News Flash:

Billa isi bate joc de clienti

8 Iulie 2002
810 Vizualizari | 0 Comentarii
Dupa ce, la sfarsitul saptamanii trecute, fotoreporterul cotidianului ZIUA de Iasi a fost sechestrat in incinta Complexului Comercial Billa din Iasi, marfurile firmei continua sa fie depozitate in soare, la temperaturi care depasesc cu mult maximele admise de producator. Astfel, chiar si in cursul zilei de ieri, importante cantitati de apa minerala erau depozitate in curtea Supermarketului Billa, in conditii total necorespunzatoare. Reamintim ca, in cursul diminetii de sambata, 6 iulie a.c., Aristotel Furtuna, fotoreporeterul ZIUA de Iasi, a fost dus cu forta in magazinul Billa si s-a incercat intimidarea acestuia pentru a preda filmul foto pe care fusesera inregistrate imagini din depozitul de marfuri al firmei. De fapt, pentru incalcarea legislatiei referitoare la protectia consumatorului, amenzile aplicate la Billa din Iasi se ridica la 37 milioane lei, conform afirmatiilor facute de Maria Popa, inspector adjunct al Oficiului pentru Protectia Consumatorului din Iasi.
Mai mult decat atat, imediat dupa deschiderea Billa, una dintre vanzatoarele de aici era nevoita sa serveasca clientii chiar daca avea ochiul stang vanat, ceea ce demonstreaza lipsa de profesionalism a membrilor conducerii din Iasi a magazinului. In prezent, la raionul unde sunt servite diferite salate cu carne, iaurt sau peste, clientii platesc cu acelasi pret cu al marfii si borcanele din plastic unde se pun salatele. Practic, poti cumpara 100 de grame de salata de carne, din care cateva grame inseamna nu salata, ci borcanul din plastic. La casele de marcat sunt vandute dulciuri pentru copii, printre care se afla si bomboane lichide, amabalate intr-o sticla cu pulverizator. Produsul, vandut cu circa 50.000 lei, are o eticheta in limba maghiara prin care se atrage atentia sa nu fie folosit in exces, avand efect laxativ. Sfidand orice respect pentru clienti, eticheta cu traducerea textului de atentionare nu este tradusa in limba romana. Demersurile facute de reporterii cotidianului ZIUA de Iasi de a obtine o copie dupa declaratia de conformitate a produsului au fost oprite de conducerile Billa Iasi si Bucuresti, care au afirmat recent ca nu pot oferi nici un fel de relatii presei. Aceasta atitudine poate fi considerata o sfidare la adresa consumatorului iesean. Mai multe produse expuse la raft nu au eticheta cu pret. Clientii sunt nevoiti sa umble cu produsul prin tot complexul comercial in speranta ca vor gasi un salariat al unitatii pentru a-i informa asupra pretului produsului.
Magda OLTEANU
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1210 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014734 (s)