Diete si regimuri

Branzeturi bune versus branzeturi rele intr-o cura de slabire

Publicat: 27 ian. 2011

Produsele lactate te pot ajuta sa scapi de surplusul de kilograme, insa trebuie sa stii cum sa le alegi. Laptele si produsele lactate nu trebuie sa lipseasca dintr-un regim alimentar sanatos, intrucat contin proteine, glucide, lipide, vitamine (A, D, E, grupul B) minerale (calciu, fosfor, zinc si fier). In plus, branzeturile contin triptofan, o substanta vitala pentru producerea serotoninei (cea care da buna dispozitie).

Calciul din produsele lactate determina metabolismul sa ardă grasimile. Iata care sunt, potrivit site-ului eva.ro, branzeturile pe care le poti consuma fara teama ca te ingrasi:

1. Branza proapata de vaci are intre 0-3% grasime si 70 de calorii si 6-7% si 110 calorii.  
2. Urda si ricotta. Ambele se fabrica din zerul de la lapte, de aceea contin putine grasimi. Au mai putin de 15% grasime, iar 100 de g de astfel de branzeturi contin 165 calorii.  
3. Perlele de branza cu smantana au intre 2 si 6% grasime si contin 45-60 de calorii.  
4. Branza de casa.
5. Crema de branza light.

Branzeturile care trebuie evitate in cura de slabire

Cascavalul, parmezanul si telemeaua au un continut caloric crescut, dar le poti folosi rase pe timpul dietei pentru a limita consumul.
Casul si mozzarella sunt branzeturi la fel de grase ca telemeaua, doar ca nu au sare. 
Branza topita este fabricata din branzeturi de calitate inferioasa amestecate cu multa grasime.
Branza cu mucegai are foarte multe calorii.



loading...

Adauga un comentariu
Anunturi bzi.ro Adauga anunt gratuit