News Flash:

Branduri celebre de care ne despartim in 2010

29 Decembrie 2010
1170 Vizualizari | 0 Comentarii
Desi, in mare parte, 2010 a fost un an al redresarilor graduale, pentru unele branduri sau companii a insemnat ultimul an de viata.

De-a lungul anului, ne-am luat ramas bun de la mai multe lucruri fara de care nu ne puteam imaginea viata, la un moment dat. Iata cateva dintre aceste branduri si companii pe care nu le vom mai avea incepand din 2011:

Windows XP

Multe companii au hotarat sa continue sa lucreze folosind sistemul de programare Windows XP chiar si dupa aparitia versiunii urmatoare, Vista, plangandu-se ca aceasta din urma functina prea greu si avea multe erori.

Insa aparitia Windows 7 a schimbat acest lucru. Desi Microsoft a continuat sa vanda si versiunea Windows XP, la preturi mult mai mici, pana aproape de sfarsitul acestui an, unul din cele ma indragite sisteme de operarea si-a vazut sfarsitul in 2010.

Microsoft va continua sa ofere suport tehnic pentru aceasta versiune timp de cativa ani, insa nu o veti mai putea gasi in magazine.

Sony Walkman

Inainte de a exista iPod-ul, mp3 player-ul sau telefoanele inteligente, o intreaga generatie de iubitori ai muzicii au beneficiat de libertatea de asculta melodiile preferate oriunde s-ar fi aflat, datorita mini-casetofonului portabil Walkman, primul dispozitiv de acest gen din istorie.

Acest aparat, impreuna cu cele care l-au copiat, ne-au permis, in sfarsit, sa ascultam muzica in orice locatie, dand nastere unei adevarate revolutii.

Totusi, la inceputul acestui an, Sony a decis sa produca ultimul Walkman. Desi le veti mai putea gasi la vanzare in tari mai putin dezvoltate sau pe site-uri de licitatii gen eBay, aparatul nu va mai fi fabricat.

Cu toate acestea, brandul Walkman a fost pastrat de Sony pentru o intreaga linie de mp3 playere sau telefoane mobile optimizate pentru redarea muzicii.

Pontiac, Mercury si Hummer

In urma prabusirii pietei auto americane, o serie de branduri de automobile care au facut parte din istoria americana au fost eliminate de producatori, printre acestea numarandu-se Pontiac, Mercury si Hummer.

Pontiac, produsa de General Motors, si-a inceput aventura in 1926, fiind recunoscuta pentru performanta unor modele, precum legendara GTO.

Mercury, produsa de Ford, era, practic, similara masinilor Ford, doar cu dotari si accesorii diferite, avand un pret mediu.

Initial, Hummer a fost un vehicul militar, produs de AM General, cel mai faimos model fiind HMMWV (Hum-Vee). In 1998, General Motors a cumparat brandul si a produs o gama de masini care puteau rula si pe strazi, nu doar pe campurile de lupta, imitand design-ul masinilor militare.

In incercarea de restructurare, dupa ce a primit o considerabila suma de bani de la statul american, GM a incercat sa vanda brandul, fara succes, si a fost nevoit sa renunte in totalitate la acesta in 2010.

Microsoft Kin

In ciuda faptului ca este cea mai mare companie de IT din lume, Microsoft a esuat, in mai multe randuri, in vanzarea unor dispozitive hardware care sa ii si foloseasca sistemele de operare.

In 2010, compania s-a aventurat in lumea telefoanelor mobile, insa nu doar cu un sistem de operare, ci facandu-si propriul telefon, Kin. In mod ciudat, totusi, telefonul a nu fost dotat si cu ultimul sistem de operare pentru mobile, Windows Phone 7.

Telefonul, care a primit doar note proaste din partea specialistilor, nu a reusit sa atraga nici cumparatorii, intr-o piata dominata de iPhone, produs de Apple, si de diverse alte telefoane ce folosesc platforma Android, produsa de Google. Dupa doar cateva saptamani in magazine, compania a retras Kin de la vanzare.

Google Nexus One

In general, Google ne-a obisnuit cu succese dupa succese, astfel incat pare ciudat faptul ca incercarea a intra pe piata smartphone-urilor s-a dovedit un asemenea esec de proportii.

Problema ar putea fi faptul ca telefonul nu a incercat sa inoveze, imitand alte smartphone-uri. Insa Google a venit cu o campanie de marketing inovatoare, incercand sa vanda telefonul direct consumatorilor, la pret intreg, in loc sa il ofere companiilor de telefonie mobila, care ar fi putut sa-l vanda prin intermediul unor abonamente, la preturi mai scazute.

Astfel, pretul intreg de 529 de dolari a tinut la distanta multi consumatori, iar compania a incetat vanzarile la cateva luni dupa lansare.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

windows xp sony walkman general motors microsoft kin
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1255 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018173 (s)