online” care dă bătăi de cap Facebook: Creștere explozivă în popularitate

Publicat: 30 iul. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Badoo platforma de întâlniri online care dă bătăi de cap Facebook Creștere explozivă în popularitate
Început ca un loc pentru discuții și „dating“, Badoo a devenit asemănătoare unei rețele de socializare

Badoo, o aplicație de „întâlniri online”, a fost dezvoltat pentru utilizatorii de internet care doresc să-și facă prieteni noi sau care vor să-și găsească iubirea prin intermediului mediului virtual, ajungând în scurt timp să concureze Facebook pe anumite segmente.

Chatul online, întâlnirile și rețelele sociale au fost lansate în comunitatea elegantă din Londra, din Soho, în noiembrie 2006 și a deja peste 200 de milioane de utilizatori din întreaga lume în peste 190 de țări.

Început ca un loc pentru discuții și „dating“, Badoo a devenit asemănătoare unei rețele de socializare. Badoo oferă acum o multitudine de caracteristici familiare, inclusiv profiluri, mesaje primite, mesagerie și chat instantaneu, album foto dar video pentru prezentare.

Înregistrarea Badoo este gratuită și durează mai puțin de un minut pentru a începe să-ți creezi profilul, indiferent dacă folosești site-ul lor web sau aplicația lor dedicată pentru dispozitivele iPhone și Android.

grafică platformele Badoo și Facebook

Badoo, un concurent real pentru Facebook

Dacă Facebook asigură conectarea cu oameni pe care în mare parte îi cunoașteți deja, Badoo este prezintat ca o modalitate de a cunoaște oameni noi, ca un „club de noapte” unde poți intra în contact cu oameni noi.

Badoo se bazează foarte mult pe locație, găsind și sortând utilizatorii din apropiere în funcție de sex, vârstă și interese. Pentru Badoo, Facebook a reprezentat o sursă uriașă de noi utilizatori, vârful atins recent fiind de peste 65 de milioane în urmă cu câteva săptămâni.

grafică platformele Badoo și Facebook

Deși reprezentanții Badoo spun că nu au plătit niciodată pentru a achiziționa utilizatori, criticii susțin că mecanismul său viral este oarecum agresiv în a încuraja noii utilizatori să-l lase să posteze pe „pereții“ prietenilor lor sau să invite oamenii să se alăture serviciului.

„După ce am lucrat cu Facebook, am făcut modificări solicitate în aplicația noastră, ceea ce a dus la o scădere inițială a utilizatorilor activi zilnici. Facebook ne-a cerut să facem diverse modificări, prima fiind întrebările din testul prietenilor noștri, al doilea în interfața cu utilizatorul la descărcarea aplicației noastre, în al treilea rând, când o poveste este publicată pe un perete al utilizatorilor după ce a jucat testul”, a declarat Lloyd Price, șeful de marketing al Badoo.

grafică platformele Badoo și Facebook

Creșteri după modificarea platformei

Lloyd Price susține că utilizatorii zilnici au început să crească din nou și că o continuă monitorizare va recunoaște schimbările în comportamentul utilizatorilor.

Chiar dacă susține că Badoo nu a încălcat politicile platformei Facebook, admite că Facebook i-a cerut să clarifice faptul că răspunsul la test ar duce la postări pe „pereții“ prietenilor și la alte mesaje automate.

„Am discutat cu Facebook câteva luni și ambele părți au recomandat o serie de modificări. Greșim repede și învățăm repede – aceasta este întreaga cultură. Întotdeauna schimbăm ceva”, a menționat Lloyd Price,

„Oamenii de pe Facebook instalează 20 de milioane de aplicații în fiecare zi. Pentru a ne asigura că fiecare aplicație oferă cea mai bună experiență de utilizare, toți dezvoltatorii care lucrează pe platforma Facebook sunt guvernate de același set de reguli. Colaborăm îndeaproape cu mulți dezvoltatori mari și mici care lucrează la platforma Facebook pentru a-i ajuta să construiască aplicații mai bune, iar echipa noastră are și continuă să aibă o relație de susținere cu Badoo”, au reacționat reprezentanții Facebook.

grafică platformele Badoo și Facebook

Adauga un comentariu