News Flash:

Bataia de joc de la Interamerican

8 Septembrie 2004
839 Vizualizari | 0 Comentarii
•Proprietarul unei masini avariate sta de doua saptamani la cheremul unui inspector de daune de la SC Interamerican SA •Masina acestuia, un Opel Astra abia cumparat, a fost avariata de un Oltcit, al carui proprietar avea asigurare la Interamerican •Inspectorul nu este de acord cu inlocuirea pieselor avariate cu unele noi •Dupa ce a aprobat pentru inlocuire o piesa second-hand, a doua zi acesta s-a razgandit si a vrut doar repararea celei avariate

Un om este pus pe drumuri din cauza politicii greu de inteles a unui inspector al societatii de asigurari Interamerican SA. Constantin Hneda este nevoit sa stea, de voie, de nevoie, la cheremul unui inspector de asigurare de la SC Interamerican SA pentru a putea sa isi repare masina avariata de un alt autoturism, asigurat la aceasta firma. Din data de 23 august 2004, atunci cand a avut loc accidentul, si pana acum, Constantin Hneda si-a tinut masina in service si asteapta ca reprezentantul de la Interamerican SA sa fie de acord cu piesele de schimb second-hand pe care acesta le cere pentru a face despagubirea. Concret, in ziua amintita, autoturismul marca Opel Astra a fost lovit intr-o parcare de un alt autoturism, marca Oltcit. In urma accidentului, au fost avariate portbagajul si bara autoturismului Opel Astra. Tot atunci au mai fost lovite si alte autoturisme, un Audi A4 si o Dacie. Dupa ce proprietarul Oltcitului a dat polita de asigurare celor pagubiti, a inceput circul. Ca sa poata anunta dauna inspectorului de la Interamerican SA, Constantin Hneda a dat zeci de telefoane, de fiecare data fiind redirijat spre alte persoane. Dupa ce l-a chemat pe inspectorul Creanga, au trecut alte trei zile pentru ca acesta sa vina si sa constate dauna. Inspectorul de la firma Interamerican SA a spus ca nu deconteaza piese noi de schimb si ca proprietarii trebuie sa caute piese de schimb second-hand. Dupa ce, pe cheltuiala acestuia, Constantin Hneda a gasit piese second-hand de schimb pe placul inspectorului, acesta a aprobat un portbagaj de sapte milioane lei, ca a doua zi sa se razgandeasca si sa spuna ca va deconta doar repararea piesei avariate. Proprietarul masinii este foarte nemultumit de felul in care a fost tratat de reprezentantii societatii Interamerican SA. "E o bataie de joc ceea ce se intampla. Eu abia am cumparat masina si am dat 300 milioane lei pe ea. Agentul ba se razgandeste, ba este de acord, ba nu este de gasit. Daca nu imi fac o despagubire cum trebuie, ii voi da in judecata", a afirmat Constantin Hneda. Toate incercarile reporterilor ZIUA de Iasi de a contacta reprezentantii societatii Interamerican SA au esuat.
Adina HUMе
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014192 (s)