News Flash:

BOMBA BOMBELOR: Senzationalul denunt facut azi de GABRIEL SANDU

27 Septembrie 2017
1688 Vizualizari | 0 Comentarii
Publicam mai jos, integral, denuntul pe care, chiar astazi, Gabriel Sandu l-a depus la DNA in uriasa escrocherie Microsoft. Sunt vizati Traian Basescu, Emil Boc, ambasadori ai Statelor Unite si Austriei, Elena Udrea, Dorin Cocos, Claudiu Florica, Dinu Pescariu si multi altii despre care Gabriel Sandu pretinde ca s-au implicat in diverse feluri in furtul din avutia publica a Romaniei a zeci de milioane de euro. In denunt, se vorbeste deasemenea si despre George Maior si Florian Coldea, despre generali SRI si STS.
Ministerul Public  
Directia Nationala Anticoruptie  
Dosar nr. 766/P/2016 
Domnule Procuror,  
Subsemnatul Sandu Gabriel, (…) in calitate de inculpat in Dosarul nr. 766/P/2016, prin aparator ales av. Daniel M.V. Chitic,
formulez in temeiul art. 290 C.pr.pen. prezentul   
DENUNT 
prin care va aduc la cunostinta savarsirea mai multor infractiuni de care am luat cunostinta in perioada in care am fost membru al Guvernului Romaniei, respectiv 23.12.2008 – 01.09.2010, in calitate de Ministru al Societatii Informationale si al Comunicatiilor, dar si in calitate de vicepresedinte PDL Central, primvicepresedinte PDL Prahova, si coordonator al PDL Braila.   
Prin continutul sau, acest memoriu are valoarea unei declaratii-denunt care sa faca posibila, daca se va dori, cercetarea intregului context al contractelor incheiate de catre Guvernul Romaniei cu Microsoft si care s-au constituit incepand cu anul 2003 in “platforma de afacere Microsoft”, o escrocherie care a fost transpartinica, transguvernamentala si transfrontaliera. Uriasul prejudiciu al staului roman nu poate fi calculat decat in conditiile in care va fi cercetata afacerea Microsoft din perioada 2003 – 2012.
Pentru inceput, iata cateva elemente din contextul in care s-a derulat in ansamblul ei operatiunea Microsoft, care a prejudiciat statul roman cu zeci de milioane de euro: 
1.  Intre Guvernul Romaniei si Microsoft, la Roma, data de in 17 Septembrie 2003, a fost incheiat un “Parteneriat strategic” care a avut ca efect instituirea unui monopol in favoarea gigantului IT american pe piata din Romania. Acest monopol a fost consfintit prin semnarea de catre Dan Nica, ministrul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei pe de o parte si Steve Ballmer, CEO Microsoft, pe de alta parte, a unei “Scrisori de intentie privind Parteneriatul Strategic intre Guvernul roman si Microsoft”, si mai apoi prin semnarea la data de  15 apilie 2004 a Contractului 0115.RO care viza preluarea de licente pentru operarea computerelor detinute de administratia centrala, (desi o parte din computere detineau deja licenta) dar si pentru proiectele de e-government si licentele educationale. Arat ca numarul de licente vizate depasea cu mult numarul computerelor existente. Acest contract incheiat intre stat si o entitate privata a incalcat legile concurentei. Ca efect al incheierii “Parteneriatului strategic” si a “Contracatului 0115.RO”, Microsoft a devenit placa turnanta a pietei IT din Romania dar si a securitatii cibernetice a Statului roman, fiind anihilata in acelasi timp libera concurenta pe piata IT din tara noastra prin legalizarea si institutionalizarea abuzului de pozitie dominanta a companiei Microsoft in Romania. Mentionez ca Microsoft opereaza la nivel mondial prin subsidiare zonale ale concernului multinational. In Europa, subsidiara mare a fost si este Microsoft Irlanda. Locatia a fost aleasa anume intrucat are o legislatie a impozitelor mai prietenoasa. Microsoft Irlanda a creat o reprezentanta in Romania numita Microsoft Romania.
2.  La intervale de patru-cinci ani, contractul initial a fost “novat” prin incheierea unor acte aditionale sau noi contracte de ambele parti in urma unor negocieri directe si netransparente care incalcau odata in plus legile europene ale concurentei. Contractele succesive care au “novat” “Parteneriatul strategic” si Contractul 0115.RO au fost facute prin coruperea sistematica a oficialilor romani prin instituirea unei grupari infractionale care s-a aflat de-a lungul timpului, in mod invariabil, in spatele echipelor de negociatori si carora li s-au oferit ca recompensa procente importante din pretul contractelor incheiate cu statul roman prin oferirea unor discounturi imense (ce mergeau pana la 65%) din valoarea contractelor incheiate cu Guvernul Romaniei. Modul prin care comania Microsoft cumpara influenta la nivelul de varf al statului roman va fi descris in cele ce urmeaza in prezentul denunt.
3.  Cum compania Microsoft (prin subsidiara sa Microsoft Ireland si repreznteanta sa – Microsoft Romania) nu putea incheia in mod direct contracte directe ca urmare a unei interdictii stabilite de instantele internationale in domeniul concurentei, Microsoft opera si comercializeaza in Romania in mod indirect licente si servicii prin intermediul unor terte companii agreate si abilitate in mod direct de catre compania americana numite LAR (Large Account Reseller). Aceste terte companii (pe care le vom numi in continuare LAR-uri) obtineau si obtin in mod netransparent discounturi stabilite in urma unor negocieri directe intre acestea si compania Microsoft, aceasta modalitate de ofertare directa catre LAR-uri incalcand odata in plus legile internationale ale concurentei. In Romania, au existat si au operat mai multe asemenea LAR-uri (persoane juridice romane si/sau straine), care faceau oferte institutiilor administratiei publice centrale, dar de fiecare data in spatele acestor LAR-uri se gaseau aceleasi persoane care alcatuiesc un grup criminal organizat.
4.  Este esential de retinut ca discounturle acopereau o plaja larga, intre 17 si 65 la suta, ultimul procent fiind total nefiresc sub aspect comercial.
5.  In 2009 a fost data Hotararea de Guvern 460 si s-a organizat o licitatie, castigata de D-CON.NET AG, un LAR reprezentat de Claudiu Florica, una si aceeasi persoana care reprezenta si precedentul LAR care contractase cu Guvernul Romaniei – Fujitsu Siemens Computers GMBH (numit in continuare FSC).
6.  Au fost prevazute sume uriase (de zeci de milioane de euro) pentru consultanta si asistenta, pe care Guvernul Romaniei i-a platit si care au fost dirijati catre o retea de offshoruri detinute de reprezentantii unui grup criminal organizat, alcatuit din peste o suta de persoane, avandu-i la varf pe Claudiu Florica, Dinu Pescariu si Dragos Stan.
7.  In cele ce urmeaza voi demonstra ca Microsoft nu livra in realitate nici toate produsele (licentele) contractate si nici consultanta convenita. In schimb, avea acces la toate informatiile sensibile sau chiar la secrete ale statului roman.
8.  Prin intermediul LAR-urilor, Microsoft a facut trafic de influenta incepand cu anul 2004, fiind sustinut in acest sens de un grup consistent de oameni politici in frunte cu presedintele de atunci al Romaniei, Traian Basescu, cu primul-ministru Emil Boc, cu consilierul presedintelui Romaniei, Theodor Stolojan, consiliera prezidentiala Elena Udrea, devenita apoi ministru al Dezvoltarii, sotul acesteia, Dorin Cocos, de reprezentanti de frunte ai corpului diplomatic (ambasadorii SUA, a Austriei si Germaniei) si FMI, dar si de ofiteri superiori din Serviciul Roman de Informatii si STS (generalii SRI Dumitru Zamfir si Dumitru Cocoru, generalul STS Marcel Opris, acestia fiind reprezentantii prim adjunctului SRI, generalul Florian Coldea si directorului SRI George Maior). 
9. Timp de circa 14 ani, sume uriase de bani au fost, in baza contractelor Microsoft, preluate din bugetul diferitelor institutii centrale, prin intermediul directorilor Silviu Hotaran si Ovidiu Artopolescu (ultimul, o vreme, fiind si secretar de stat MCSI, sub patronajul lui Dan Nica, in calitate de ministru), avand acelasi partener, in persoana lui Claudiu Florica, ca director D-CON.NET AG si FSC, si cu aceiasi colaboratori de baza din Microsoft, directorii Florin Pletea – toti platiti prin prin intermediul Zonko Overseas Ltd. si alte offshore-uri infiintate special in acest sens de catre Sorin Eftene, director Microsoft, prin intermediul multinationalei KPMG – un gigant in domeniul consultantei fiscale.
10.Din grupul infractional organizat care au devalizat bugetul Romaniei si au spalat banii obtinuti in acest mod, au mai facut parte si Dragos Nicolaescu, sef FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH), numit in aceasta functie de catre Claudiu Florica, Diana Comanici director economic, si toti ceilalti directori Microsoft, membri ai delegatiei Microsoft in MCSI, directori FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH), directori D-CON.NET AG sau membri ai grupului D-CON.NET AG si Dorin Cocos care, incepand din 2009, a devenit seful neoficial al negociatorilor grupului Microsoft in raport cu Guvernul Romaniei. 
In fapt, contextul electoral al anului 2008 a facut ca in perioada 15-23 decembrie 2008, la insistentele domnului Gheorghe Stefan cu sustinerea PLD, in cadrul PDL, sa se stabileasca, prin algoritmul de desemnare al membrilor de partid, cu rezultate foarte bune in campanie electorala, ca functia de Ministru al Comunicatiilor si Societatii Informationale, aripa PLD din PDL, sa fie ocupata de subsemnatul.
Imediat dupa desemnare am fost chemat la partid, la PDL si mi s-a adus la cunostinta de catre conducerea acestuia, modul de repartizare a functiilor de conducere in cadrul MCSI pe baza de recomandare a fiecarei filiale judetene PDL.
In data de 23.12.2008 am fost instalat ca ministru MCSI de catre domnul vice prim-ministru Dan Nica, cu recomandarea sa lucrez cu „omul care stie totul in acel minister” pentru ca el l-a infiintat, secretarul general al ministrului, domnul Cezar Armeanu.
Am preluat MCSI pe baza de proces verbal de la ministrul Karoly Borbély. Mentionez ca acesta nu mi-a indicat absolut nicio problema deosebita din activitatea ministerului.
Primele informatii pe care le-am primit in minister au fost ca acel minister este controlat de SRI si este condus de dl. Dan Nica prin intermediul dlui. Cezar Armeanu, acesta din urma fiind pe statul de plata atat al lui Microsoft – FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH), carora le reprezinta interesele, cat, mai ales, ale avocatului Doru Bostina, care ii reprezinta pe toti, respectiv Microsoft, FSC, Unicredit si MCSI.
In minister era un haos total. Se zvonea ca toti sefii de departamente si o parte din angajati erau platiti de FSC, Florica, TeamNet, Ghita Sebastian, Siemens, SIVECO, si multi altii.
In aceste conditii, imediat dupa preluare am dispus, la sugestia Secretariatului General al MCSI, domnul Cezar Armeanu, o sedinta de lucru in care mi s-a adus la cunostinta o singura problema si anume situatia licentelor Microsoft cumparate de dansul in numele Guvernului Romaniei.
Problema principala ridicata de domnul Cezar Armeanu era inexistenta sumelor aferente platilor necesare achitarii licentelor nelivrate de Microsoft in perioada 2006 – 2008, dar care trebuiau platite de MCSI in anul 2009. Este motivul pentru care a fost identificata o solutie de plata, optandu-se pentru achitarea contravalorii unui numar antecalculat de ore de consultanta si de mentenanta. Servicii care, in cea mai mare parte, nu au fost prestate.
Ceea ce m-a nedumerit, din primul moment, a fost de ce acest contract de inchiriere licente Microsoft era urmarit de departamentul de politica externa al ministerului, si nu de departamentele de IT, achizitii, sau tehnic.
Divergenta principala era intre departamentul de politica externa, care urmarea derularea contractului si departamentele  juridic si economic.
Ulterior, am inteles ca oamenii retelei erau plasati exact in departamentul de politica externa al ministerului.
In primele saptamani din ianuarie 2009, odata cu inceperea mandatului meu de ministru MCSI, am dispus efectuarea unei inventarieri complete a licentelor Microsoft, gestionate in perioada 2006-2008, si a licentelor necesare la nivelul anului 2009.
Rezultatul a fost absolut dezastruos. Nu exista nicio coerenta in evidenta Ministerului, hotararile de guvern emise in 2008 nu aveau niciun fundament, nu exista niciun document care sa stea la baza intocmirii si redactarii acestor hotarari de guvern, nu existau comenzi ale institutiilor, procese verbale de receptie, de comodat, vouchere, ore de consultanta, nu existau procese verbale de receptie asura serviciilor. Documentul care consemna numarul de ore de consultanta, respectiv 50.000 de ore, document detinut in arhiva Secretarul general-ului MCSI, aferent perioadei 2004 – 2009 (ore evaluate in cadrul MCSI la 5.000.000 $ la nivel de LAR, valoarea de piata fiind de peste 8.000.000 $) disparuse din evidenta MSCI.
Am solicitat o situatie a voucherelor date institutiilor din contractul de licentiere. Nici aceasta nu exista.
Am solicitat documentele de livrare ale companiei Microsoft FSC in baza comenzilor date de institutiile beneficiare, cuprinse in actele aditionale nr. 2, 3 si 4, precum si procesele verbale de receptie a kit-urilor si a voucerelor de ore de consultanta, insotite de contracte de comodat cu toate ministerele si institutiile cuprinse in H.G. 634/11.06.2008 si H.G. 1193/24.09.2008, impreuna cu H.G. 1451/12.11.2008.  Aceste documente nu mi-au fost prezentate pentru, asa cum mi s-a spus, nu mai existau in minister. Daca au existat vreodata.
Am avut o discutie foarte dura cu Secretarul general-ul MCSI, domnul Cezar Armeanu, care nu mi-a putut prezenta nicio explicatie in conditiile in care nu exista niciun document in minister care sa nu treaca pe la el. Foarte prietenos, mi-a spus ca nu e nicio problema pentru ca are solutie pentru aceasta situatie si imi va prezenta omul care detine toate documentele prin care va justifica situatia de mai sus si care a intocmit si redactat toate hotararile de guvern mentionate mai sus.
Sefa serviciului juridic mi-a precizat ca aceste documente nu exista pentru ca aceste hotarari de guvern au fost pregatite de secretarul de stat Szomodi impreuna cu Secretarul general-ul MCSI dl. Cezar Armeanu, si scrise de domnul avocat Doru Bostina.
Departamentele din cadrul Ministerului nu au fost implicate. Acelasi lucru l-au sustinut si directorul economic al MCSI domnul Florea si sefa Serviciului financiar, doamna Danet, care mi-au argumentat, inclusiv pe documente scrise, de ce nu pot fi platite sumele de 31.000.000 $ si 26.800.000 $ aferente actelor aditionale nr. 2,3 si 4.
In urma analizarii informatiilor oferite de toate aceste departamente, referitoare la actele aditionale 2, 3 si 4, subsecvente contractului 0115RO/2004, am constatat discrepante intre prevederile textelor de lege ce vizau termenele de plata, livrarea de produse, cantitatile si modalitatea in care aceste produse puteau fi achitate doar in baza prevederilor bugetare al urmatorului an si situatia efectiv regasita, astfel:
Prin Hotararea de Guvern nr. 470/2004 si CTR 0115RO/2004 se prevedea la:
“Art. 2: plata ratelor se facea in limita sumelor aprobate anual prin lege cu aceasta destinatie din bugetul SGG-ului
Art. 3 alin. 2: institutiile publice beneficiare vor primi cate un kit de instalare pentru fiecare dintre produsele solicitate.”
In anexa de la H.G. 470/2004 – contractul comercial de inchiriere licente, in art. 5 alin. 4 obligatia de livrare se va considera indeplinita la data prevazuta in notificarea adresata licentiatului de catre Microsoft prin care se confirma ca licentiatul are acces la licente si preda catre licentiat cate un kit de instalare pentru fiecare  institutie publica beneficiara avand calitatea de afiliat inclus.
Contractul a fost semnat de catre SGG pe o perioada de 5 ani (2004–2009), valoarea initiala a contractului incheiat in anul 2004 intre SGG si Microsoft prin reprezentantul sau Fujitsu Siemens GMBH Austria a fost de 54.567.465 $ pentru un numar de 50.155 licente de drept de utilizare incepand cu anul 2004 pana in anul 2009.
Cuantificare  Prejudiciu 
Costul de finantare in valoare de 11.000.000 $ a determinat cresterea valorii contractului de 42.000.000 $ oferta initiala, la 54.567.465 $ – suma apreciata de Gheorghe Gheorghina ca fiind o crestere nejustificata care nu poate fi explicata.
Total prejudiciu aferent contractului 115RO/2004 – 26.400.000 $ din care 11.000.000 $ costuri legale de finantare si 15.600.000 $ platiti ilegal cu avizul si acordul dat de Microsoft prin Silviu Hotaran, Ovidiu Artopolescu, Florin Pletea, Sorin Eftene, care au supravegheat afacerea Microsoft. Banii au fost impartiti intre Microsoft, FSC, KPMG si directorii Microsoft enumerati mai sus, directorii FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH) Viena in frunte cu Malinovski, dar si ai FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH) Romania, Claudiu Florica, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici impreuna cu cei care tineau legatura cu serviciile secrete si guvernele Romaniei – Dragos Stan si Dinu Mihail Pescariu, bani pe servicii platite dar nelivrate, ajungand la ei si prin ei la toti cei de mai sus.
H.G. nr. 470/2004 este ilegala pentru ca trebuia sa cuprinda obligativitatea de a se face licitatie publica. Actul normativ a intrat in vigoare la data de 13.04.2004, dupa ce a fost semnat de:
- prim-ministrul Adrian Nastase – contrasemneaza
- ministrul MCTI Dan Nica
- ministrul  pentru coordonarea SGG Eugen Bejinariu
- ministrul Finantelor Publice M. Tanasescu
Odata cu intrarea in vigoare a acestei hotarari, a fost abrogata o alta hotarare, H.G. nr. 1473/2003, de asemenea ilegala, care atribuia competenta SGG-ului de a semna contractul-cadru de licentiere, referitoar la produsele Microsoft. Aceasta a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea 2 nr. 912 din 19 decembrie 2003.
H.G. nr. 1473/2003 a fost semnata la 11 decembrie 2003 de urmatorii:
- prim-ministrul Adrian Nastase
- ministrul MCTI Adriana Ticau
- ministrul pentru coordonarea SGG Eugen Bejinariu
- ministrul Finantelor Publice Mihai Nicolae Tanasescu.
In prima parte a anului 2009, am avut cateva intalniri cu toti sefii marilor companii de IT din Romania, printre care si doamna Irina Socol, presedinte, director general al SIVECO SRL. Aceasta mi-a prezentat mai multe variante de imbunatatire a sistemelor IT in Guvernul Romaniei, printre care si propuneri de imbunatatire a programelor de licentiere in cadrul Ministerului Invatamantului, explicandu-mi ca nu se poate accepta sub nicio forma oferta Microsoft, intrucat este incorecta, compania SIVECO SRL livrand, in perioada 2000–2004, toate calculatoarele folosite de Ministerul Invatamantului  pe care erau instalate licente Microsoft legale.
In 2009, am rezistat insistentelor domnilor Tatomir Catalin, Sorin Eftene, Florin Pletea, care erau facute direct sau prin intermediul ambasadei SUA si al ambasadorilor Nicholas Taubman si Mark Gittenstein – mai mult sub forma unor amenintari directe asupra mea si asupra Guvernului Romaniei – la presiunile domnilor Dorin Cocos, Dinu Pescariu (cu care m-am vazut o singura data in luna mai 2009, iar urmatoarea data a intrat peste mine in casa in noiembrie 2009), Claudiu Florica – FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH), Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, dar mai ales a domnilor Cezar Cezar Armeanu si a avocatului Doru Bostina. Toti acestia au depus eforturi pentru a ma convinge sa includ in Hotararea de Guvern solutia de rezolvare a licentelor Microsoft, in baza solicitarilor facute de Mihnea Costoiu. 
Va aduc la cunostinta ca incepand din anul 2008, luna iunie, companiile Microsoft si FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH) au impus un contract de consultanta juridica pentru MCTI cu avocatul Doru Bostina, care era in acelasi timp si avocatul MCSI si avocatul Unicredit Bank, lucrand direct cu domnii Florica Claudiu, Dinu Pescariu, Dragos Nicolaescu, Florin Pletea, Sorine Eftene plus Calin Tatomir. Acestia impreuna au procedat la initierea unui numar de Hotarari de Guvern prin care se efectuau plati ilegale. Respectiv: 
1. Conform contractului comercial de inchiriere licente – anexa la H.G. nr. 470/15 Aprilie 2004, care prevede ca obligatia de livrare se va considera integral indeplinita la data prevazuta in notificarea adresata licentiatului de Microsoft Ireland Operation LTD, prin care se confirma ca licentiatul are acces la licente si a predarii catre licentiat a cate unui kit de instalare pentru fiecare institutie publica beneficiara, avand calitatea de afiliat inclus. 
2. Hotararea de Guvern nr.199/27.02.2008 prevede, la Articolul 2.2 ca autoritatile si institutiile publice beneficiare au obligatia de a transmite, pana la data de 30 martie a fiecarui an catre MCTI numarul echipamentelor de calcul instalat in cadrul institutiei, numarul de licente existent si numarul de licente necesar a fi inchiriate, cu justificarea necesitatii, iar MCTI are responsabilitatea de a centraliza si corela aceste informatii.
La Articolul 3 se prevede ca MCTI verifica modul de utilizare de catre fiecare autoritate si institutie publica beneficiara a avantajelor si servicilor aferente contractului comercial de inchiriere de licente Microsoft. 
3. Hotararea de Guvern nr.634/11 iunie 2008 prevede plata fara receptionarea vreunui produs. In plus, urmau sa fie livrate in luna iunie 2008 produse care aveau sa fie folosite incepand de la 01.01.2006. In Articolul 2, in schimbul acestora, se prevedea plata sumei de 26.172.156 $. Conform Articolului 3, MCTI urma sa distribuie licente pe baza de contract de comodat institutiilor si autoritatilor publice beneficiare (in data de „aprilie 2006” cu drept de folosinta de la data de 01.01.2006),  In Anexa nr. 2 a Actului aditional nr. 2 se prevedea dreptul neexclusiv de a utiliza produsele software Microsoft inchiriate si kiturile de instalare corespunzatoare. 
In actul aditional nr. 2/11 Iunie 2008, la contractul 0115 RO/2004 se stabilea ca pana la data de 31.03.2006 sa fie predate kiturile catre SGG si contractul de comodat semnat cu institutiile beneficiare. 
Ministrul Karoly Borbély, Secretarul General al MCSI Cezar Armeanu, Secretarul de Stat Szomodi si Microsoft, prin Calin Tatomir, Florin Pletea, Sorin Eftene au facut presiuni uriase asupra mea, pentru a renunta la verificarea inventarelor licentelor primite si pentru a face face platile retroactiv, in schimbul unor produse nelivrate si nereceptionate. Produsele asa-zis livrate au fost comunicate MCSI prin intermediul avocatului Bostina Doru, care a si redactat hotararile de guvern, inclusiv contractele si anexele lor catre Microsoft. In acest sens a colaborat cu Calin Tatomir, Sorin Eftene, Florin Pletea si echipele subordonate lor. De la Fujitsu Siemens Computers GMBH au participat Claudiu Florica, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, care au impartit banii obtinuti ilegal de la Guvernul Romaniei intre Microsoft, FSC, directorii Microsoft, directorii FSC prin offshore-urile lui Dragos Stan, Dinu Pescariu, Thomas Heintschell .
Semnificativ cred ca este faptul ca Dragos Stan, Dinu Pescariu si Claudiu Florica sunt patronii din umbra ai firmelor Lisaos – Balzac – Essim  cu acelasi sediu in Cipru – Limassol Cipru Griva Digeni 115 Trident Centre 3101  (Certificat de inregistrare fiscala 122 601 96 Q nr. incorpore HE 260 196), actionar majoritar in Synotech Global Service Romania SRL, fosta DIM SOFT,  actualul loc de munca al lui Sorin Eftene, care a lucrat permanent in subordinea lui Claudiu Florica, la fel ca si D-CON.NET AG in 2014 – si care a devenit Synotech Global Service Switzerland  GMBH  (aspect confirmat prin pastrarea numarului de inregistrare la ORC, J40/2051/1994 rezultan in urma fuziunii prin absorbtie a societatilor Abacus System & Solutions J40/2476/1998 si Abacus Telcon J40/2994/2005), proiect semnat si de Rilla Roxana, avocat partener cu Chirvase Neculai, sotul Rilla Cornel fiind platit de Florica pentru a fi consilierul ministrului V. Vreme.
De remarcat ca la nivelul anului 2004, societatea Quinn Asociated LTD, ce avea ca beneficiar real pe Dragos Stan, este reprezentata de catre Irene Spoerry si Andreas Moustras, persoane ce se regasesc cu drept de reprezentare si semnatura pentru Essim Partners si Balzac  la nivelul anului 2009.
Acest lucru rezulta din contractele semnate intre Baringwood  si Essim si Balzac, la fel cum D-CON.NET AG si Baringwood sunt reprezentate de Erich Amman. [1] 
Calin Tatomir, Sorin Eftene, Florin Pletea, directori Microsoft, impreuna cu Claudiu Florica, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, Victor Malinovski, si ceilalti directori FSC GMBH, prin intermediul lui Dragos Stan si Dinu Pescariu, au intocmit, prin intermediul avocatului Doru Bostina, impreuna cu Cezar Armeanu, secretar general MCTI si cu aprobarea ministrului Karoly Borbély si a Secretarul de stat Szomosi, urmatoarele Hotarari de Guvern ilegale, pentru plati retroactive, pentru marfa nelivrata, toate fiind facute pentru inselarea Guvernului Romaniei cu suma de 31.144.865 ,64 $ plus 26.725.491 ,36 $, in total insumand 57.970.367 $.
Marfa nelivrata reprezinta 31.144.865,64 $. 
Cred ca este important sa precizez ca in anul 2009, a avul loc o intalnire in patru, impusa lui Pinalti (Gheorghe Stefan) de Traian Basescu, Elena Udrea si Dorin Cocos, in care Claudiu Florica a explicat afacerea Microsoft, FSC, MCTI, cu modul de plata si cu prelungirile de contract FSC 2009 – 2012. Mentionez ca il cunosteam pe Dorin Cocos din 2007, cand in calitate de vicepresedinte PLD, Theodor Stolojan ma trimitea la el pentru a tine adunarile PLD la Eurohotels.
Mai fac precizarea ca si Emil Boc mi-a pus in vedere sa rezolv problema platii, iar Gheorghe Gherghina de la Ministerul Finantelor m-a presat sa platesc. La randul ei, Elena Udrea m-a obligat sa ma vad cu Cocos. Cocos Dorin m-a sunat si m-a presat la randul lui sa rezolv platile pentru Microsoft.  La fel, presiuni in acest sens faceau  FSC prin Wolfgang Horak, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, avocatul Doru Bostina (Secretarul general MCSI) si Cezar Armeanu. Precizez ca, in aceeasi directie au facut presiuni si Nicolas Taubman si Mark Gittenstein, ambasadori ai Statelor Unite in Romania.
In cele din urma o parte din mita nu a mai ajuns la destinatarii finali, pentru ca eu am refuzat sa platesc retroactiv 57.000.000 $ fara dovada efectuarii prestatiei serviciilor si livrarii produselor.
In continuare, in vederea derularii operatiunilor Microsoft, s-a decis elaboarea unei noi Hotarari de Guvern, in baza careia urmau sa se plateasca licentele din 2004, la care vom primi 50.000 de ore de consultanta plus produse Software Microsoft plus servicii, iar pentru cele nelivrate in 2006, 2007, 2008, 2009 se va prelungi perioada de drept de folosinta pana in 2012.
In momentul in care Mihai  Tanasescu, in calitate de sef al delegatiei FMI in anul 2009, (una si aceeasi persoana cu cea care a semnat in 2004 HG-urile ilegale pe relatia cu Microsoft) a facut presiuni uriase catre Emil Boc, acesta din urma i-a dat ordin lui Gherghina sa plateasca 31.144.865,64 $ in baza Actului Aditional nr.2 in favoarea Unicredit Bucuresti. Ulterior, domnul Dragos Nicolaescu si-a dat demisia, FSC prin Diana Comanici si W. Horar nu au mai recunoscut intelegerea si au preferat sa recunoasca nelivrarea, iar Sorin Eftene si Florin Pletea, in calitatea lor de directori ai Microsoft Romania, au spus clar ca fara FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH) se opreste discutia.
Prin Hotararea de Guvern nr.1451/2008 i s-a atribuit MCTI dreptul de a semna actul aditional nr.4,  valoarea totala a acestuia fiind de 26.725.491,36 $ pentru un numar de 40.939 licente cu drept de utilizare incepand cu anul 2007 pana in 2009, respectiv 22.860 licente cu drept de utilizare incepand cu anul 2008 pana in anul 2009.
Suma nu a fost achitata din cauza unor deficiente constatate in actul aditional incheiat, cu efecte in derulare. Factura a fost stornata cu acceptul firmei.
Contractul comercial de inchiriere de licente numarul 0115/RO, incheiat la 15.04.2004, prevede la articolul 5.4 ca obligatia de livrare se va considera integral indeplinita la data prevazuta in notificarea adresata licentiatului de Microsoft Ireland Operations LTD, prin care se confirma ca licentiatul are acces la licente, si a predarii catre licentiat a cate unui kit de instalare pentru fiecare institutie publica beneficiara avand calitatea de afiliat inclus. 
Toate H.G.-urile de mai sus sunt absolut ilegale. Ele au fost facute pentru plata in anul 2009, a unor produse si servicii nelivrate in perioada 2004-2009, fiind intocmite pe baza datelor furnizate de Microsoft prin domnii Sorin Eftene, Florin Pletea, Calin Tatomir si a echipei Microsoft, care cunosteau clar ca prin FSC Romania si FSC Austria (prin Malinovski, Horak, Claudiu Florica, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici) au incercat sa fure de la statul roman de suma de 57.000.000 $ prin HG-uri ilegale redactate de avocatul Doru Bostina, intocmite  de Cezar Armeanu si aprobate de ministrul Karoly Borbély, bugetate de Varujan Vosganian, si semnate si aprobate de Calin Popescu Tariceanu.
Acest furt grosolan a fost cercetat de DNA, insa faptuitorii mai sus mentionati au fost favorizati prin necorelarea cu Dosarul 187/2013, prin prescrierea faptelor din Dosarul 21/P/2006, si prin musamalizarea Dosarului 448/P/2011. 
Mentionez ca si subsemnatul am fost santajat sa platesc ilegal cei 57.000.000 $ de catre Claudiu Florica si Dorin Cocos in mod direct, si indirect de catre Traian Basescu, („Taticutul”), Elena Udrea, Emil Boc, Calin Tatomir, Florin Pletea, Sorin Eftene, Gheorghe Gherghina, W. Horak, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, avocat Doru Bostina, Razvan Radu, Serban Tanasescu, dar mai ales de ambasadorii Nicholas Taubman, Mark Gittenstein, Martin Eichtinger, care m-au fortat sa platesc aceste sume furate de Microsoft cu complicitatea FSC (Fujitsu Siemens Computers GMBH) si gruparea Florica.
Dupa interventia brutala a domnului Mihai Tanasescu, in calitate de sef al FMI, la Emil Boc, acesta i-a determinat pe domnii Gh.Gherghina si Cezar Armeanu sa plateasca 31.000.000 $.
Intelegerea cu Calin Tatomir, Sorin Eftene, Florin Pletea, in calitate de reprezentanti ai Microsoft, pe de-o parte,  si Claudiu Florica, Dragos Nicolaescu, Diana Comanici, ca reprezentanti ai FSC, pe de alta parte a fost de prelungire a contractului pentru perioada 2009 – 2012 si plata sumei de 54.000.000 $ in perioada 2009 – 2012 pentru icentele din 2004. Iar pentru diferenta de pana a 57.000.000 $ , 50.000 de ore de consultanta in perioada 2009-2012. Ca urmare a negocierilor dure pe care le-am purtat cu acestia, stiind ca au furat cei 31.000.000 $ prin Colina Investment direct de la Unicredit, mai sus numitii au preferat sa renunte la 26.000.000 $. 
Subliniez ca ambasadorii Nicolas Taubman, Mark Gittenstein, Martin Eichtinger, m-au amenintat ca voi suporta consecinte serioase daca nu voi plati hotararile de guvern.
Este important sa fac precizarea ca accordul semnat de Guvernul Romanei prevede foarte clar ca 163.428 de licente instalate pe 163.428 de calculatoare, vor avea implementate un numar de 36 proceduri la toate cele 27 de institutii, conform Hotararii de Guvern 460/2009, cu institutii comasate.
1. Ministerul Afacerilor Externe
2. Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
3. Ministerul Apararii Nationale
4. Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
5. Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
6. Ministerul Sanatatii
7. Ministerul Public
8. Ministerul Finantelor Publice
9. Ministerul Justitiei
10. Secretariatul de Stat pentru Problemele Revolutionarilor din decembrie 1989
11. Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
12. Ministerul Mediului si Padurilor
13. Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale
14. Secretariatul General al Guvernului
15. Departamentul pentru Relatia cu Parlamentul
16. Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
17.  Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine
18. Oficiul National de Prevenire si Combaterea Spalarii Banilor
19. Consiliul National de Contestare a Contestatiilor
20. Institutul National de Statistica
21. Oficiul National pentru Cultul Eroilor
22. Oficiul Registrului National al Informatiilor Secrete de Stat
23. Ministerul Transporturilor si Infrastructurii
24. Ministerul Culturii si Patrimoniului National
25. Ministerul Administratiei si Internelor
26. Ministerul Educatiei, Cercetarii Tineretului si Sportului
27. Autoritatea Nationala pentru Sport si Tineret 
Fiecare din aceste institutii cumulat pe toate cele 164.428 de calculatoare, adunate ca numar de licente totale pe institutii, ar fi trebuit sa aiba fiecare un sistem intranet securizat de STS, care per total sa faca intranetul Guvernului cu 36 proceduri instalate si functionale pe fiecare calculator, si  in interconexiune respectiv cu: 
P1 – Achizitii publice
P2 – Analiza si elaborare acte normative
P3 – Analiza si solutionare petitii
P4 – Avizarea instrumentelor de plata cu acces la distanta
P5 – Circuitul informational
P6 – Controlul documentelor
P7 – Controlul inregistrarilor
P8 – Deplasari externe
P9 – Deplasari interne
P10 – Derularea financiara a contractelor UMP
P11 – Elaborare politici si strategii in domeniul societatii informationale
P12 – Elaborarea proiecte e-guvernare
P13 – Elaborarea planului strategic
P14 – Elaborarea pozitiei de negociere a Romaniei la UE
P15 – Elaborarea procedurilor
P16 – Elaborarea propunerilor de politici publice
P17 – Elaborarea propunerilor de politici si strategii in comunicatii
P18 – Evaluare si inventariere a bunurilor primite cu titlu gratuit
P19 – Evaluarea performantelor personalului contractual
P20 – Evaluarea performantelor profesionale ale functionarilor publici
P21 – Fisa postului
P22 – Furnizarea informatiilor de interes public
P23 – Gestionarea abaterilor
P24 – Managementul riscului
P25 – Metodologia de elaborare a bugetului propriu
P26 – Metodologia privind recrutarea si selectia functionarilor publici
P27 – Metodologia privind recrutarea si selectia personalului contractual
P28 – Monitorizare mentenanta autoturisme si consumul de combustibil
P29 – Organizarea si efectuarea controlului
P30 – Program de audiente
P31 – Prezenta personalului in MCSI
P32 – Procedura de achizitie publica de bunuri pentru proiectul EBC
P33 – Procedura de achizitie publica de servicii pentru proiectul EBC
P34 – Receptia produselor, evidenta si gestionarea
P35 – Reprezentare grupuri de lucru tehnice
P36 – Stabilire si monitorizare obiective specifice.
Cele 36 de proceduri pentru cele 27 de institutii implementate pe 163.428 de calculatoare ar fi insemnat intranetul Guvernului si baza pentru trecerea la societatea informationala.
La data de 30 iunie 2010 am anuntat Microsoft si D-CON.NET AG ca voi suspenda platile pentru nelivrare. Presiunile facute de Microsoft, Claudiu Florica si mai ales Dorin Cocos si Elena Udrea, au dus la “demisionarea” mea de catre prim ministrul Emil Boc la ordinul presedintelui Traian Basescu. 
Referitor la implicarea reprezentantilor SRI si a fostului presedinte Traian Basescu, declar urmatoarele: 
In luna ianuarie 2009, am fost solicitat de domnul Sebastian Ghita – sponsorul personal al doamnei Roberta Anastase, pentru o intalnire cu o persoana foarte, foarte importanta.
Am fost preluat de la minister de masina cu sofer a domnului Sebastian Ghita si, impreuna cu acesta, am fost dus la unul din sediile SRI, unde ne astepta domnul general Dumitru Zamfir.
Aici am aflat urmatoarele:
1.  MCSI este un obiectiv strategic pentru siguranta nationala, iar obiectivul principal al ministeriatului meu va fi CERT-ul, care este in subordinea mea directa, in componenta ICI-ului dar care va fi coordonat in mod direct de SRI prin detasarea unui ofiter SRI, care cunoaste foarte bine problema. CERT-ul urma sa faca parte din organizatia europeana E NISA.
2.  Punctul unic de contact (PCU) era urmatorul obiectiv strategic, acest punct unic de contact urmand sa fie modul de comunicare securizata a Romaniei cu Uniunea Europeana;
3.  Am aflat deasemenea ca prioritatea numarul unu a SRI era securitatea cibernetica a Romaniei
4.  In consecinta, toate proiectele IT sau produse Software vor avea si o componenta de securitate si, implicit, o viza mai mult sau mai putin vizibila a SRI-ului.
5.  Romania are ca obiectiv o singura baza de date care sa fie o componenta a S.I.I. – Sistemul Informativ Integrat – cu maximum de servicii de e-Guvernare posibile pe fiecare etapa, pentru trecerea catre o societate informationala. 
Pentru realizarea acestor obiective, am avut intalniri saptamanale si, uneori, zilnice pe aceasta tema, precum si pe alte teme de interes national sau de siguranta nationala cu domnii general Dumitru Zamfir, Dumitru Cocoru din SRI precum si cu domnul general Marcel Opris, directorul STS.
Am primit un material de la SRI, pe baza caruia am elaborat Strategia Nationala de trecere catre societate informationala – e-Romania. Dupa primirea materialului, am procedat la stabilirea obiectivelor si am facut prima licitatie e-Romania 1, care, impreuna cu e-Romania 2, trebuiau sa cuprinda 169 servicii de e-guvernare, care functionau in teritoriu, fiind realizate prin proiectele cu fonduri europene precum si cel putin 40 de servicii de e-guvernare la nivel national. 
Nu am stiut cine a castigat e-Romania 1. Dupa castigarea licitatiei e-Romania 1, la inceputul anului 2009, am fost sunat de domnul Sebastian Ghita, cu care m-am intalnit si care mi-a spus urmatoarele:
1.  trebuie sa tin cont de Dorin Cocos, care are interese cu Elena Udrea, care la randul ei are o influenta uriasa asupra lui Traian Basescu. De altfel, se pare ca, la acel moment, Dorin Cocos ma “parase” deja presedintelui Basescu ca “cu Sandu nu se poate lucra”.
2.  Ministerul meu are un proiect e-Romania, iar el, Sebastian Ghita, este cel care l-a castigat dar este de acord ca o parte din proiect sa fie preluat de Dorin Cocos, la insistentele domnului Dinu Pescariu. In acest sens, mi-a solicitat ca, in zilele urmatoare, sa il primesc pe grecul care, impreuna cu Claudiu Florica, era sef de consortiu, sugerandu-mi sa accept conditiile puse de Cocos – Pescariu – Florica, intrucat acestia au acordul lui Traian Basescu si “viza” lui Florian Coldea, motiv pentru care nu avea rost sa “imi bat cuie in talpa”.
A doua zi, am avut sedinta de Guvern, prilej cu care am fost rugati de Elena Udrea, colega mea ministru, sa iesim putin din sedinta pentru avea o discutie. Odata iesiti, aceasta m-a rugat sa-l vad in ziua urmatoare la ora 8:30, la Eurohotels, pe domnul Dorin Cocos. Am acceptat, pentru ca deja toata situatia devenise exploziva.
La data si locul stabilite de catre doamna Elena Udrea, m-am intalnit cu domnul Dorin Cocos. Acesta a tinut sa-mi spuna ca, anterior intalnirii cu mine, a vorbit cu presedintele Basescu si s-a inteles totodata si cu domnul Sebastian Ghita. In acel moment, dupa discutia cu mine, urma sa  il sune pe presedintele Basescu, sa ii confirme ca am acceptat sa ii primesc pe Claudiu Florica impreuna cu un cumnat al acestuia, un grec, implicat compania care castigase licitatia e-Romania 1. Cu acesta   si impreuna cu Sebastian Ghita, care conducea echipa TeamNet, urma sa discut conditiile de desfasurare a contractului.
Am acceptat si i-am spus domnului Cocos ca “grecul” sa contacteze secretariatul meu de la minister. Acesta a sunat si a fost stabilita o intalnire. In pregatirea intalnirii, eu am hotarat sa fie intrunita pe echipe de negociere, din care insa nu am dorit sa fac parte.
Dupa cateva saptamani, in care domnul Claudiu Florica s-a aflat quasi permanent in MCSI, nu s-a ajuns la niciun rezultat in urma negocierilor purtate, deoarece noua echipa de negociere condusa de Claudiu Florica voia sa schimbe total conditiile de licitatie,  in special sa reduca la jumatate a numarului de servicii de e-Guvernare.
Intr-una din discutiile pe care l-am avut cu domnul Claudiu Florica de fata chiar cu consilierii, care au avut in sarcina de serviciu negocierea contractului Romania, mi-a facut precizat ca el nu reprezinta doar interesele lui, ci si pe ale lui Sebastian Ghita si mai ales Dorin Cocos si ca, de fata cu acesta (Claudiu Florica), domnul Dorin Cocos l-ar fi sunat de presedintele Traian Basescu, pentru a ii expune situatia si a-i spune ca “se pare ca Gabriel Sandu joaca intr-un alt film.” In concluzie, Claudiu Florica mi-a spus ca propunerea lui a fost discutata de catre domnul Dorin Cocos cu domnul presedinte Basescu, care cunoaste problema, urmand ca un om al lui Florian Coldea sa ia legatura cu mine si sa imi explice cum poate deveni legal tot ceea ce-mi cer ei, cum vor fi disponibilizati 1,8 milioane de euro din aceasta afacere, care se va face cu ei (Claudiu Florica, Dinu Pescariu, Dorin Cocos si Sebastian Ghita) sau deloc.
Ulterior, am fost sunat din nou si de catre domnul Sebastian Ghita, prilej cu care am avut o discutie extrem de dura cu acesta, in care si el a tinut sa imi precizeze urmatoarele:
1.  Dorin Cocos lucreaza in numele presedintelui Traian Basescu, pentru Basescu si Elena Udrea;
2.  Avand aceasta atitudine si comportament nu voi apuca sfarsitul anului in fotoliul de ministru;
3.  Am fost intrebat “ce treaba am eu cu bugetul Ministerului?” Si mi-a sugerat “sa-mi vad de treaba mea si sa accept conditiile puse de Cocos – Florica – Pescariu, pentru ca, in caz contrar, imi voi pune serviciile in cap, avand in vedere ca acesti domni lucreaza pentru “ei”;
4.  Sebastian Ghita mi-a spus ca va incerca sa ma ajute dar cuplul Cocos – Perscariu, cu sprijinul doamnei Udrea, era “mult mai tare decat” el la aceea data.
5.  Tot Sebastian Ghita mi-a sugerat sa accept cererile lui Florica – Pescariu – Cocos, macar pentru a castiga timp, pentru ca “mi l-am pus si pe Pinalty in cap” 
Intr-adevar, in zilele urmatoare s-au repetat aceleasi presiuni venite din partea doamnei Elena Udrea si Gheorghe Stefan, presiuni la care s-a adaugat si un telefon direct primit de la presedintele Traian Basescu, toti solicitandu-mi sa am o noua intalnire cu domnul Dorin Cocos.
A trebuit sa accept intalnirea cu Dorin Cocos, care mi-a solicitat mod expres sa accept urmatoarele cerinte si conditii:
1.  proiectul va fi functional in trei ani (lucru pe care personal il consideram inacceptabil, deoarece acesta ar fi trebuit sa fie pus in functiune in maximum un an)
2.  Vor fi injumatatite numarul de servicii cuprinse in proiect;
3.  Pentru serviciile care urmeaza a fi implementate (cealalta jumatate) se va proceda la o suplimentare cu 50 la suta a bugetului afectat;
4.  Vor fi anulate creditele de angajament si se va trece totul pe bugetul anului 2009, cu plata anticipata. 
Ulterior acestei discutii, mai exact a doua zi, m-am vazut si cu domnul Claudiu Florica. La aceasta intalnire am avut un comportament mai mult decat neprietenos cu interlocutorul meu, caruia i-am spus “sa se duca dracului invartindu-se, la pachet cu Ghita, Cocos, Pescariu” si am cerut sa-mi faca placerea de a nu-l mai vedea in perioada urmatoare.
Ca raspuns la mesajul meu transant, domnul Claudiu Florica, cu tupeul care il caracterizeaza, m-a amenintat ca daca nu accept conditiile impuse, acesta “ma va turna”. Desi nu avea de ce sa ma tem de o eventuala delatiune, am luat in serios amenintarea acestuia, fiind constient de sustinerea formidabila pe care o avea din partea FSC si Microsoft si, prin acestea, interesele lor fiind sustinute si de ambasadele SUA, Germaniei si Austriei, influenta sa ajungand in acest mod pana la primul-ministru Emil Boc si presedintele Romaniei, Traian Basescu.
In pofida presiunilor si amenintarilor primite, subsemnatul am anulat licitatia e-Romania 1, impiedicand astfel ca bugetul statului roman sa fie capusat prin comisionare de catre aceleasi grupuri de persoane, fapt care, in mod evident, a avut ca efect direct situatia in care ma gasesc acum.
In luna septembrie 2010, am avut o discutie foarte dura cu domnul Gabriel Marin, care m-a atentionat ca e-Romania nu se va mai face  din urmatoarele considerente:
1.  domnul Valerian Vreme nu intelege nimic din nimic si este controlat in proportie de 100% de cuplul Udrea – Cocos;
2.  “S-a bagat pe fir cuplul de jigodii ordinare” Pescariu – Florica, care “sunt niste nemernici si vor fura tot”;
3.  A venit la el Dinu Pescariu si i-a cerut milioane de euro comision in numele lui Dorin Cocos, spunandu-i ca, in caz ca nu-i va primi, va bloca proiectul. Mi-a marturisit ca, daca ar fi dat acesti bani, nu ar mai fi putut termina proiectul. 
Dupa aceasta discutie, am luat masa cu domnul ministru Valerian Vreme si cu domnul secretar de stat Marius Fecioru. Cu acest prilej, domnul Valerian Vreme mi-a spus ca presedintele Basescu ii interzisese sa ma vada. Tot atunci Marius Fecioru mi-a spus clar ca Elena Udrea si Dorin Cocos vor sa ma scoata din partid, pentru ca sunt incontrolabil si, pentru a ma face sa tac, s-au gandit chiar sa imi faca un denunt la DNA.
Cu acest prilej, amandoi mi-au spus ca nici Microsoft si nici e-Romania nu mai sunt problemele mele si ca ar fi mai bine sa imi vad de drum si poate asa voi scapa. Mentionez deasemenea ca amandoi stiau de situatia Omnilogic, amandoi fiind chemati la acel moment la ordin de catre Dorin Cocos.
Dupa mai mult timp, m-am revazut cu Gabriel Marin, care mi-a spus clar ca Dinu Pescariu l-a santajat si, impreuna cu Claudiu Florica “i-au furat bani”, care au ajuns si la Cocos. Cu acest prilej mi-a marturisit ca el, personal, ca urmare a santajului caruia i-a fost supus, a platit 3 milioane € comision catre triada Pescariu-Florica-Cocos dar ca el nu a primit niciun ban din acest proiect.
Eu l-am avertizat ca Agentia “Romania digitala”, cu cei 27 de angajati ai sai, va trebui sa lucreze doar pentru e-Romania, altfel arunca totul in aer. 
El mi-a spus clar ca Pescariu, Cocos si Florica i-au furat banii pentru proiect si au blocat proiectul si nu are ce sa le faca, deoarece a aflat ca off-shore-urile infiintate de acestia sunt in realitate societatile “bidoane colectoare” ale Securitatii, si ca, din aceste societati, Dorin Cocos scoate bani pentru presedintele Traian Basescu si Elena Udrea. Mai mult, acesta mi-a spus ca ei nici nu se ascund, lucrand pe fata, Pescariu spunandu-i fara sa vrea ca banii vor fi platiti in “off-shore-ul Microsoft”, de unde ia bani toata lumea: sefii Microsoft, oamenii “serviciilor” romanesti, politicieni si multi altii, “de ajuns sa ii fie frica pana si lui cand se va sparge buba”. Tot Pescariu i-ar fi spus ca el a platit, “insa banii nu au ajuns unde trebuia, si acum nu mai stie ce sa faca”.
Aceste declaratii au fost confirmate si se coroboreaza cu declaratiile lui Dorin Cocos care, in Dosarul 1865/1/2016 (numit “Microsfot II”), a declarat ca “Dinu Pescariu a efectuat la solicitarea sa urmatoarele plati: 
-     500.000 euro catre o firma chinezeasca numita Shanzen pentru urmatoarele produse: 300.000 geci, 1.000.000 pixuri, 300.000 umbrele, 300.000 fesuri, 300.000 fulare, 1.000.000 brichete; 
-     300.000 euro la o alta sucursala im Austria pentru achitarea altor produse de campanie electorala; 
-     1.700.000 euro in mai multe transe platita incepand cu sfarsitul anului 2009, inceputul anului 2010, suma care i-a remis inculpatului Gabriel Sandu cu titlul de imprumut, suma de 500.000 euro intrucat acesta i-a spus ca are nevoie de bani urgent pentru a face plati aferente campaniei electorale prezidentiale; 
-     600.000 euro care conform proprieti declaratii rezulta ca i-a depus la sediul PDL din Modrogan, mai precis i-a remis domnului Ivascu la solicitarea domnului Vasile Blaga cae era la acel moment secretar general al partidului si seful campaniei electorale iar banii au fost dati iarasi fara a primi vreo chitanta in acest sens; 
-     50.000 euro i-a dat domnului Alin Albu, trezorierul PDL pentru achizitia unor galeti, tot fara chitanta; 
-     30.000 euro i-a dat domnului Radian Tufa, secretar general al Ministerului transportului pentru a achita transportul containerelor cu produse electorale in tara, precum si costurile cu depozitarea; 300.000 euro i-a cheltuit in folos personal; 200.000 euro i-a remis firmei Shanzen din Romania; 
-     1.800.000 – 1.900.000 euro a fost achitata de Dumitru Nicolae a fost achitata de Dumitru Nicolae pentru mine din banii primiti de la Dinu Pescariu, in Elvetia, pentru achitarea contravalorii altor produse electorale si a precizat ca au fost 27 containere de materiale electorale; (…)” (paginile 40 – 41 din Decizia ICCJ 162/03.10.2016).
Coroborand declaratiile lui Dorin Cocos (consemnate cu putere de lucru judecat de catre ICCJ) cu faptele denuntate prin prezentul memoriu de catre subsemnatul, este evident ca Traian Basescu a fost beneficiarul direct si final al unei sume de cel putin 5.480.000 euro din banii sifonati de catre grupul criminal organizat mai sus denuntat, sumele fiind folosite in mod direct si nemjlocit in campania prezidentiala din anul 2009, acesta fiind motivul real pentru care, in mod direct si indirect, a facut presiuni asupra mea in vederea incheierii contractelor cu Microsoft prin intermediul LAR-urilor mai sus mentionate. 
Fata de toate cele mai sus mentionate este evident ca Microsoft a avut o actiune concertata si constanta prin care a urmarit pastrarea si consolidarea monopolului sau pe piata IT din Romania, prin continuarea realatiilor contratuale cu Guvernul Romaniei ca efect al faptelor de coruptie pe care le-a permis, initiat, incurajat si favorizat in raporturile pe care aceasta companie le-a avut cu cei mai inalti demnitari ai satului roman si a structurilor acestuia de securitate. 
In drept, consider ca faptele savarsite de persoanele fizice si juridice mai sus mentionate intrunesc elementele constitutive ale urmatoarelor infractiuni, incadrari juridice pe care va solcitam repectuos a le avea in vedere, fara insa a va limita numai la acestea, in cercetarea faptelor si persoanelor pe care le-am denuntat prin prezentul memoriu: 
-     compania Microsoft a savarsit faptele prevazute de la art. 367 C.pen. (Constituirea unui grup infractional organizat), 291 C.pen. (Traficul de influenta), 47 raportat la 291 C.pen., 290 C.pen. si 292 C.pen. (instigare la trafic de infuenta, dare de mita si cumparare de influenta);
-     ambasadorii SUA - Nicholas Frank Taubman si Mark H. Gitenstein si ambasadorul Austriei - Martin Eichtinger au savarsit faptele prevazute de 291 C.pen. (Traficul de influenta), 47 raportat la 291 C.pen. (instigare la trafic de infuenta); 
-     Basescu Traian a savarsit faptele prevazute de la art. 367 C.pen. (Constituirea unui grup infractional organizat), 291 C.pen. (Traficul de influenta), 47 raportat la 291 C.pen. (instigare la trafic de infuenta), 289 C.pen. (luarea de mita), art. 29 lit. c din Legea 656/2002 (spalarea de bani); 
-     Emil Boc si Elena Udrea au savarsit faptele prevazute de 291 C.pen. (Traficul de influenta), 47 raportat la 291 C.pen. (instigare la trafic de infuenta); 
-     Dorin Cocos, Claudiu Florica, Dinu Pescariu, Calin Tatomir, Sorin Eftene, Florin Pletea, Dragos Nicolaescu au savarsit faptele prevazute de 367 C.pen. (Constituirea unui grup infractional organizat), 291 C.pen. (Traficul de influenta), 47 raportat la 291 C.pen., si 292 C.pen. (instigare la trafic de infuenta si cumparare de influenta) si art. 29 lit. a si b din Legea 656/2002 (spalarea de bani). 
Fata de cele aratate, rog analizati si dispuneti. 
Sandu Gabriel
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1408 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023351 (s)