WoW!

Băutură pentru slăbit – Slăbești până la 2 kg pe lună

Publicat: 12 mai 2021
pahar de sticla cu bautura pentru slabit
Băutura se prepară seara, pentru a fi consumată a doua zi dimineață

Învaţă să slăbeşti! Chiar dacă ţi se pare că e uşor să ai un regim alimentar strict, cum ar fi dieta daneză, de fapt, e mai dificil decât pare. De ce? Pentru că trebuie să ai grijă şi de sănătate. Ca să fii în regulă, imunitatea trebuie să-ţi fie puternică, iar metabolismul să funcţioneze la capacitate optimă. Acesta este motivul pentru care e bine să consumi această băutură pentru slăbit.

Tot ce ţine de tine este să o consumi la micul dejun. După câteva zile vei observa că ai energie mai multă, te simţi mai uşor, iar organismul începe să ardă din grăsimile depuse. În plus, este o sursă de minerale şi vitamine, absolut necesare pentru sănătatea părului şi a pielii.

Băutură pentru slăbit – Rețetă

Uite cum se prepară.

Ingrediente:

  • 2 linguri de fulgi de ovăz
  • 300 gr smântână sau iaurt slab
  • 5-7 prune uscate
  • 1 linguriță de semințe de in măcinate
  • 1 linguriță de cacao

Mod de preparare:

Băutura se prepară de cu seara, pentru a fi consumată a doua zi dimineaţă. Mai întâi se pun prunele pentru maxim 10 minute în apă fiartă, acoperite. Apoi se pun seminţele de in, cacaua şi fulgii de ovăz într-un bol. Se încorporează iaurtul sau smântâna şi se amestecă bine, ca să se omogenizeze. Prunele hidratate se dau prin blender, ca să se mărunţească, după care se pun şi ele peste restul ingredientelor. Se omogenizează şi se bagă în frigider.

Reguli pentru a slăbi sănătos şi uşor

Uite câteva detalii despre această băutură pentru slăbit:

  • se consumă dimineaţa, întrucât stimulează tranzitul intestinal şi curăţarea colonului;
  • te scapă de constipaţie;
  • stimulează metabolismul şi, în timp, ajută la eliminarea depozitelor de grăsime;
  • asigură-te că bei apă suficientă. Trebuie să te hidratezi zilnic. Astfel și celulele vor avea resursa necesară pentru a arde grăsimile;
  • renunță la dulciuri, zahăr, uleiuri rafinate, paste făinoase;
  • înlocuiește ingredientele greoaie de la cină cu alimente ușoare;
  • mănâncă seara diverse salate, făcute cu multe legume proaspete;
  • nu sări niciodată peste micul dejun;
  • dacă te saturi mâncând un singur fel, nu introduce și al doilea fel:
  • consumă fructe zilnic, dar până în ora 15.00, pentru a evita fermentarea lor seara sau noaptea.

Se spune că, dacă vei consuma zilnic acest mic dejun, timp de 30 de zile, vei da jos între 1,5 şi 2,3 kg. În plus, unghiile, părul şi pielea vor fi mai sănătoase şi vei avea senzaţia de saţietate mai mult timp.

Seminţe de in – Beneficii pentru sănătate

Uite de ce este bine să incluzi seminţele de in în alimentaţia săptămânală:

  • stimulează digestia;
  • reglează indicele glicemic mai ales în cazul persoanelor care suferă de diabet;
  • inhibă apariţia tumorilor ori dezvoltarea lor;
  • calmează bufeurile apărute în timpul menopauzei;
  • stimulează buna funcţionare a sistemului cardiovascular prin faptul că scad nivelul colesterolului şi tensiunea arterială;
  • funcţionează ca expectorant în cazul bronşitelor cronice. Expectorantul se prepară din 1/2 linguriţă de seminţe măcinate, amestecate cu un pahar de apă timp de 15 minute. La final se strecoară şi se consuma câte 2 linguriţe din acea apă în fiecare zi, de 3-4 ori.;
  • sunt o sursă excelentă de: proteine, fibre, minerale și vitamine;
  • protejează creierul de eventualitatea unui accident vascular cerebral.




Adauga un comentariu