News Flash:

Bataie de joc la Orange

3 Septembrie 2008
2100 Vizualizari | 5 Comentarii
Un iesean care si-a cumparat un telefon mobil iPhone de la reprezentantii Orange este nevoit sa astepte zile la rand pana sa se bucure de aparatul achizitionat. Barbatul s-a adresat reprezentantilor de la Asociatia pentru Protectia Drepturilor si Intereselor Consumatorilor (APDIC) si le-a povestit cum cei de la Orange Romania l-au pus pe drumuri din cauza unui iPhone care nu functioneaza. Astfel, in loc sa primeasca alt telefon, ieseanul trebuie sa astepte pana ce aparatul va fi plimbat pe ruta Iasi - Bucuresti - Olanda, desi obligatiile pe care le are Orange Romania sunt cu totul altele.

La scurt timp dupa lansarea telefoanelor iPhone in Romania, reprezentantii firmei Orange au avut grija sa transforme acest eveniment intr-un calvar pentru majoritatea clientilor. Astfel, mai multe persoane care au achizitionat asemenea telefoane sustin ca nu s-au putut bucura de ele deloc datorita faptului ca erau defecte. Specialistii sustin ca reprezentantii firmei au obligatia de a inlocui telefonul iPhone daca el nu functioneaza fara a-l face pe consumator sa astepte pana aparatul se va plimba cateva zile. Desi reporterii BUNA ZIUA IASI au incercat sa ia legatura cu reprezentantii Orange Romania din Iasi, acestia nu au putut fi contactati.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (5)

NU SE MERITA ORANGE  | #42070
Orange are cele mai mari tarife iar acoperirea nu este tocmai buna.
Roxana  | #42071
tipic Orange. Te primesc zambitori cand inchei abinamentul si apoi nu mai primesti decat un sut in fund. Toate firmele cu renume international isi fac de cap in Romania. Cele mai proaste servicii si produse, preturile concureaza insa cu cele din afara
ioana  | #42072
cei de la orange, in perioadele importante din an (Pasti,Craciun, Revelion) au grija sa retraga banii din creditul clientului chiar si pe mesajele care nu ajung la destinatie.
Mi s-a intamplat chiar mie de 2 ori.
Am sunat la Servicii Clienti si mi-am expus punctul de vedere. Operatoarea de acolo mi-a explicat ca SISTEMELE SUNT SUPRAINCARCATE; Insistand sa se rez sit cat mai repede ( caci dintr-o cartela de 4 euro mai ramasesem doar cu cativa centi) d-na operatoare imi raspunde cu "care parte nu am inteles-o din explicatia ei)...
Pana la urma mi s-a creditul ... cam dupa 1 luna...
Asadar mare grija....
iesean  | #42073
e bataie de joc.....cei de la oramge sunt niste hoti.......
ionela  | #42074
Cu Vodafone, viitorul suna bine , cu Orange nu suna deloc!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1588 (s) | 23 queries | Mysql time :0.037907 (s)